Beste leden,

Zoals jullie weten is het niet toegestaan om reclame te maken op het forum. Hier zal de komende tijd streng op worden gemodereerd. Ik begrijp dat dit voor veel leden vervelend is. Ik ben daarom met de volgende oplossing gekomen.

Ik verzoek jullie om jezelf aan te melden op de Trouwgids. Je gebruikt hier gewoon het account van marokko.nl voor. Dus een extra account maken is niet nodig. De prijzen zijn hier te vinden. Als je dit hebt gedaan stuur mij dan een pm met daarin een link naar jouw persoonlijke pagina. Ik zal deze plaatsen in deze topic.


Zo kan iemand die opzoek is naar een bepaald product of dienst dit eerst inzien op de trouwgids en daarna contact met jou opnemen. Zo houden we de rubriek schoon van vraag en aanbod topics en kan het handelen achter de schermen gebeuren.

- Het is toegestaan om als bedrijf/ondernemer te reageren op topics waar om diensten worden gevraagd. Maar er mogen absoluut geen contactgegevens achter gelaten worden. Dit geldt tevens voor zowel links als (naam)verwijzingen naar websites en social media (bv. facebook, youtube etc.) met deze contactgegevens.

Word je toch betrapt op het maken van reclame dan kun je rekenen op een ban van minimaal 14 dagen.

Voor vragen, tips of klachten kun je altijd pm-en. Werkt een link niet? Laat het weten.

Met vriendelijke groet,

Moderatie team