1. #31
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Het zou mooi zijn als de rest van de hollanders mathijs zullen volgen .
    Don't count your blessings yet!

    Heb het al geprobeerd, zoals gezegd ooit lang geleden zelfs een afscheidstopic gemaakt, maar het is moeilijk weg te blijven. Ben huismeubilair geworden en oud gewoonten slijten niet zo best.
    Ik hoop dat Mathijs het wel volhoudt, niet omdat ik hem weg wil hebben, integendeel zelfs, ik mis hem op het forum. Maar omdat het hem dan wel lukt om zich los te weken van iets dat als een verslaving voelt.

    Ik hoop dat hij hele fijne andere zaken heeft gevonden die zijn aandacht vangen en dat de rest van zijn leven net zo zonnig is als deze dag!
    The meaning of life is to give life meaning

  2. #32
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Mathijs leest nog elke dag mee.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.419
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door Dramaqueen_ Bekijk reactie
    Neeeeeee man. Blijf!!!!!!
    Door jou zien we de andere kant, de goede kant der Hollanders ..
    Hij is depressief, omdat zijn PvdA is ingestort. Die zit nu aan de whiskey.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Het zou mooi zijn als de rest van de hollanders mathijs zullen volgen .
    Zelfs Wilders zegt niet dat alle moslims weg moeten.

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Matthijs de enige echte Hollander met verstand van m.nl
    Zijn de anderen dan echt allemaal zo dom?

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zelfs Wilders zegt niet dat alle moslims weg moeten.


    Zijn de anderen dan echt allemaal zo dom?
    Nee, ik mag jouw analyses vaak wel. Niet zo'n schreeuwlelijk die maar wat blaat maar iemand met ( meestal) goede verhalen

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    " Zelfs Wilders zegt niet dat alle moslims weg moeten "

    Dat zegt ie niet Mike, maar als het aan hem zou liggen waarschijnlijk wel. Dat ie niet alles zegt heeft gewoon te maken met het feit dat hij bang is voor de gevolgen daarvan.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    " Zelfs Wilders zegt niet dat alle moslims weg moeten "

    Dat zegt ie niet Mike, maar als het aan hem zou liggen waarschijnlijk wel. Dat ie niet alles zegt heeft gewoon te maken met het feit dat hij bang is voor de gevolgen daarvan.
    Je kunt Wilders van vrij veel betichten, maar niet dat hij bang is dingen te zeggen.

    Hoe oneens ik het ook ben met hem betreffende deze zaken, ik denk werkelijk niet dat hij alle moslims weg wilt hebben hier.
    Ik kan me voorstellen dat het voor moslims soms zo lijkt, maar de populist die hij is, vertegenwoordigt hij een angst van mensen voor de islam.
    Die mensen hebben veelal geen angst voor dat er moslims zijn in Nederland, maar vooral angst voor dat de islam in Nederland heel groot wordt.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Nee, ik mag jouw analyses vaak wel. Niet zo'n schreeuwlelijk die maar wat blaat maar iemand met ( meestal) goede verhalen
    Och, je kunt niet altijd zinvol praten.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.309
    02-01-2017

    Wat een verlies. Het forum zal er op achteruit gaan wat kwaliteit betreft, je leven wordt er hopelijk echter alleen maar mooier door.

    Take care Mathijs, untill we meet again.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Mijn Broer, wat heb je gedaan ??? Ik dacht al waar is Mathijs..... zal je vreselijk missen

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Until mag met 1 l.




    Citaat Geplaatst door Koning_Zita Bekijk reactie
    Wat een verlies. Het forum zal er op achteruit gaan wat kwaliteit betreft, je leven wordt er hopelijk echter alleen maar mooier door.

    Take care Mathijs, untill we meet again.

  12. #42
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zelfs Wilders zegt niet dat alle moslims weg moeten.
    Maar hij wil wel maatregelen treffen die elke moslim zullen raken.
    Hij zegt niet letterlijk dat alle moslims weg moeten, hij kent de wet en zijn grenzen. Dat is dan ook de enige reden dat hij dat niet letterlijk zegt.
    Al zijn ideeen en maatregelen zijn wel degelijk gericht op moslims in zijn algemeen. Als hij werkelijk enkel gericht was op crimi's en gewelddadige extremisten had hij wel andere maatregelen en woorden gekozen.

    Nogmaals, de enige reden dat hij voor de bhune op bepaalde "moslims" richt is het feit dat hij ronduit strafbaar is als hij zegt wat hij werkelijk wil. Zijn woorden en vooral maatregelen laten duidelijk zien dat hij zich wel degelijk richt op moslims als geheel. Hij kent het wettelijke spelletje gewoon goed en zorgt dat hij daarin net aan onder de radar blijft.
    The meaning of life is to give life meaning

  13. #43
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Je kunt Wilders van vrij veel betichten, maar niet dat hij bang is dingen te zeggen.
    Hij kent het spelletje. Hij is niet zozeer bang, maar heeft wel hersenen die hij gebruikt.

    Hoe oneens ik het ook ben met hem betreffende deze zaken, ik denk werkelijk niet dat hij alle moslims weg wilt hebben hier.

    Dan ben je of ziende blind, of schattig naief.

    Ik kan me voorstellen dat het voor moslims soms zo lijkt, maar de populist die hij is, vertegenwoordigt hij een angst van mensen voor de islam.
    Die mensen hebben veelal geen angst voor dat er moslims zijn in Nederland, maar vooral angst voor dat de islam in Nederland heel groot wordt.
    Welke angst heb je het over, die "islam" partij die al vrij groot wordt? De moslims die enorme veranderingen hier eisen, anders dan gewoon hun leven kunnen leven en deel van de maatschappij zijn?
    Kortom, bullshit van de hoogste orde, geen van allen is aan de orde, niet eens een beetje.
    The meaning of life is to give life meaning

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.309
    02-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Until mag met 1 l.
    Enorm bedankt Jakko! Super dat je mijn teksten corrigeert voor mij.

    Gaan wij nog eens een kop koffie doen? Zou leuk zijn als Grendel ook komt. Samen gezellig herinneringen ophalen.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Jeuj Ziet: Grendel! Wat is er van hem gekomen? Hoe gaat het met jou?


    Citaat Geplaatst door Koning_Zita Bekijk reactie
    Enorm bedankt Jakko! Super dat je mijn teksten corrigeert voor mij.

    Gaan wij nog eens een kop koffie doen? Zou leuk zijn als Grendel ook komt. Samen gezellig herinneringen ophalen.