1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Heey lieve lezers,
    Tevreden met Nourhane's antwoord? Vandaag heb ik geen tijd gehad om een vervolgje te scrhijven doordat er iets onverwachts tussen kwam. Ik weet niet of het nog gaat lukken om een lang stuk te kunnen schrijven. Daarom wil ik zeggen dat er hoogstwaaschijnlijk pas morgen weer een vervolgje geplaatst wordt.
    Maar ik wil ook nog wat anders aan jullie vragen. Ik zit nu in een drukke periode en dit zal zo blijven tot eind juni. We gaan richting het einde van het schooljaar alweer en de laatste maanden zijn altijd het drukst. Vandaar zal ik tot dan niet meer dan drie vervolgjes per week kunnen plaatsen. Een vervolgje wat jullie binnen een paar minuten gelezen hebben, neemt voor mij echt wat tijd in beslag. Maargoed dat hoort er natuurlijk bij! Wat ik jullie dus wil vragen is welke drie dagen van de week zouden jullie graag een vervolgje willen? Morgen komt er sowieso eentje InshaAllah en vanaf dan wil ik me aan een vast schema houden. Is ook fijner voor jullie. Ik ben benieuwd naar jullie mening dus laat het me zeker even weten! Xx

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Oum--safouane Bekijk reactie
    Moeilijke vraag, ik weet het niet. Ken haar en het verhaal nog niet goed genoeg om te zeggen wat ze wil.

    Maar denk dat haar antwoord wel een »ja« gaat worden.

    Ga gauw verder, dan weten we wat haar antwoord zal zijn
    Wij vrouwen weten niet eens wat we zelf echt willen laat staan dat weten voor een ander

    Hahahha shit mn verhaal moet niet zo voorspelbaar worden

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    26
    28-06-2016

    Begin van de week maandag dinsdag woensdag of donderdag...

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Idjisnbabas Bekijk reactie
    Begin van de week maandag dinsdag woensdag of donderdag...
    In het weekend hoeft dus niks? Ik dacht eerder aan een beetje gespreid door de week. Maandag was ik wel al sowieso van plan. Bedankt voor je reactie Als er meerdere zijn die ook liever begin van de week willen dan wordt het dat.

  5. #110
    Trotse moeder

    Reacties
    97
    23-05-2015

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    In het weekend hoeft dus niks? Ik dacht eerder aan een beetje gespreid door de week. Maandag was ik wel al sowieso van plan. Bedankt voor je reactie Als er meerdere zijn die ook liever begin van de week willen dan wordt het dat.
    Mij maakt het niet echt uit wanneer. Het gaat om wanneer jij het beste kan, aangezien je erg druk bent de laatste tijd.

    Alleen dan wel extra Large vervolg dus die 3 dagen die jij kan! Zodat we toch verrast kunnen worden met extra grote vervolg.
    Vertrouw op Allah subhana wa ta3ala, zeker hij is de beste planner

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Oum--safouane Bekijk reactie
    Mij maakt het niet echt uit wanneer. Het gaat om wanneer jij het beste kan, aangezien je erg druk bent de laatste tijd.

    Alleen dan wel extra Large vervolg dus die 3 dagen die jij kan! Zodat we toch verrast kunnen worden met extra grote vervolg.
    Sorry dames dat ik gisteren alweer niks geplaatst had. Ik schrijf altijd in de avond en gisteravond had ik ineens last van mijn buik waardoor ik moest stoppen met schrijven
    Mij maakt het ook echt niet uit, ik schrijf sowieso alleen op de dagen dat ik er tijd voor heb en mocht het andere dag zijn dan wacht ik gewoon met plaatsen. Aan de hand van wat een lid heeft voorgesteld worden de vaste dagen maandag, dinsdag en donderdag. Ik had in gedachte maandag, woensdag en zaterdag. Lijkt iemand dat wat? Anders houd ik het maar op de eerste.

