1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    25
    31-12-2015

    Alleenstaande moeder met 2kinderen en wil trouwen maar HOE!!!!

    Salam Alaikum zusters in islaam. Ik ben 28jaar en een gescheiden vrouw met 2kids. Nu ik een tijdje alleen ben heb ik het gevoel dat me liefdesleven over is. Wil geen hoop opgeven maar heb het toch wel vaak. Hoe moet ik dat voor me zien met mijn kinderen. Hoe moet ik letten op een juiste kandidaat want dat zijn mannen nu mijn ogen. Ben tenslotte verantwoordelijk voor de veiligheid en geluk van mijn kanjers. Is het gek om tezeggen dat me liefdesleven over is. Is het nog wel mogelijk?
    Ben nieuwsgierig naar ervaringen.

  2. #2
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Er is altijd hoop. Eerste stap is er voor open staan. Ik zou je adviseren een back ground onderzoek te doen als je iemand leert kennen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-05-2016

    Wat klink jij wanhopig zeg, de meeste types gaan met de eerst beste vent het huwelijkbootje in met alle gevolgen van dien.
    Ga je storten op je kinderen mana wanhopig zijn omdat je geen man hebt, dan komt die man wel vanzelf op je pad.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Nietvergeten1 Bekijk reactie
    Wat klink jij wanhopig zeg, de meeste types gaan met de eerst beste vent het huwelijkbootje in met alle gevolgen van dien.
    Ga je storten op je kinderen mana wanhopig zijn omdat je geen man hebt, dan komt die man wel vanzelf op je pad.
    Nou ja, waarom zo hatelijk doen?

    Topicstarter ik zou deze topic verwijderen. Waarschijnlijk krijg je zo alleen maar mails van rare mensen.

    Doe dua, doe sabaab als je mogelijkheden hebt binnen je familie en vertrouw op Allaah .

    Mijn vriendin is op 40 jarige leeftijd hertrouwd en had toen al grote kinderen uit het eerste huwelijk. Haar 2e man is maar een paar jaar ouder dan zij is en ze zijn heel gelukkig samen. Voor Allaah is het niet moeilijk om 2 mensen met elkaar te verenigen, dus heb vertrouwen.

  5. #5
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Lieve ts,

    Negeer vooral de post van die verzuurde Nietvergeten. Die is zo verzuurd door haar verpeste jeugd dat ze haar frustraties botviert op iedereen, vooral op Marokkanen. [emoji19]

    Mijn advies aan jou: pak je leven op en werk aan jezelf. Ga een studie volgen, zorg allereerst dat je onafhankelijk bent (mits je dit nog niet bent).

    Het gevoel dat je weer toe bent aan een nieuw huwelijk komt vanzelf. Tegen die tijd kun je kenbaar maken aan mensen dat je er weer voor openstaat.

    Genoeg dames die hertrouwen, zelfs vrouwen van 45+.
    Als een man oprecht is, dan accepteert hij je ook met kinderen.
    Genoeg gescheiden dames met kids die hertrouwen met bv een man die nooit getrouwd is geweest. Heb ze zelfs in mn fam. Gaat gewoon prima samen hoor.

    En ja genoeg gescheiden mannen die ook niet alleen willen eindigen. Voordeel is dat jullie wat gemeen hebben en jullie beiden niet weer dezelfde fouten willen maken. Ook ervaring met kids hebben jullie beiden.

    Komt helemaal goed meid!

    Kijk tegen die tijd gewoon hoe hij is met je kids. Voel je je er goed bij, gaat het natuurlijk? Vertrouw dan op Allah swt en ga ervoor.
    Voelt het niet goed, wegwezen dan.

    Ghair in sha Allah.

    Moge Allah swt een rechtschapen man op je pad brengen. Ameen!

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #6
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Lieve ts,

    Negeer vooral de post van die verzuurde Nietvergeten. Die is zo verzuurd door haar verpeste jeugd dat ze haar frustraties botviert op iedereen, vooral op Marokkanen. [emoji19]

    Mijn advies aan jou: pak je leven op en werk aan jezelf. Ga een studie volgen, zorg allereerst dat je onafhankelijk bent (mits je dit nog niet bent).

