1. #46
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Komt omdat wij mannen te druk bezig zijn om opsporing verzocht te domineren ipv het goede voorbeeld te geven en onze zusjes in het bedrijfsleven voort te trekken. Kneus, ga is op andere volken schijten.
    zo hey, waarom ben jij je eigen volk zo aan het zwart maken?

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    zo hey, waarom ben jij je eigen volk zo aan het zwart maken?
    Goodguy? Ben je nu jezelf aan t corrigeren?
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Goodguy? Ben je nu jezelf aan t corrigeren?
    waarom mag je marokkaanse mannen wel zwart maken van jou, en mag je tegelijkertijd geen kritische vragen stellen over marokkaanse wijven.

    hoe komt dat?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    waarom mag je marokkaanse mannen wel zwart maken van jou, en mag je tegelijkertijd geen kritische vragen stellen over marokkaanse wijven.

    hoe komt dat?
    Jij stelde geen kritische vraag en ik maakte niemand zwart. Try again. Verwoord je vraag.
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Jij stelde geen kritische vraag en ik maakte niemand zwart. Try again. Verwoord je vraag.
    ik plaats kritische kanttekeningen bij marokkaanse wijven die de carriere tijger uit willen handen, ipv inhoudelijk reageren sla jij taal uit die een op een gekopieerd is van pvv volk over marokkaanse mannen

    hoe komt dat?

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    ik plaats kritische kanttekeningen bij marokkaanse wijven die de carriere tijger uit willen handen, ipv inhoudelijk reageren sla jij taal uit die een op een gekopieerd is van pvv volk over marokkaanse mannen

    hoe komt dat?
    Eerst was een het een vraag .. en nu is het kanttekening. Wrong, geen van beide. Je haalde uit emotie uit naar de vrouw die het goed doet door te suggereren dat ze dit te danken hebben aan slechte praktijken die gelijk staan een slechte 'reputatie'. Dat wij mannen het jammergenoeg slechter doen dan de vrouw is een feit en dat dit komt door criminele shit wat o.a. getoont wordt op OV kunnen we niet ontkennen. Of jij nou wel of niet bij die laatste groep hoort, boeit mij niet. Je bent namelijk geen haar beter door met de vekeerde intentie zogenaamd kritische vragen te stellen terwijl je de meiden juist een duwtje in de rug kan geven. Plaats je ego opzij Quincy de neger.
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Eerst was een het een vraag .. en nu is het kanttekening. Wrong, geen van beide. Je haalde uit emotie uit naar de vrouw die het goed doet door te suggereren dat ze dit te danken hebben aan slechte praktijken die gelijk staan een slechte 'reputatie'. Dat wij mannen het jammergenoeg slechter doen dan de vrouw is een feit en dat dit komt door criminele shit wat o.a. getoont wordt op OV kunnen we niet ontkennen. Of jij nou wel of niet bij die laatste groep hoort, boeit mij niet. Je bent namelijk geen haar beter door met de vekeerde intentie zogenaamd kritische vragen te stellen terwijl je de meiden juist een duwtje in de rug kan geven. Plaats je ego opzij Quincy de neger.
    een jodenprogramma als opsporing verzocht is jouw graadmeter om te kunnen zeggen dat marokkanen slecht zijn, wauw...

    ff een vraagje...een marokkaanse wijf die cum laude slaagt en nu aan de weg timmert op de arbeidsmarkt, maar daarnaast niks doet aan islam. reken jij die als iemand doe goed bezig is of iemand die slecht bezig is

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    een jodenprogramma als opsporing verzocht is jouw graadmeter om te kunnen zeggen dat marokkanen slecht zijn, wauw...

    ff een vraagje...een marokkaanse wijf die cum laude slaagt en nu aan de weg timmert op de arbeidsmarkt, maar daarnaast niks doet aan islam. reken jij die als iemand doe goed bezig is of iemand die slecht bezig is
    Daar hebben we politiecijfers en het CBS voor. Of werken daar ook Joden?

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Daar hebben we politiecijfers en het CBS voor. Of werken daar ook Joden?
    ik ben benieuwd

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    No comment

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Bitter en dat in de Ramadan.
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Daar hebben we politiecijfers en het CBS voor. Of werken daar ook Joden?
    Ken jij de politiecijfers? Ik wel.
    Die zien er niet zo uit als op opsporing verzocht.

    Ontopic; ik lees dat vrouwen het beter zouden doen dan de mannen. Op sociaal maatschappelijk vlak of religieus vlak? En wat is goed eigenlijk?

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    waarom negeert iedereen mijn vraag: zijn marokkaanse wijven die carriere maken maar islam verwaarlozen succesvol of niet?

    had niet verwacht dat deze vraag zo gevoelig zou liggen

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    42
    07-05-2017

    Ik zie ze alleen domineren in kelderboxen

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Marokkaanse vrouwen deze tijden denken dat ze beter zijn dan dr rest. Ze hebben het gevoel dat ze beter verdienen dan een Marokkaanse man.De gemiddelde Marokkaanse man heeft nafs, heeft trots en eer en ziet zijn vrouw er het liefst netjes bij lopen. Walakin deze carrière vrouwen moeten wel in rokjes en met make up op de werkvloer kunnen rondlopen, anders is het snel afgelopen met hun carrière.