1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Wat is een mooie herinnering

    Dat nu of frequent bij je opkomt?

    Het kan van alles zijn. Van die gesprekken tot diep in de nacht met die gene. Of die tedere aanraking van je ouders. Begrip die iemand toonde naar jou toe als persoon.

    Enfin. Een herinnering die zich kan manifesteren uit verschillenden prikkelingen.

  2. #2
    X

    Reacties
    1.163
    10-02-2010

    Sardinië, visjes onder water achterna zwemmen.... geen zorgen, zonnetje....

  3. #3
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    sterrenhemel in marokko

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    eerste x je kind zien

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Samen zitten met familie in Turkije, maar ook in Nl. Verstoppertje spelen onder de sterrenhemel. Familie picknicks.. treinmomenten.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  6. #6
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Mijn nichtje die me mama noemde haha en vorig weekend zei ze (5jaar) als er inbrekers komen dan ga ik zo vóór (mijn naam) staan en bescherm ik haar!

    Zij is echt mijn kleine heldin gewoon, zo bijdehand, komt voor iedereen op als ze ziet dat een ander onaardig is, hoe oud of groot diegene ook is!

    Mijn jeugd bij opa en oma mijn 2e huis. De familie barbeques en de tijden in Marokko dat we ontbijt, lunch en diner op binnenplaats aten met zn allen! en in de middag op blote voeten renden van de ene naar de andere kamer of naar de keuken terwijl onze voeten bijna in brand stonden van de door de hitte verwarmde ondergrond, !
    .

  7. #7
    MAN & DEEN

    Reacties
    1.683
    08-03-2013

    Toen ik aan de top van een berg in oostenrijk stond en alle bergen zag. Dacht subhana Allah, waar maak ik me druk om in de maatschappij. Stond effe Los van alles

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door magrabiaanse Bekijk reactie
    Sardinië, visjes onder water achterna zwemmen.... geen zorgen, zonnetje....
    my dream, wat een prachtig eilandje!
    Only dead fish go with the flow.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door S7abNa3Na3 Bekijk reactie
    Toen ik aan de top van een berg in oostenrijk stond en alle bergen zag. Dacht subhana Allah, waar maak ik me druk om in de maatschappij. Stond effe Los van alles
    Damd, moet daar nog ook heen man. Je hebt daar ge-wel-dige plekken. Vooral die landscape.. pff. Maar indeed. Zulke dingen shaken even met je gefabriceerde reality door de maatschappij. Je begint dan te beseffen.. wat mis ik? En waar was ik mee bezig.

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Mijn nichtje die me mama noemde haha en vorig weekend zei ze (5jaar) als er inbrekers komen dan ga ik zo vóór (mijn naam) staan en bescherm ik haar!

    Zij is echt mijn kleine heldin gewoon, zo bijdehand, komt voor iedereen op als ze ziet dat een ander onaardig is, hoe oud of groot diegene ook is!

    Mijn jeugd bij opa en oma mijn 2e huis. De familie barbeques en de tijden in Marokko dat we ontbijt, lunch en diner op binnenplaats aten met zn allen! en in de middag op blote voeten renden van de ene naar de andere kamer of naar de keuken terwijl onze voeten bijna in brand stonden van de door de hitte verwarmde ondergrond, !
    Je doet al gelijk ervaring op ermee haha. Leuk om te horen. Koester haar.

    Dat is mooi. Want dat moet al beginnen wanneer je jong bent. Sommige eigenschappen leer je meer, hoe ouder je begint te worden.

    Ik ken dat. Ben meer bij hun opgegroeid dan mijn eigen huis. Ik was de type die zich zelfs aan zijn handen verbranden. Als er wat was en je hoorde geschreeuw of zo.. was ik het 100%. Zijn van die momenten dat je denkt.. had ik er maar meer van genoten. Want geloof me. Wat jij vandaag meemaakt, zal je morgen niet als hetzelfde ervaren.

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Samen zitten met familie in Turkije, maar ook in Nl. Verstoppertje spelen onder de sterrenhemel. Familie picknicks.. treinmomenten.
    Treinmomenten? Zoals wegrennen van conducteurs omdat je geen treinkaartje had of iets anders.

    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    eerste x je kind zien
    Good one. Moge Allah azza wa jal hem beschermen tegen alles.

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    sterrenhemel in marokko
    Jij begrijpt het. In de bergen. Ver van alle lawaai en onzin.

    Citaat Geplaatst door magrabiaanse Bekijk reactie
    Sardinië, visjes onder water achterna zwemmen.... geen zorgen, zonnetje....
    Lijkt me heerlijk. Chillen en ook gelijk je maaltijd fixen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door psychofarmaca Bekijk reactie
    my dream, wat een prachtig eilandje!
    Dromen kunnen altijd realiteit worden. Kwestie er voor werken, en het nooit opgeven. Want wie in zijn ware droom en Allah azza wa jal vertrouwt, is er al bijna.

  11. #11
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Damd, moet daar nog ook heen man. Je hebt daar ge-wel-dige plekken. Vooral die landscape.. pff. Maar indeed. Zulke dingen shaken even met je gefabriceerde reality door de maatschappij. Je begint dan te beseffen.. wat mis ik? En waar was ik mee bezig.



    Je doet al gelijk ervaring op ermee haha. Leuk om te horen. Koester haar.

    Dat is mooi. Want dat moet al beginnen wanneer je jong bent. Sommige eigenschappen leer je meer, hoe ouder je begint te worden.

    Ik ken dat. Ben meer bij hun opgegroeid dan mijn eigen huis. Ik was de type die zich zelfs aan zijn handen verbranden. Als er wat was en je hoorde geschreeuw of zo.. was ik het 100%. Zijn van die momenten dat je denkt.. had ik er maar meer van genoten. Want geloof me. Wat jij vandaag meemaakt, zal je morgen niet als hetzelfde ervaren.



    Treinmomenten? Zoals wegrennen van conducteurs omdat je geen treinkaartje had of iets anders.



    Good one. Moge Allah azza wa jal hem beschermen tegen alles.



    Jij begrijpt het. In de bergen. Ver van alle lawaai en onzin.



    Lijkt me heerlijk. Chillen en ook gelijk je maaltijd fixen.
    Ja true, vroeger vond ik arif verschrikkelijk en ik huilde elke dag omdat ik het zo saai vond, nu mis ik het ontzettend!
    .

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Ja true, vroeger vond ik arif verschrikkelijk en ik huilde elke dag omdat ik het zo saai vond, nu mis ik het ontzettend!
    Haha ik ken dat. Nu is het aan jou de beurt om zulke warme en leuke momenten aan je toekomstige kinderen te schenken.

  13. #13
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Haha ik ken dat. Nu is het aan jou de beurt om zulke warme en leuke momenten aan je toekomstige kinderen te schenken.
    WUahhaha ja dat mag nog wel even duren .
    .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    WUahhaha ja dat mag nog wel even duren .
    Goeie partner vinden is al bergen verplaatsen. Eerst moet dat nog gebeuren voor vele van ons hier.

  15. #15
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Goeie partner vinden is al bergen verplaatsen. Eerst moet dat nog gebeuren voor vele van ons hier.
    Ben niet opzoek, i'm good.
    .