1. #76
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Als je intellectueel bent, kan je met diverse mensen levellen? Wat versta je dan onder intellectueel? En waarom kan een intellectueel makkelijker met een ander levellen?

    Er zijn zoveel soorten intelligentie en het is dan ook moeilijk om 2 mensen met elkaar te vergelijken.

    We kunnen veel zeggen over trump, maar hij moet wel een bepaalde intelligentie hebben om te komen waar hij nu is.
    Ik zei niet intellectueel ik zei beiden intelligent en intellectueel dan kun je levellen omdat je vaardigheden spanne (bandbreedte) dan groter is wat ook logisch omdat je zowel de doortastendheid hebt alsook het communicatie en kennisniveau waardoor je mee kunt komen met diverse mensen als je wilt

    Ja je hebt social skills emotionele skills en intelligentie skills maar een social skill zonder intelligentie skill kun je al minder meekomen met bepaalde mensen.

    Er is recent ondekt dat mensen met hoog iq vaak ook juist betere social skills hebben (ik weet dat gaat rechtstreeks tegen de hoogbegaafdheids status quo in maar zo is dus wel gebleken dat intelligentie van het 1 ook het andere kan opkrikken (alhoewel ik geloof dat er zeker varuaties en verschillen zijn)

    Donald Trump is gewoon een loud mouth. Freaking dom 2 the core. De wereld van vroeger had ie nooit overleefd waar je het op karakter eer en wijsheid moest doen

  2. #77
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    En echte slimmere dame zou haar Man niet breken in zijn daden of zijn woorden..fysiek al dan al dan niet ..
    Moet ik het echt uitpuzellen voor jullie??

    Een echt slimmere dame zou hem raken in zijn hart..

    Adam zoekende en Eva doen alsof...??

    Wil jullie echt weten wat ik weet??


  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Tsjongejonge jullie zeggen 1000x hetzelfde....

    Ja we weten het nu al wel weer dat als je geen diploma hebt je denkt dat je slimme henkie mag uithangen.

    Realiteit is echter dat 85% dan ook daadwerkelijk niet slim is. Niet veel mensen beschikken namelijk over natuurlijke aanlegintelligentie.

    In deze topic lijkt het zowat een norm maar de meeste laagopgeleiden zijn ook absoluut niet intelligent!

    Maar de mensen die en intelligent in aanleg en intellectueel kunnen zijn zijn in staat met diverse mensen te levellen (als ze daar zin in hebben)

    Dus maak gewoon maar wel jullie studies af ajb anders krijgen we nog een paar Donald Trumps die denken dat ze rocketscience hebben uitgevonden
    trump is wel president ga jij met je diploma maar slimd oen

    begin maar met de helft van mijn topics


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  4. #79
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    trump is wel president ga jij met je diploma maar slimd oen

    begin maar met de helft van mijn topics
    Dus geboren worden met een zilveren lepel en vriendjespolitiek en startkapitaal meekrijgen is slimheid. Jaja nou jouw act heb ik ook door dus hou maar gewoon op.

    Je topics zijn saai net als Donald Trump

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    dat je mij saai noemt nog daaraan toe

    maar donald? media hebben nooit zo veel aandacht getroken als met donald.je kan veel zeggen over donald maar SAAI

    ga diploma halen of zo


    ik kan ook over silverlepel beginnen maar daar ben jij te vrouw voor (dus je herssen zijn klein)


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  6. #81
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door kersen_taart Bekijk reactie
    dat je mij saai noemt nog daaraan toe

    maar donald? Media hebben nooit zo veel aandacht getroken als met donald.je kan veel zeggen over donald maar saai

    ga diploma halen of zo
    s.a.a.i en zn kapsel ook en zn simpele tactiek ook

    saai

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    s.a.a.i en zn kapsel ook en zn simpele tactiek ook

    saai
    geeft niet daar ben je vrouw voor


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  8. #83
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    geeft niet daar ben je vrouw voor
    Safi is goed. Ik heb ook geen zin meer om te praten.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    is het alweer je maandelijkse periude


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  10. #85
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Niet zulke gay vragen stellen.

  11. #86
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Ja ja!!

    Per definitie...

    wat is intelligentie??

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    53
    20-11-2015

    Nog vrouwelijke artsen aanwezig die met taxi chauffeurs zijn getrouwd? Haha

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    48
    09-12-2015

    Ik merk wel dat sommige mensen die (hoog) opgeleid zijn zich heel wat voelen en neer kijken op mensen die lager opgeleid zijn. Terwijl zo'n bijv. Hbo opleiding weinig voorstelt. Tegenwoordig doen asielzoeker aan hbo opleidingen.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    26
    25-11-2016

    Je hoeft niet eens hoger geschoold te zijn als je als vrouw al intelligenter bent. Intellectueler, dan ben je al een bedreiging.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    goeie vraag. Hoog opgeleid zegt niets zie dat mijn man met sommige dingen heel wijs is en mij corrigeert hahaha. Gaat heel goed tussen ons.