MVC Lid

Reacties
    8.605
    09-10-2015

Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    De islam zal domineren .daar is geen ontkomen aan
    Hoi hans de trol .
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jazeker ik geloof dat Jezus met de wil van de Vader in staat was bepaalde dingen te doen waarom?

mist

Reacties
    3.266
    30-09-2013

Denk nog sneller
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    3.556
    13-02-2007

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Denk nog sneller
    .
    Zulke nieuwsberichten lezen meer als hoop/wishfulthinking. Alsof het een weddenstrijd voor diegene is geworden waar die zn/haar hoop op heeft in gezet, een beetje net als de TS

.

Reacties
    10.650
    18-12-2015

Schitterend nieuws

mist

Reacties
    3.266
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    .
    2070 is best realistich en geeft ook nog is een grote stuk bewegingsruimte. Eerder is helemaal niet zo ver gezocht. Hoop zou zijn 2030 maar ik denk 2040 ofzo

MVC Lid

Reacties
    4.520
    15-04-2016

2070 is best realistich en geeft ook nog is een grote stuk bewegingsruimte. Eerder is helemaal niet zo ver gezocht. Hoop zou zijn 2030 maar ik denk 2040 ofzo
    Dit is een serieuze vraag, wat gebeurt er eigenlijk precies zodra de islam de grootste is?
    Voor moslims persoonlijk bijvoorbeeld, maar ook in de praktijk..

MVC Lid

Reacties
    16.259
    03-05-2015

Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dit is een serieuze vraag, wat gebeurt er eigenlijk precies zodra de islam de grootste is?
    dan zul je merken dat de wereld veiliger beter word.geen armoede.geen oorlog.geld eerlijk verdeelt. Alles zal soepel lopen en elke mens zal gelukkig zijn.maar er is een lange weg daar naar toe.
    Soms gaan we links af en soms rechts af. Maar nooit recht door

mist

Reacties
    3.266
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    dan zul je merken dat de wereld veiliger beter word.geen armoede.geen oorlog.geld eerlijk verdeelt. Alles zal soepel lopen en elke mens zal gelukkig zijn.maar er is een lange weg daar naar toe.
    praat geen onzin

MVC Lid

Reacties
    3.556
    13-02-2007

Geen zak
    of ...

MVC Lid

Reacties
    5.730
    15-08-2016

Gelovigen hebben dat blijkbaar nodig om de toch knagende onzekerheid te overwinnen. Als er zoveel aanwas is, dan is ons geloof het enig ware, toch?

Zelfde mechanismen waarom gelovigen zo graag wonderen willen zien waar ze niet zijn, dan moet hun opperwezen echt bestaan, toch....
    When does the hurting stop....

mist

Reacties
    3.266
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Gelovigen hebben dat blijkbaar nodig om de toch knagende onzekerheid te overwinnen. Als er zoveel aanwas is, dan is ons geloof het enig ware, toch?

Zelfde mechanismen waarom gelovigen zo graag wonderen willen zien waar ze niet zijn, dan moet hun opperwezen echt bestaan, toch....
    Ik snap niet waarom de discussie wordt geleid naar overwinning van het een of het ander partij. De topic is gebaseerd om enkel een voorspelling die dan ook is gebaseerd op analyses. Als islam de grootste religie wordt dan is het enkel dat. Niet zo zenuwachtg worden allemaal

MVC Lid

Reacties
    5.730
    15-08-2016

Ik snap niet waarom de discussie wordt geleid naar overwinning van het een of het ander partij. De topic is gebaseerd om enkel een voorspelling die dan ook is gebaseerd op analyses. Als islam de grootste religie wordt dan is het enkel dat. Niet zo zenuwachtg worden allemaal
    Waarom denk je dat ik zenuwachtig wordt over deze prognose?

Overigens is deze prognose slechts gebaseerd op de aanname van het aantal gelovigen nu x te verwachten aanwas door het aantal kinderen per vrouw.

In die 52 jaar kan heel veel gebeuren, veranderen.
    When does the hurting stop....

PA3KIP

Reacties
    1.849
    25-01-2005

MVC Premium MVC Premium
    Kan.
    Ik heb gekeken voor een link naar het betreffende rapport. Ben nieuwsgierig naar en of het onderzoek ook iets zegt over de verhouding religieuzen vs niet-religieuzen nu en in de toekomst. Ik denk dat binnen de groep religieuzen het aandeel islam zal groeien en de grootste kan worden, maar wat zal er gebeuren als de druk en het taboe binnen religieuze gemeenschappen om ┬┤over te stappen┬┤ minder wordt en mogelijk wegvalt?
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

MVC Lid

Reacties
    2.442
    26-03-2016

Dit klopt niet over 3 jaar is islam de grootste geloof al

MVC Lid

Reacties
    29.875
    06-12-2008

Ik denk niet dat ik dat nog mee maakt dus alvast allemaal gefeliciteerd voor in 2070....

Stap nu over!