1. #136
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    ga aangifte doen over iemand....

    nu vraag ik me af waar jij aangifte doet over iemand. Is dat bij de plaatselijke bakker of op de kinderboerderij?
    zij is ma flodder je sidekick a le7mar.

    slim ben je ook niet

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Ik zie inderdaad dat ex-moslima hayat2000 inmiddels een ban heeft.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Ik had het over deze post. Ik vroeg me af waar Zakof aangifte wilde doen. Bij de slager of het Europees parlement.

    Citaat Geplaatst door hayat2000 Bekijk reactie
    ik ga aangifte van jouw doen. Ik ben een trotse ex-moslima en wens dit soort taal niet te lezen.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door hayad2000 Bekijk reactie
    wat klets jij voor onzin!
    ben jij ook hayat2000?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  5. #140
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk omdat er vaak wordt gesproken in termen van strijd, overwinnen, verslaan, onderwerping, etc. door bepaalde lieden (de schreeuwende rechtlijnige minderheid) mensen die niet willen strijden, niet onderworpen willen worden aan een ideologie die zij niet delen een hele begrijpelijke aversie krijgen.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Ik denk omdat er vaak wordt gesproken in termen van strijd, overwinnen, verslaan, onderwerping, etc. door bepaalde lieden (de schreeuwende rechtlijnige minderheid) mensen die niet willen strijden, niet onderworpen willen worden aan een ideologie die zij niet delen een hele begrijpelijke aversie krijgen.
    welke kant wil je op??? Wat jij hier roeptoetert klopt voor geen meter.

    Het klopt dat de afvalligen een aversie krijgen als zij op de beledigende toer zitten.

    Zolang ze niet beledigen/provoceren/schelden is er niks aan de hand.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  7. #142
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    welke kant wil je op??? Wat jij hier roeptoetert klopt voor geen meter.

    Het klopt dat de afvalligen een aversie krijgen als zij op de beledigende toer zitten.

    Zolang ze niet beledigen/provoceren/schelden is er niks aan de hand.
    Beledig ik dan?
    Stel dat Nederland een islamitische staat zou worden wat zou dat doen met de status en de rechten van mensen die geen moslim zijn of willen worden?
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  8. #143
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    welke kant wil je op??? Wat jij hier roeptoetert klopt voor geen meter.

    Het klopt dat de afvalligen een aversie krijgen als zij op de beledigende toer zitten.

    Zolang ze niet beledigen/provoceren/schelden is er niks aan de hand.

    Bedreigen ook.

  9. #144
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    inschALLAH

    ik wens iedere mens het beste

    amien

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Beledig ik dan?
    Stel dat Nederland een islamitische staat zou worden wat zou dat doen met de status en de rechten van mensen die geen moslim zijn of willen worden?
    Jij krijgt geen status.

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door hayad2000 Bekijk reactie
    ik neem het op voor ex-moslima's ! zij hebben meer respect van mij dan jij
    De gene die het hardst roepen dat ze ex-moslim zijn, voelen zich meestal heel zielig en zijn een beetje op zoek naar aandacht, erkenning, plaats in de samenleving.
    Er zijn genoeg ex-moslims die hun leven leiden zonder de aandacht op te eisen door te roepen dat ze ex-moslim zijn.
    Kortom: ik heb geen respect voor de afvallige die de aandacht zoeken op het gebied van hun afvalligheid.

    En 99 van de 100 keer kennen deze 'ex-moslims' de islam niet eens. Zielig hoopje volk die het hardst roept voor de aandacht en erkenning.

    Als dit groepje ex-moslims meer aandacht/erkenning zouden krijgen wanneer ze zouden roepen dat ze naturist zijn of op honden vallen, dan zouden ze dat wel roepen.
    Ze voelen een bepaalde leegte in hun omgeving. Ze hebben nog nooit de islam gekend. Dus 'ex-moslim' roepen ze voor de aandacht en erkenning.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Beledig ik dan?
    Stel dat Nederland een islamitische staat zou worden wat zou dat doen met de status en de rechten van mensen die geen moslim zijn of willen worden?
    Gewoon inwoners van een Islamtische staat met rechten en plichten.
    Heavy

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Jullie kunnen toch zelf de geschiedenis induiken en zien hoe Moslims met kaffers om zijn gegaan in bv Andalusië. Islam is de enige tolerante religie naar anders denkenden toe. Wel zero tolerance tegen spot. Kaffers die zich niet vijandig gedragen zullen met rust gelaten worden, maar die garantie krijg je niet, simpelweg omdat een vijandelijke atheïst de dood verdiend als een homo. Je kan een gelovige daar niet voor berechten. Wees blij dat de meeste 'moslims' Islam interpreteren als vrede en democratie.

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Jullie kunnen toch zelf de geschiedenis induiken en zien hoe Moslims met kaffers om zijn gegaan in bv Andalusië. Islam is de enige tolerante religie naar anders denkenden toe. Wel zero tolerance tegen spot. Kaffers die Ixh niet vijandig gedragen zullen met rust gelaten worden. Anders hadden we wel vroeger Chinezen uitgeroeid wat makkelijk kon.
    Kuffar zijn heus geen uitzondering in bespotting of vijandigheid. Een Moslim dat zich zo opstelt kan ook rekenen op zware maatregelen. Ik vind het dan ook niet gepast om dit zo neer te leggen als een Kaffir kwestie terwijl jij weet dat dit gewoon voor een ieder geldt in zo een omgeving.
    Heavy

  15. #150
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Gewoon inwoners van een Islamtische staat met rechten en plichten.
    Ongetwijfeld.
    Maar dan wel rechten en plichten die niet integraal verenigbaar zijn met mensenrechten zoals we die in moderne tijden vooropstellen.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein