1. #1
    Lady du Maroc

    Reacties
    1.397
    08-06-2002

    zuurzak bladeren

    Dames,

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Mijn vader is ernstig ziek, en de dokters kunnen helaas niet helpen.
    Naar schijnt zou zuurzak goed zijn voor zijn ziekte.
    Ik ben van Belgie, en ze staan hier achter qua alles.
    Kan iemand mij van de hoofdsteden waar veel surinamers zijn, een kijkje willen nemen in een van hun winkeltjes
    en zien of ze dit daar verkopen?
    Ik zou jullie zo dankbaar zijn, dan weet ik dat ik het zeker daar kan vinden en kan ik afkomen tot daar.
    Ik ben op zoek ofwel naar de zuurzak/graviola of de bladeren ervan.



    Alvast bedankt dames

  2. #2
    Getrouwd. <3

    Reacties
    4.246
    25-07-2007

    Citaat Geplaatst door Nadia18 Bekijk reactie
    Dames,

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Mijn vader is ernstig ziek, en de dokters kunnen helaas niet helpen.
    Naar schijnt zou zuurzak goed zijn voor zijn ziekte.
    Ik ben van Belgie, en ze staan hier achter qua alles.
    Kan iemand mij van de hoofdsteden waar veel surinamers zijn, een kijkje willen nemen in een van hun winkeltjes
    en zien of ze dit daar verkopen?
    Ik zou jullie zo dankbaar zijn, dan weet ik dat ik het zeker daar kan vinden en kan ik afkomen tot daar.
    Ik ben op zoek ofwel naar de zuurzak/graviola of de bladeren ervan.



    Alvast bedankt dames
    Salaam haleykuum khti, ten eerste; Allah ishafieh jouw vader maskien, in sha Allah zal hij snel genezen.
    Zuurzak is inderdaad echt een goede methode om kankercellen bijvoorbeeld te behandelen en weg te houden, vaak wetenschappelijk aangetoond.

    Hieronder een slink naar een site waar je zuurzakbladeren kunt bestellen;

    http://www.zuurzakbladeren.nl/N_fram...akbladeren.nl/ het is wel prijzig maar dan heb je ook wat.

    Bereiding van zuurzak thee;

    Bereiding zuurzakbladeren;

    Gooi 5 á 6 grote mokken met water in een pannetje samen met 20 á 24 zuurzakblaadjes. Laat dit 1,5 uur trekken net beneden het kookpunt. Dan krijgt het water een cola kleur.

    Door het koken verdampt er water waardoor je 3 mokken thee overhoudt. Men drinkt drie keer per dag 1 mok. Als je meer zou willen koken dan verdubbel je het water en het aantal bladeren of een veelvoud daar van.

    •Zuurzakthee drinken ter preventie : Neem 1 mok thee per dag.
    •Zuurzakthee drinken bij ziekte : Neem 3 keer per dag
    1 mok thee.

    Ik hoop dat jouw vader in sha Allah met Allah's kracht snel geneest.
    Oujdiia & Berkaniia
    ProudMommy

  3. #3
    Getrouwd. <3

    Reacties
    4.246
    25-07-2007

    Waar het goed voor is:


    Zuurzak vernietigt kankercellen

    Zuurzak vernietigt kankercellen??

    Wat geld allemaal niet doet...........
    Hoe ze dit jarenlang geheim wisten te houden en er zijn nog veel meer gevallen bekend zoals de "vriendelijke Amerikanen"die vaker een bezoek brengen aan Tepu en Kwamalasemutu om zogenaamd planten te verzamelen (in opdracht van Bristol Myers). Het vermoeden bestaat dat men al geruime tijd plantextracten afkomstig uit Suriname succesvol inzet in de strijd tegen HIV en bepaalde kankersoorten...
    Guyabano, The Soursop Fruit

    Zuurzak of Graviola komt oorspronkelijk uit het Amazone regenwoud; een kleine boom, groeit tot 15 voet (5 meter) op en is veel gevraagd om haar heerlijke vruchten.
    Echter, de Graviola schors, bladeren, wortels en vruchten worden ook al eeuwenlang gebruikt als traditionele geneesmiddelen in Zuid-Amerika.
    Er is voortdurend kanker-onderzoek betreffende deze plant aan de gang betreffende de specifieke fytochemicaliën (Annona-achtige acetogenins), welke hebben bewezen de sterkste anti-kanker en antivirale eigenschappen te bezitten.
    Extracten ervan hebben aangetoond antivirale, antiparasitaire,anti-reumatische, adstringente, emetische, anti-leishmaniale en cytotoxische effecten te hebben. Graviola heeft ook bewezen effectief te zijn tegen de multi-medicijn-resistente kankercellen lijnen.


