1. #151
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Je leeft nog in de middeleeuwen met je zoveel man nodig. Wat 'tacktische' raketten op de plekken waar ze kernwapens ontwikkelen zal eerder de werkelijkheid zijn. Niet voor niets heet Iran vele jaren gespendeerd aan zeer diepe en sterke bunkers maken en zelfs daar is al een antwoord op.
    Je overschat het belang van Turkije in het midden oosten, misschien dat wat obscure landjes achter Turkije blijven staan dan, maar degene die wat melk in de pap te brokkelen hebben zullen hen niet helpen, waarschijnlijk zelfs echt tegen ze zijn dan. Zeker met die nieuw ottomaans rijk fetish van Erdogan (kortom, uitbreidings fantasieën die voor hun buurlanden een risico is).
    Meehelpen met bouwen aan kerncentrales (energie) is wat anders dan kernwapens toestaan. Het is niet zo dat als je kerncentrales hebt je dus ook dat verrijkte uranium hebt, appels en peren! Beide fruit, toch heel anders.
    Pakistan gaat echt geen kernwapens verkopen aan Turkije, dat zou een grove schending van het verdrag zijn waar ze deel van uitmaken en dat heeft vergaande gevolgen. En leuk dat andere 'islamitische' (tussen haakjes omdat er niet zoveel echt islamitische landen zijn, wel landen waar dat de grootste godsdienst is) dat misschien willen, maar dat kunnen ze niet.

    Jij schijnt te denken dat de spullen om kernwapens te maken zo even te verkrijgen zijn en dat een land onopgemerkt die krengen kan ontwikkelen. Daarin ben je heel erg naïef, het is bijna schattig te noemen. Het gaat opgemerkt worden en het wordt niet toegestaan en let op mijn woorden, ook die islamitische landen die van betekenis zijn zullen of zich tegen Turkije keren, of niets doen. Niet zo raar, want nog meer idioten met die krengen is voor niemand goed. Die krengen kunnen hun ook bedreigen.
    wat een onzin bij elkaar zeg..
    waarom is iedereen toch zo tegen een land dat zich graag als islamitische wil profileren.er zijn genoeg landen die zich dictatoriaal profileren waarbij het islamitische volk word onderdrukt en vermoord en niemand die zich daar druk over maakt en de dictatoriale massamoordenaars krijgen ook eens alle steunen en worden met alle eer ontvangen..
    kan iemand vertellen waarom men zo bang voor is,dus niet gaan wringen en alles in verzinsels inpakken maar gewoon recht voor de raap vertellen waarom men zich daar over druk maakt..
    wie begint niet allemaal tegelijk..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #152
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik zeg dit. Of niemand krijgt deze wapens of anderen mogen ook deze wapen. Amerika en Rusland zijn niets beter dan Turkije dat zij wel zulke wapens mogen hebben.
    Dan ben je een dwaas die geen idee heeft.
    The meaning of life is to give life meaning

  3. #153
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    wat een onzin bij elkaar zeg..
    waarom is iedereen toch zo tegen een land dat zich graag als islamitische wil profileren.er zijn genoeg landen die zich dictatoriaal profileren waarbij het islamitische volk word onderdrukt en vermoord en niemand die zich daar druk over maakt en de dictatoriale massamoordenaars krijgen ook eens alle steunen en worden met alle eer ontvangen..
    kan iemand vertellen waarom men zo bang voor is,dus niet gaan wringen en alles in verzinsels inpakken maar gewoon recht voor de raap vertellen waarom men zich daar over druk maakt..
    wie begint niet allemaal tegelijk..
    Ik ben niet tegen landen die zich als islamitisch willen profileren. Ik ben tegen elk land dat kernwapens wil en loopt te dreigen.
    Het gaat mij niet om dat islamitische, dat halen anderen hier erbij. Kernwapens moeten gewoon weg. Degene die er nog zijn moeten afgebouwd worden naar 0 en er moet geen enkel land bij komen dat ze ontwikkeld. Het is echt al eng genoeg dat we met Trump en Poetin zitten bv die die krengen hebben. Onder Obama was er afgesproken dat arsenaal af te bouwen, wat nu weer compleet van tafel is.
    Ik zit niet te wachten op weer een wapenwedloop, de gevolgen daarvan waren niet zo heel erg leuk. En als je me niet geloofd vraag dan maar eens aan Afghanistan wat er van dat soort wapenwedloopjes komt... Om maar 1 vb te noemen.
    Of vraag eens in Japan hoe het is als die krengen echt gebruikt worden.

