1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wel sluw van islamofoob Baxi hoe hij een topic - die over Baudet gaat - zodanig kan verkrachten dat het dan alleen over de islam gaat. Daar trappen we niet in sluwe vos. Open maar een andere topic. Heb jij ook op Baudet gestemd?
    Het gaat over Baudet die nazistisch is omdat ie kennelijk yegen rassenmenging is. Ik snap dat de waarheid dat jij dan ook nazistisch bent hard aankomt, maar dat is nog geen reden om die waarheid dan maar te negeren.

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Het gaat over Baudet die nazistisch is omdat ie kennelijk yegen rassenmenging is. Ik snap dat de waarheid dat jij dan ook nazistisch bent hard aankomt, maar dat is nog geen reden om die waarheid dan maar te negeren.
    Ik snap dat je diep teleurgesteld bent dat de facistische PVV niet de grootste is geworden. Over 4 jaar mag je weer gaan stemmen. In die tussentijds kan je hier op het forum je islamofobische frustraties kwijt. En nee, er is niet gefraudeerd bij de verkiezingen, nog ff geduld...

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ik snap dat je diep teleurgesteld bent dat de facistische PVV niet de grootste is geworden. Over 4 jaar mag je weer gaan stemmen. In die tussentijds kan je hier op het forum je islamofobische frustraties kwijt. En nee, er is niet gefraudeerd bij de verkiezingen, nog ff geduld...
    Wat is er islamofoob aan de vaststelling dat jij nazistische gedachtes bij de ander veroordeeld en bij jezelf geweldig vindt?

  4. #154
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Maar even gek gezegd: moslims vinden en doen toch exact hetzelfde? Zijn dat dan allemaal nazi's? Of is dat anders omdat volgens de koran moslims niet met niet-moslims mogen trouwen?
    Weer zon tokkie die de witte suprematie probeert weg te moffelen en te bagataliserren omdan zijn facistsche islamofobe standpunt door te dringen .

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Weer zon tokkie die de witte suprematie probeert weg te moffelen en te bagataliserren omdan zijn facistsche islamofobe standpunt door te dringen .
    Dat is Baxi, de uberislamofoob van Marokko.nl. Neem het hem niet kwalijk, hij moet nog de nederlaag van de PVV nog verwerken. Al jaren roept hij hier dat de PVV verandering in Nederland teweeg gaat brengen. Zijn droom was op 15 maart een nachtmerrie geworden.
    Al zijn hoop is kennelijk nu gevestigd op Baudet..

  6. #156
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Dat is Baxi, de uberislamofoob van Marokko.nl. Neem het hem niet kwalijk, hij moet nog de nederlaag van de PVV nog verwerken. Al jaren roept hij hier dat de PVV verandering in Nederland teweeg gaat brengen. Zijn droom was op 15 maart een nachtmerrie geworden.
    Al zijn hoop is kennelijk nu gevestigd op Baudet..
    ook geenstijl reaguurders konden niet wachten op 15 maart

  7. #157
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Nummer 2 nazi in die partij oeps bedoel ex pvver of moet ik zeggen een verbitterde expvver .

  8. #158
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Dat is Baxi, de uberislamofoob van Marokko.nl. Neem het hem niet kwalijk, hij moet nog de nederlaag van de PVV nog verwerken. Al jaren roept hij hier dat de PVV verandering in Nederland teweeg gaat brengen. Zijn droom was op 15 maart een nachtmerrie geworden.
    Al zijn hoop is kennelijk nu gevestigd op Baudet..
    Meskin al 15 jaar lopen die facisten te blaffen zonder 1 concrete aanpak net zoals deze partij die is ontstaan alleen om dat ze geen zegenschap kregen bij de pvv . Het zijn dezelfde facistische islamofoben deze *****e zit ook in die partij kijk wat hij zegt

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Weer zon tokkie die de witte suprematie probeert weg te moffelen en te bagataliserren omdan zijn facistsche islamofobe standpunt door te dringen .
    Eerder in dit topic heb ik Baudet al veroordeeld, omdat ik afstand neem van iedereen die er standpunten over rassenleer op na houdt.

    Ik ben niet zo'n hypocriet die zelf doet wat ie bij een ander veroordeeld. Nu jij nog.

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Dat is Baxi, de uberislamofoob van Marokko.nl. Neem het hem niet kwalijk, hij moet nog de nederlaag van de PVV nog verwerken. Al jaren roept hij hier dat de PVV verandering in Nederland teweeg gaat brengen. Zijn droom was op 15 maart een nachtmerrie geworden.
    Al zijn hoop is kennelijk nu gevestigd op Baudet..
    Je kent mij echt goed zeg. Ken je jezelf ook zo goed, meneer nazi leer is goed als moslims het doen?

  11. #161
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Eerder in dit topic heb ik Baudet al veroordeeld, omdat ik afstand neem van iedereen die er standpunten over rassenleer op na houdt.

    Ik ben niet zo'n hypocriet die zelf doet wat ie bij een ander veroordeeld. Nu jij nog.
    Dus gewoon ouderwets wijzen met je vingertje naar de islam en dan komt het wel goed .

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Dus gewoon ouderwets wijzen met je vingertje naar de islam en dan komt het wel goed .
    Nee, ik wijs je even op je eigen hypocrisie. Zolang die niet verandert zullen figuren als Baudet er zijn, en jij kan em niet aanvallen op zn nazisme omdat je dat dan fijntjes terug krijgt, met rente.

  13. #163
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Nee, ik wijs je even op je eigen hypocrisie. Zolang die niet verandert zullen figuren als Baudet er zijn, en jij kan em niet aanvallen op zn nazisme omdat je dat dan fijntjes terug krijgt, met rente.
    je wilt dus zeggen dat het de schuld van de joden dat hitler aan de macht kwam ?

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je wilt dus zeggen dat het de schuld van de joden dat hitler aan de macht kwam ?
    Nee, waarom zou ik dat de schuld van de Joden vinden?

    Ik zeg alleen dat als je zelf denkt in termen van superieur zijn, je dat heel moeilijk bij een ander kan veroordelen omdat die ander zichzelf ook superieur vindt en toevallig bij een andere groep dan de jouwe hoort.

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    1.160
    18-10-2014

    Goh wat zijn we weer aardig voor elkaar