    Graviola lijkt zich effectief te richten tegen kwaadaardige cellen en deze te vernietigen in meer dan 10 verschillende soorten kanker, waaronder dikke darm-, borst-, prostaat-, long- en pancreaskanker.
    Men denkt dat het veel sterker is in het vernietigen van dikke darm kankercellen dan Adriamycin® (Doxorubicinehydrochloride), een chemotherapie-preparaat welke wordt toegediend als behandeling voor bepaalde vormen van kanker; Graviola kan als zodanig een natuurlijk alternatief in dit verband zijn.
    Graviola spoort selectief kankercellen op en doodt deze zonder nadelige gevolgen voor gezonde cellen, in tegenstelling tot de chemotherapie, die zonder onderscheid alle actief reproducerende cellen - (zelfs de normale- en gezonde cellen) opspoort en vernietigt.
    Onderzoek van deze plant heeft zich gericht op het anti-kanker effect maar de plant wordt reeds lange tijd gebruikt in de traditionele geneeskunde in Suriname om een aantal andere kwalen en aandoeningen te behandelen, zoals:
    hypertensie, ringworm, influenza, scheurbuik, huiduitslag, malaria, neuralgie, dysenterie, artritis, hartkloppingen, reuma, nervositeit, hoge bloeddruk, slapeloosheid, diarree, koorts, misselijkheid, steenpuisten, dyspepsie en spierspasmen.
    Algemene toepassingen: behandeling van kanker, herpes, infecties, parasitaire infecties en sedatie.
    Oujdiia & Berkaniia
    ProudMommy

  4. #4
    Lady du Maroc

    Reacties
    1.397
    08-06-2002

    dank jullie voor de informatie.
    Maar volgens een vriendin scheelt het veel qua prijs als je gewoon bij een toko koopt en zijn de bladeren nog 'vers'.
    Die sites zijn commerce en vragen dus ook veel.
    Ik wil echt veel kopen, daarom dat ik vraag of er mensen zijn die dat kunnen nakijken voor me.

    Alvast bedankt voor jullie hulp

  5. #5
    Getrouwd. <3

    Reacties
    4.246
    25-07-2007

    Citaat Geplaatst door Nadia18 Bekijk reactie
    dank jullie voor de informatie.
    Maar volgens een vriendin scheelt het veel qua prijs als je gewoon bij een toko koopt en zijn de bladeren nog 'vers'.
    Die sites zijn commerce en vragen dus ook veel.
    Ik wil echt veel kopen, daarom dat ik vraag of er mensen zijn die dat kunnen nakijken voor me.

    Alvast bedankt voor jullie hulp

    Aah ok vandaar khti snap ik, welke regio woon je? Ze hebben in principe overal eigenlijk wel tokos ik zou als ik jou was ff een toko bij jou in de woonplaats googlen en dan langsgaan en kijken ook of je ze daar kunt vinden. Moge Allah jou bijstaan en succesvol doen slagen tijdens jouw zoektocht.
    Oujdiia & Berkaniia
    ProudMommy

  6. #6
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    volgens mij is een zak maar 4,95 kan straks voor je kijken in sha Allah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-06-2015

    Mijn vader allahierahmoe heeft het ook gebruikt. Wij kochten de vrucht en soms de bladeren van een toko en het
    was echt de originele want het kwam soms te laat binnen omdat de douane het tegen hield om een of andere reden. Allahoea3lam
    of het niet goed was maar bij mijn vader het het niet geholpen. Ik hoor veel meer positiefs over wiet olie maar mijn vader was daar te bang
    voor. Helaas hebben we dat dus niet geprobeerd.

    Moge Allah swt je vader genezen, Ameen.

  8. #8
    Lady du Maroc

    Reacties
    1.397
    08-06-2002

    Heb ondertss de thee gehaald,maar ben ook op zoek naar die wietolie met thc

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Citaat Geplaatst door Nadia18 Bekijk reactie
    Heb ondertss de thee gehaald,maar ben ook op zoek naar die wietolie met thc
    https://thc-olie.nl/

    Allah ie sheffih.je vader.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    368
    29-03-2007

    Up
    Meerdere gebruikers

  11. #11
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Glenns healthshop

    Hij staat op de markt in zuid oost bik Reigersbos en de Bijlmer

    5 euro per zakje
    Love HIM <3

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3
    19-11-2018

    .
    Mixed Bem-vindo, Merhaban bi7koum, Hoş geldiniz, warme Welkom!
    Salaheddine in Marokko <> Soussia leren in Agadir www.youtube.com/watch?v=WAxBiTCUR8A
    www.youtube.com/watch?v=Mb2GIEZqRAM
    Aangrijpende verhaal van kleine Bara-ah met Kanker www.youtube.com/watch?v=mvnJlBrPCD4