    Hou op met net t doen alsof het om dat islamitische gaat, want daar gaat het mij in het geheel niet om. Tik maar lekker je Forumgenoten hier daarvoor op de vingers, die er een westen vs islam van maken. Terwijl iedereen tegen nog meer van die krengen zou moeten zijn.
    The meaning of life is to give life meaning

  4. #154
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Goed zo boys, nog meer haat

    Islam zal zegevieren maar dan zonder Isis en haar praktijken bi idhni Allah.

  5. #155
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    openbaar geheim.. ja toch is goed met je..

    amerika verkracht heel midden oosten en dit is zeker ook een openbaar geheim..

    de blanken en israelieten mogen iedereen en alles kapot schieten en onderdrukken want dit valt allemaal onder "openbaar geheim"..

    wat een onnozele reaktie.. hou jij je maar bezig met je pony miep.. is beter voor je..
    ??????

    Dit is pas een onnozele reactie. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant blijkbaar.
    The meaning of life is to give life meaning

  6. #156
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    ??????

    Dit is pas een onnozele reactie. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant blijkbaar.
    corrie, wat onze huisturk debiel probeert te zeggen in 1 miljoen domme populistisch woorden zonder enige betekenis anders dan haat is:

    Er is geen balans in de wereld richting de islamitische landen en men is vooral selectief met het toepassen van bepaalde regels.

    Dit is helaas een feit.

  7. #157
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Ik ben lief

  8. #158
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    corrie, wat onze huisturk debiel probeert te zeggen in 1 miljoen domme populistisch woorden zonder enige betekenis anders dan haat is:

    Er is geen balans in de wereld richting de islamitische landen en men is vooral selectief met het toepassen van bepaalde regels.

    Dit is helaas een feit.
    Dat is ook zo, Israël bv mag veel meer dan anderen. Dat is niet eerlijk, dat is niet leuk (understatement), maar nog meer kernwapens gaat daar niets aan veranderen, het maakt het alleen maar erger.
    Het is niet de juiste weg.
    The meaning of life is to give life meaning

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Dan ben je een dwaas die geen idee heeft.
    Dus omdat Amerika en Rusland onder andere het wel mogen hebben en Turkije niet dan ben ik een dwaas die zegt. Niemand of anderen ook is wat ik zeg.

    Ik denk dat het jou goed uitkomt gewoon om erover te klagen. Laat Erdogan maar een kernbom hebben. Zolang Trump de gek en Putin de slang dat in handen hebben mag Erdogan het ook.
    Heavy

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Tsja Bekijk reactie
    Hoe kom je erbij dat een aanval op Turkije door de islamitische wereld zou worden gezien als een aanval op de islam? Ik kan je heel veel voorbeelden geven van islamitische landen die aangevallen zijn door Rusland, de VS, Frankrijk of coalities. Allemaal recente geschiedenis. De islamitische wereld heeft nog nooit als een verenigde groep hier iets tegen gedaan. Sterker nog diverse islamitische landen verleenden vaak steun hierbij. Denk aan Turkije en KSA.

    Je kunt in die zin helemaal niet spreken van de islamitische wereld. Uiteindelijk kijken islamitische landen alleen naar hun eigen belangen en treden ze nooit als een verenigde groep van moslim broeders op.
    Turkije ligt heel anders. Turkije heeft respect en aanzien in de islamitische wereld. Op dit moment is in de islamitische landen geen enkele arabische hond een favoriete leider maar Erdogan staat aan de top van de lijstjes. Niet dat ik iets speciaals met die idioot heb want hij stelt nog steeds zijn grondgebied beschikbaar voor massamoorden op moslims maar van alle idioten in de op van de islamitische wereld is hij met de grootste cojones. Daarnaast zeg je dat KSA en Turkije iedere keer steun verlenen aan Amerikaanse massamoordenaars. Dat klopt. En KSA en Turkije zijn goede bondgenoten. Een aanval op Turkije zal S.A. achter Turkije staan want als zelfs Turkije aangevallen kan worden door die zogenaamde 'vrienden' dan weet KSA dat zij ook in het vizier staan van de amerikaanse genodiceplegers. En sowieso staat de hele islamitische wereld achter KSA, afgezien van dat het idioten zijn met de naiviteit van een kind van 5 jaar

    Erdogan is ook naief maar hij heeft de naiviteit van een 8 jarig kind dus iets beter

  11. #161
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dus omdat Amerika en Rusland onder andere het wel mogen hebben en Turkije niet dan ben ik een dwaas die zegt. Niemand of anderen ook is wat ik zeg.

