1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-05-2016

    DELL Casablanca komt naar R'dam om JOU te ontmoeten!

    DELL CASABLANCA WIL JOU ONTMOETEN!

    Voor de 3e keer op rij komt DELL Casablanca naar Nederland om JOU te ontmoeten! Ben JIJ erbij?

    Op zondag 26 maart a.s. zal in Rotterdam de recruitmentdag plaatsvinden waar JIJ kennis kunt maken met
    het Dell Casablanca team, en meer!

    Benieuwd naar wat de mogelijkeden zijn binnen DELL Casablanca voor Nederlandstaligen, Vlaamstaligen
    en Engelstaligen? Meld je dan snel aan voor deze leuke dag via http://inoresources.com/job/dell-recruitment-dag-2017/!

    Tot in Rotterdam!

    Team INO

  2. #2
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Heb je een beschrijving van deze vacature van Dell?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12
    24-12-2016

    Ja ik ben ook geïnteresseerd, maar niet voor mij zelf maar iemand in mijn netwerk. Graag meer info.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-05-2016

    Hoi!

    Deze dag is een kennismaking met het Dell Casablanca team om meer inzicht te krijgen in dit bedrijf in Marokko.
    Het betreffen geen concrete vacatures. Uiteraard wordt er stil gestaan bij de Nederlandstalige afdelingen en functies.
    Er zullen geen concrete vacatures besproken worden. Het is echt een dag om kennis te maken met het bedrijf en andersom.

    Mail gerust voor meer info via de link!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-05-2016

    Hoi!

    Deze dag is een kennismaking met het Dell Casablanca team om meer inzicht te krijgen in dit bedrijf in Marokko.
    Het betreffen geen concrete vacatures. Uiteraard wordt er stil gestaan bij de Nederlandstalige afdelingen en functies.
    Er zullen geen concrete vacatures besproken worden. Het is echt een dag om kennis te maken met het bedrijf en andersom.

    Mail gerust voor meer info via de link!

  6. #6
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Dank voor de info.

    Is dit bedrijf alleen werkzaam in Casablanca? Of zijn er ook vestigingen in bijvoorbeeld Rabat of Tanger?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-05-2016

    Helaas zijn er (nog) geen vestigingen dan in Casablanca. Echter, er is wel een vacature vrijgekomen voor Nederlandstaligen Technical Support Agents!
    Deze vacature wordt deze week nog geplaatst op onze Facebookpagina (https://www.facebook.com/inoresources/) en website (www.inoresources.com).
    Heb je interesse? Check de vacature, en wie weet kun je op de recruitmentdag direct een sollicitatie aangaan met het DELL HR-team!

    Team INO