    Het gevoel dat je weer toe bent aan een nieuw huwelijk komt vanzelf. Tegen die tijd kun je kenbaar maken aan mensen dat er weer voor openstaat.

    Genoeg dames die hertrouwen, zelf vrouwen van 45+.
    Als een man oprecht is, dan accepteert hij je ook met kinderen.
    Genoeg gescheiden dames met kids die hertrouwen met bv een man die nooit getrouwd is geweest. Heb ze zelfs in mn fam. Gaat gewoon prima samen hoor.

    En ja genoeg gescheiden mannen die ook niet alleen willen eindigen. Voordeel is dat jullie wat gemeen hebben en jullie beiden niet weer dezelfde fouten willen maken. Ook ervaring met kids hebben jullie beiden.

    Komt helemaal goed meid!

    Kijk tegen die tijd gewoon hoe hij is met je kids. Voel je je er goed bij, gaat het natuurlijk? Vertrouw dan op Allah swt en ga ervoor.
    Voelt het niet goed, wegwezen dan.

    Ghair in sha Allah.

    Moge Allah swt een rechtschapen man op je pad brengen. Ameen!
    Precies dit.<3 Moge Allah swt iedereen met de wens om te trouwen een goede moslimman schenken. Ameen
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  7. #7
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Precies dit.<3 Moge Allah swt iedereen met de wens om te trouwen een goede moslimman schenken. Ameen
    [emoji173]

    Allahoema ameen zus!

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    421
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Lieve ts,

    Negeer vooral de post van die verzuurde Nietvergeten. Die is zo verzuurd door haar verpeste jeugd dat ze haar frustraties botviert op iedereen, vooral op Marokkanen. [emoji19]

    Mijn advies aan jou: pak je leven op en werk aan jezelf. Ga een studie volgen, zorg allereerst dat je onafhankelijk bent (mits je dit nog niet bent).

    Het gevoel dat je weer toe bent aan een nieuw huwelijk komt vanzelf. Tegen die tijd kun je kenbaar maken aan mensen dat je er weer voor openstaat.

    Genoeg dames die hertrouwen, zelfs vrouwen van 45+.
    Als een man oprecht is, dan accepteert hij je ook met kinderen.
    Genoeg gescheiden dames met kids die hertrouwen met bv een man die nooit getrouwd is geweest. Heb ze zelfs in mn fam. Gaat gewoon prima samen hoor.

    En ja genoeg gescheiden mannen die ook niet alleen willen eindigen. Voordeel is dat jullie wat gemeen hebben en jullie beiden niet weer dezelfde fouten willen maken. Ook ervaring met kids hebben jullie beiden.

    Komt helemaal goed meid!

    Kijk tegen die tijd gewoon hoe hij is met je kids. Voel je je er goed bij, gaat het natuurlijk? Vertrouw dan op Allah swt en ga ervoor.
    Voelt het niet goed, wegwezen dan.

    Ghair in sha Allah.

    Moge Allah swt een rechtschapen man op je pad brengen. Ameen!
    Helemaal mee eens[emoji109] [emoji109]

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Ga je op je kinderen focussen ongelooflijk dat je je daarmee bezighoudt. Dat je een man in huis kan halen terwijl je kleine kinderen hebt.persoonlijk zou ik het noooooooooooit doen

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Wa alaikumu salam warahmatuh Allahi wa barakatuh

    Moge Allah aza wa jall jou een vrome man geven. Er zijn trouwens genoeg mannen die met een gescheiden vrouw willen trouwen, omdat ze vaak zelf ook gescheiden zijn.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Ik begrijp niet waarom mensen trouwen (en kinderen krijgen). Het leven als vrijgezel is heerlijk Eten en drinken wat en wanneer je wilt, filmpjes kijken wanneer je wilt (zo kan ik dat de hele nacht doen, met een smerige man die schaamhaar heeft kan dat niet), je wordt nooit beoordeeld! Je hoeft niet mooi te zijn, je best voor iemand te doen, en als je buitenshuis werkt hoef je je geld ook niet met een man en irritante kinderen te delen en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Ik zie niet wat het nut van trouwen en kinderen is. Misschien als je fulltime en voor eeuwig lekker huisvrouw mag zijn, maar tegenwoordig willen mannen dat hun vrouwen ook werken dus geen nut.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door nadialovetanger Bekijk reactie
    Ik begrijp niet waarom mensen trouwen (en kinderen krijgen). Het leven als vrijgezel is heerlijk Eten en drinken wat en wanneer je wilt, filmpjes kijken wanneer je wilt (zo kan ik dat de hele nacht doen, met een smerige man die schaamhaar heeft kan dat niet), je wordt nooit beoordeeld! Je hoeft niet mooi te zijn, je best voor iemand te doen, en als je buitenshuis werkt hoef je je geld ook niet met een man en irritante kinderen te delen en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Ik zie niet wat het nut van trouwen en kinderen is. Misschien als je fulltime en voor eeuwig lekker huisvrouw mag zijn, maar tegenwoordig willen mannen dat hun vrouwen ook werken dus geen nut.
    Laatste zin zo waar

  13. #13
    The Laws Of Mozes!!!

    Reacties
    2.549
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Nou ja, waarom zo hatelijk doen?

    Topicstarter ik zou deze topic verwijderen. Waarschijnlijk krijg je zo alleen maar mails van rare mensen.

    Doe dua, doe sabaab als je mogelijkheden hebt binnen je familie en vertrouw op Allaah .

    Mijn vriendin is op 40 jarige leeftijd hertrouwd en had toen al grote kinderen uit het eerste huwelijk. Haar 2e man is maar een paar jaar ouder dan zij is en ze zijn heel gelukkig samen. Voor Allaah is het niet moeilijk om 2 mensen met elkaar te verenigen, dus heb vertrouwen.

    Hoe oud waren haar kinderen op dat moment, als ze al had uiteraard?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    The Laws Of Mozes!!!

    Reacties
    2.549
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door nadialovetanger Bekijk reactie
    Ik begrijp niet waarom mensen trouwen (en kinderen krijgen). Het leven als vrijgezel is heerlijk Eten en drinken wat en wanneer je wilt, filmpjes kijken wanneer je wilt (zo kan ik dat de hele nacht doen, met een smerige man die schaamhaar heeft kan dat niet), je wordt nooit beoordeeld! Je hoeft niet mooi te zijn, je best voor iemand te doen, en als je buitenshuis werkt hoef je je geld ook niet met een man en irritante kinderen te delen en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Ik zie niet wat het nut van trouwen en kinderen is. Misschien als je fulltime en voor eeuwig lekker huisvrouw mag zijn, maar tegenwoordig willen mannen dat hun vrouwen ook werken dus geen nut.
    Vrouwen die laagopgeleid zijn of helemaal niet, willen liever huisvrouw zijn. Als een vrouw hoogopgeleid is gaat ze voor haar carrière denk hoogstwaarschijnlijk.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Citaat Geplaatst door TheSword Bekijk reactie
    Vrouwen die laagopgeleid zijn of helemaal niet, willen liever huisvrouw zijn. Als een vrouw hoogopgeleid is gaat ze voor haar carrière denk hoogstwaarschijnlijk.
    Wat heeft opleiding er mee te maken Ik heb rechten gestudeerd (en ja ik heb dus een Universitaire diploma), maar ik wil niet werken! 'S ochtends vroeg opstaan, 8 uur of nog langer werken, uitgeput thuiskomen, koken, tv, naar bed. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat je nog iets van je werk moet afmaken thuis of je moet voorbereiden voor de volgende dag. Het is of werken of trouwen en kinderen. Toch vreselijk dat je 9 maanden ellende meemaakt + helse bevalling en vervolgens je kinderen bij vreemden gooit