1. #1471
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waarom is het cbs betrouwbaar. Hoe hebben zij dat onderzocht zodat jij kunt zeggen ja dit is een betrouwbaar onderzoek.
    Jij moet ons overtuigen niet ik jou. Want jij komt met deze cijfers naar ons toe.
    Kom op zeg, ik hoef je nergens van te overtuigen. Het staat je helemaal vrij om dit tegeloven of niet. Maar nogmaals: waarom zou je het níet geloven? Zo raar is het toch niet?

  2. #1472
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Kom op zeg, ik hoef je nergens van te overtuigen. Het staat je helemaal vrij om dit tegeloven of niet. Maar nogmaals: waarom zou je het níet geloven? Zo raar is het toch niet?
    Dus wat je eigenlijk zegt is ik geloof cijfers zonder te weten waar die cijfers vandaan komen en of het betrouwbaar is.

    My friend, ik doe niet aan blindgeloof en zeker niet als het gaat om de CBS die zegt hoe ik mij voel.
    Heavy

  3. #1473
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Het CBS zegt hoe jij je voelt? Jij snapt een onderzoek naar bevolkingsgegevens aan de hand van een representatieve steekproef wel?
    Weet jij überhaupt wel wat het CBS is?




    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dus wat je eigenlijk zegt is ik geloof cijfers zonder te weten waar die cijfers vandaan komen en of het betrouwbaar is.

    My friend, ik doe niet aan blindgeloof en zeker niet als het gaat om de CBS die zegt hoe ik mij voel.

  4. #1474
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Het CBS zegt hoe jij je voelt? Jij snapt een onderzoek naar bevolkingsgegevens aan de hand van een representatieve steekproef wel?
    Leg eens uit wat dat inhoudt waardoor deze onderzoek zo betrouwbaar is.
    Heavy

  5. #1475
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Kom op zeg, ik hoef je nergens van te overtuigen. Het staat je helemaal vrij om dit tegeloven of niet. Maar nogmaals: waarom zou je het níet geloven? Zo raar is het toch niet?
    Mensen in de ontkenningsfase valt niets duidelijk te maken.

    Niet met gedegen onderzoek of steekhoudende argumenten.

  6. #1476
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Het is 'dit' onderzoek. Het CBS is gewoon een erg oud en gedegen instituut dat al decennialang bevolkingsonderzoeken verricht. Mesters in de statistiek.

  7. #1477
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Mensen in de ontkenningsfase valt niets duidelijk te maken.

    Niet met gedegen onderzoek of steekhoudende argumenten.
    Zou jij zo snel mogelijk willen ophoepelen laffe tokkie.
    Heavy

  8. #1478
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Het is 'dit' onderzoek. Het CBS is gewoon een erg oud en gedegen instituut dat al decennialang bevolkingsonderzoeken verricht. Mesters in de statistiek.
    Vaticaan is ook erg oud daar kan ik weinig mee. Nogmaals waarom is dit onderzoek betrouwbaar. Waar blijkt dat uit en kom niet met de argument omdat het een oud instituut is.
    Heavy

  9. #1479
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Zou jij zo snel mogelijk willen ophoepelen laffe tokkie.
    Deze gast is ziek. Zoveel haat en frustratie heb ik zelden bij iemand gezien.

  10. #1480
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Deze gast is ziek. Zoveel haat en frustratie heb ik zelden bij iemand gezien.
    Dat is een lafaard die alleen kan roepen maar nooit durft te praten. Dat soort mensen heb je hier genoeg van zulke verdienen geen respect.
    Heavy

  11. #1481
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Deze gast is ziek. Zoveel haat en frustratie heb ik zelden bij iemand gezien.


    Grappig dat sommigen zich zo boos maken over die gast. Vooral omdat hij mensen alleen een spiegel voorhoudt: het is dus eigenlijk grappig dat mensen zo boos worden om wat hij hen laat zien.
    Mensen die zich kwetsbaar voelen in hun gelijk vinden het eng zichzelf te zien.
    Wel triest eigenlijk....

  12. #1482
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dat is een lafaard die alleen kan roepen maar nooit durft te praten. Dat soort mensen heb je hier genoeg van zulke verdienen geen respect.
    Maar ze krijgen het wel.
    meer dan jij zelfs: hoe zou dat komen denk je?

  13. #1483
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Maar ze krijgen het wel.
    meer dan jij zelfs: hoe zou dat komen denk je?
    Ze krijgen alleen respect van idioten zoals jij.
    Heavy

  14. #1484
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie


    Grappig dat sommigen zich zo boos maken over die gast. Vooral omdat hij mensen alleen een spiegel voorhoudt: het is dus eigenlijk grappig dat mensen zo boos worden om wat hij hen laat zien.
    Mensen die zich kwetsbaar voelen in hun gelijk vinden het eng zichzelf te zien.
    Wel triest eigenlijk....
    Serieus?

    Jullie nemen jezelf en dit forum veel te serieus. Ongelooflijk

  15. #1485
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Serieus?

    Jullie nemen jezelf en dit forum veel te serieus. Ongelooflijk
    Serieus grappig om onzekere mensen zo boos te zien doen.
    Vooral Dudemaster is een koddig manneke.
    Maar jij bent ook grappig hoor, eigenlijk passen jullie wel bij elkaar.

    Misschien een idee om af te spreken en zo de sleur en eenzaamheid te doorbreken? Het is lente, weet je....