    Ik denk dat het jou goed uitkomt gewoon om erover te klagen. Laat Erdogan maar een kernbom hebben. Zolang Trump de gek en Putin de slang dat in handen hebben mag Erdogan het ook.
    Als je een beetje zou nadenken zou je willen dat niemand ze had. Nog meer onstabiele gekken met die krengen is geen goed idee.
    The meaning of life is to give life meaning

  12. #162
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    ik begrijp het heel goed miep..

    de atoomwapens van de israelieten even wegwuiven als "openbaar geheim" en dan doen alsof het niet erg is en nooit meer erover praten, maar owee als een Islamitsch land dat ook wilt, dan staan de blankelingen het hardst te schreeuwen..

    het is maar dat pakistan deze kennis gestolen heeft, anders had india het al lang gebruikt die zijn atoomkennis zomaar gekregen heeft van de blanke engelsen aangezien zij de kolonisten van ze zijn..

    dat van brazilie gebrabbel van jou gaat nergens over..
    Nee, je begrijpt het in het geheel niet, trekt zeer foutieve conclusie's vanuit je vooroordelen over mij.
    Het is geen wegwuiven als openbaar geheim, het is een openbaar geheim, onofficieel hebben ze het gewoon toegegeven. En daarmee zeg ik dus absoluut niet dat dat niet erg is, het tegendeel is waar. Ik vind ht afschuwelijk. Ik noemde het al eerder zelfs hypocriet tot op het bot.

    Wat ik zeg over brazilie zeg klopt wel, maar he onderwijs me, kom eens met wat bronnen die laten zien dat brazilie nu bezig is met het ontwikkelen van kernwapens. Ik weet dat er in 2004 over gepraat werd, maar dat dat nooit in daad omgezet is.
    The meaning of life is to give life meaning

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Wat een berg onzin bij elkaar.

    De peperdure kerncentrales die in aanbouw zijn worden gebouwd gebouwd door Rusland, Frankrijk en Japan. Die zullen ook verantwoordelijk zijn voor aanlevering en terugname van brandsstofstaven. De Turken kunnen zelf geen Iranium opwerkeb naar wapenkwaliteit En zo gauw als ze dat zouden willen gaan doen zullen de leveranciers en producenten de bouw van die centrales stil leggen.

    En als je de illusie hebt dat er landen zijn die kernwapens aan Turkije zouden willen verkopen leef je in een droomwereld.

    De macht en kracht van Turkije wordt hier zwaar overschat door de Erdogan liefhebbers hier. Wat zullen die over een paar jaar teleurgesteld zijn.
    Ik ben geen Erdogan liefhebber. Die man heeft de naiviteit van een kind van 8 jaar waar amerikanen jarenlang gebruik van hebben gemaakt en is een turkse nationalist. Daar hou ik niet van.

    maar als Turkije bepaalde wapens wil hebben dan doen ze dat ook gewoon. Desnoods bouwen ze 200 meter onder de grond een centrale en niemand die daar wat aan kan doen.Pakistan zal Turkije zonder problemen die wapens leveren en ook de kennis als TR die nog niet heeft, maak je daar niet druk om. Het is daar te gevaarlijk met al die gevaarlijke landen om Turkije heen. Turkije is een beschaafd land en wil niet overheerst worden door Turkse, Chinese of Iraanse misdadigers die dreigen met atoomwapens op Turkse islamitische burgers. Zodoende moeten ze zichzelf beschermen met dezelfde wapens als waarmee ze bedreigd worden

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    346
    23-11-2016

    Erdogan is geen nationalist. Hij zei letterlijk dat hij nationalisme onder zijn voeten zou doen en kapot zal stampen

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Als je een beetje zou nadenken zou je willen dat niemand ze had. Nog meer onstabiele gekken met die krengen is geen goed idee.
    Als jij een beetje zou nadenken dan had je me begrepen.
    Maar alleen voor jou corrie herhaal ik het nog 1 keer.

    Niemand van die krengen krijgt een massa vernietigings wapen of anderen hebben er ook recht op. Ik vrees juist voor Amerika bijvoorbeeld want zij zijn degene die landen binnenvallen. Die jarenlang oorlogen hebben gevoerd. Die zelfs een bom op Japan heeft laten vallen.

    Ik begrijp het wel, Erdogan heeft er recht op. Zou me ook.niet veilig voelen met al die gevaarlijke gekken om me heen die wel.zo een bom hebben.

    Dus nogmaals of niemand of anderen ook.
    Heavy