    Ik zal mn best doen en aankomende vervolgen worden niet kort kan ik je zeggen Zijn vooral leuke stukjes waarin je helemaal kan weg zwijmelen maar geen spanning. Daarom wil ik er een beetje snel doorheen want wat spanning mag onderhand wel komen

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    134
    08-01-2014

    Beter verspreid jou voorstel is beter ma woe en za

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door lalayasmin Bekijk reactie
    Beter verspreid jou voorstel is beter ma woe en za
    Ja he, is denk ik fijner voor jullie ook. Anders zit je er begin van de week helemaal in en tegen t weekend al alles weer vergeten. Zal me denk ik er ook makkelijker aan kunnen houden als t verspreid is. Heb dan meer tijd ertussen dan zo achter elkaar. Vervolgje komt eraan sorry dat t zo laat wordt. Moest het een en ander aan school doen vandaar

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Chapitre 21

    ~Nourhane~



    Vandaag werd ik wakker met een opgewonden gevoel. Vandaag was namelijk de verloving! Gisteravond was ik druk bezig geweest met de taart en al zeg ik het zelf, hij is echt goed gelukt. Het werd een ronde drielagen taart die ik bekleed had met witte fondant. Op de middelste laag stond er aan de voorkant in het goud de letters N&Y en de bovenkant had ik versierd met rode rozen. Om de taart toch niet zo kaal te laten, had ik er een leuk patroon in gezet door de hele taart met van die kleine ronde gouden snoepjes. Ik was heel erg tevreden met het resultaat. Nadat ik een douche genomen had, trok ik huiskleren aan. Ik zou toch eerst gaan ontbijten en de laatste dingetjes afmaken voor ik me echt kon gaan omkleden. We waren net klaar met het ontbijt, toen de deurbel ging. 'Zal vast iemand van de familie zijn die ons komt helpen,' zei mijn oom blij. Hij stond op om de deur open te doen en niet veel later kwam Nisrine binnen. 'Salaam,' zei ze netjes. 'Aleikoem salaam benti,' zei mijn tante beleefd terug. Ik stond op om Nisrine een knuffel te geven. Wat was het toch een schat. Al was het weer een tijdje geleden dat ik haar voor het laatst gezien had, ze was op de hoogte van alles. We appten elkaar dagelijks. Zelfs toen ik de keuze moest maken of ik wel of niet doorging met Younes, had ik haar als enige gevraagd om raad. Ook zij was onder de indruk van Younes toen ik haar vertelde dat hij bereid was om dit stop te zetten als ik wou en adviseerde mij om het door te laten gaan. Ze zei dat als Younes alles zou afblazen, mijn oom vast weer met een nieuwe man zou komen die het misschien totaal niet boeide wat ik te zeggen had. Daar had ze gelijk in. 'Heey schat, ik wist niet dat je al zo vroeg zou komen,' zei ik toen ik haar omhelsde. 'Was ik ook niet van plan hoor. Maar vanochtend dacht ik van het is beter om nu te gaan dan kan ik jullie nog een handje helpen en daarna kunnen we ons samen optutten. Ik heb mijn spullen gewoon meegenomen in deze tas,' zei ze. Mijn tante kwam naast ons staan en zei dat alles eigenlijk zo goed als geregeld was. 'Je tantes komen ook zo en wij zullen het eten gaan regelen. Het enige wat nog moet is de woonkamer versieren, dat is wat jullie kunnen doen,' zei ze. 'Isgoed dan gaan we dat nu doen nadat de kamer opgeruimd is. Naoual wil ons vast ook wel helpen en dan zijn we zo klaar. Eigenlijk wilde ik het gisteren doen, maar ik kwam er echt niet meer aan toe door die taart,' zei ik. 'Ohjaa de taart. Ik wil 'm nu echt wel zien hoor. Ik ben benieuwd hoe hij is geworden,' zei Nisrine enthousiast. 'Kom dan laat ik het zien,' zei ik terwijl ik haar de keuken insleurde. Niet veel later zat ze er bewonderd naar te kijken. 'En?? Wat vind je ervan?' vroeg ik haar, 'Ik zelf ben eerlijk gezegd echt tevreden met het resultaat.' 'Wauw Nourhane dit is prachtig! Je kan zo een bakkerij beginnen, mashaAllah! Ik kan niet eens fatsoenlijk een cake bakken en dan kom jij met dit,' zei ze oprecht. 'Dankjewel schat. Ik was dat ook van plan hoor wist je dat niet? Nourhane's bakery zal het heten en ik ga jou ook aannemen als personeel,' grapte ik. 'Moet je zeker doen. Met mijn bakkunsten zal je zeker veel klanten aantrekken,' zei ze lachend.

    De sfeer zat er goed in. Nisrine, Naoual en ik waren druk bezig in de woonkamer met opruimen en versieren, terwijl we ook losgingen op de muziek die Nisrine aan had gezet. Mijn oom keek ons scheel aan toen hij langs de woonkamer liep. Sinds Nisrine hier was, was hij in een slecht humeur. Hij heeft haar nooit gemogen. Ik besloot om hem maar te negeren. Al met al had ik toch nog respect voor hem, hij was ten slotte wel een soort van vaderfiguur voor mij. Maar door de uithuwelijking kan ik hem onmogelijk nog zien als vroeger..

    'Wauw,' zeiden Nisrine en Naoual in koor toen ze mij zagen. Nadat we naar de kapper zijn geweest, trokken we thuis onze jurken aan. Nisrine en Naoual hebben hun haar laten stijlen. Ze hadden van zichzelf fijne krullen. Ik heb mijn haar mooi laten opsteken. 'Je steelt nu al de show en dan heb je nog niet eens je make-up gedaan,' zei Nisrine lachend. 'Ik hoor ook de show te stelen vandaag, wat denk jij?' zei ik quasi-serieus. Ik moest mijn schoonzus Ilhame nog echt bedanken. Door haar had ik deze twee prachtige jurken. Terwijl ik bezig was met make-uppen, kreeg ik een appje. De naam 'Younes' verscheen op mij telefoonscherm en automatisch kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. Vandaag wordt het allemaal echt officieel! Ik kan niet wachten om jou te mogen bewonderen, je zal er vandaag vast prachtig uitzien. Xx Dit vond ik echt lief en ik betrapte mezelf erop dat ik Younes steeds leuker begon te vinden..

    Het feestje was al op volle gang. Ik moest netjes als een bruid blijven zitten op mijn plek terwijl de woonkamer binnenstroomde met mensen. Eerst kwam mijn familie, maar niet veel later kwamen Younes' familieleden erbij. Ik hoopte maar dat alles zou passen, want alleen al zijn (schoon)zussen en hun kinderen namen heel wat plek in. Naïma, ik moest nog steeds wennen aan het idee dat zij nu mijn schoonmoeder is, straalde van geluk en ze kon maar niet stoppen met zeggen hoe blij ze wel niet was toen ze mij begroette. Ook Ilhame was blij voor me en begroette me hartelijk. De oudere zus van Younes, Hafsa en de schoonzussen Sakina en Hayat deden wel veel afstandelijker. Ik heb ze maar heel even gezien tijdens de handvraging en er is een leeftijdsverschil tussen ons van ruim tien jaar. Ik ging er al vanuit dat het maar bij wat oppervlakkig contact zal blijven, maar daar zat ik niet echt mee. Toen iedereen zat, genoten we al gauw van ne3ne3 thee met lekkere Marokkaanse koekjes. Daarna werd het tijd om gezellig te dansen. De avond verliep met veel gedans en gelach. Na het avondeten werd het tijd om mijn tweede jurk aan te trekken. We gingen richting het einde van de avond en dat betekent dat er ringen omgewisseld moeten worden. Dit was het moment waar ik de hele dag op stond te wachten!

  10. #115
    Trotse moeder

    Reacties
    97
    23-05-2015

    Ik zit al helemaal in feeststemming, ga gauw verder
    Vertrouw op Allah subhana wa ta3ala, zeker hij is de beste planner

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Youssraxym Bekijk reactie
    upppp
    Citaat Geplaatst door Oum--safouane Bekijk reactie
    Ik zit al helemaal in feeststemming, ga gauw verder
    Citaat Geplaatst door Just_Berber Bekijk reactie
    Uppppp


    De vaste dagen zijn Maandag, woensdag en zaterdag geworden. Vanaf nu zal ik me aan dit schema houden.
    Morgen dus een nieuw vervolgje InshaAllah!

  12. #117
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Leuke vervolgen echt super!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  13. #118
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Nee daarom ik zou ook pas plaatsen als je echt regelmatig weer wat kan plaatsen.
    Haha dat verhaal is wel al zeker af? Ik begin het schrijven steeds leuker te vinden maar lezen zelf blijft ook leuk. Helaas kom ik daar echt niet aan toe. De tijd dat ik alles las moet ik nu gebruiken om te schrijven.
    Ja kloptt dat is waar! Vroeger las ik echt veel haha
    Zag dat een lid een eigen boek heeft wil die echt lezen want heb haar oudere verhaal gelezen en vond 'm ook echt leuk t heet mijn enig alterntief en haar boek https://www.bol.com/nl/p/beminde-sch...rch#modal_open
    Echt zooo leuk lijkt me het he om je eigen boek te hebben haha
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  14. #119
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    EN TOEN WERD PIETJE WAKKER EN ZAG DAT ALLES EEN DROOM WAS..

    dankjewel voor het lezen ajuuuu!!
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Leuke vervolgen echt super!
    Dankjewel schat