1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    34
    02-03-2003

    wie heeft voor mij het recept van REfissa?

    Hallo heeft iemand misschien voor mij het recept van refissa?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    132
    25-12-2002

    wat is dat?
    Koester wat je hebt
    en treur niet om wat je niet hebt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    34
    02-03-2003

    Het lekkerste warme marokkaans gerecht dat de marokkaanse keuken rijk is...althans is mijn mening dan

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    132
    25-12-2002

    maar hoe ziet het er dan ongeveer uit en waar is het van gemaakt misschien ken ik het wel
    Koester wat je hebt
    en treur niet om wat je niet hebt.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    34
    02-03-2003

    Oh

    het is met vlees en groenten maar wat typerend is dat er stukjes marokkaanse pannekoek in zitten. Kan ff niet op het woord komen. Je kent ze wel die vierkante pannekoeken. Niet begreer met die gaatjes maar die andere vierkante dingen. Nou die dingen scheuren ze dan in minescule stukjes en zitten dan door het gerecht heen. hahahaha dit klinkt echt ......maar vind het moeilijk uit te leggen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    70
    16-02-2003

    Refissa,

    Is hardstikke lekker en is typisch een marokkaans gerecht die ze vooral en zeker voor elke vrouw maken die net bevallen is..

    Wordt met kip gemaakt en veel ui. Met helba enz..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    132
    25-12-2002

    ik heb er nog nooit van gehoord.
    Koester wat je hebt
    en treur niet om wat je niet hebt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    19
    15-02-2003

    Origineel gepost door ntisara
    Refissa,

    Is hardstikke lekker en is typisch een marokkaans gerecht die ze vooral en zeker voor elke vrouw maken die net bevallen is..

    Wordt met kip gemaakt en veel ui. Met helba enz..
    salaam,dan wil ik ook graag het recept weten,het klinkt heel lekker!!
    as hadoe na illaha ilallah wa ashadou anna mohamed rasoulalah!! ALLAH OAKBAR!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    34
    02-03-2003

    Origineel gepost door ntisara
    Refissa,

    Is hardstikke lekker en is typisch een marokkaans gerecht die ze vooral en zeker voor elke vrouw maken die net bevallen is..

    Wordt met kip gemaakt en veel ui. Met helba enz..
    Ja dat weet ik maar kun je mij ook het recept wellicht geven..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    445
    13-11-2002

    msaman heet die pannekoek


  11. #11
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Wat heb je dat mooi uitgelegd!!!!! Masha allah
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  12. #12
    TruLaYd

    Reacties
    509
    28-05-2002

    Wij noemen het MSAMAN MET MARKA! zo zeggen wij het thuis! SUPERRRRRRRRR LEKKERRRR MET HETE PEPER HMMMMMMMMMMMM HEEEEEERLIJK MIJ MOEDER KAN HET DE BESTE MAKEN!



    en broertje ( youssefmontana) doe NORMAAAAAAL HOOOR! je had zeker weer niks te doen sukkeltje!
    Guessss HoWsss BaCk..~!!!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    45
    09-01-2003

    heeeeeeee wordt dat ook niet bouramash genoemd!! Mijn buurvrouw komt uit meknes en zij maakt het het lekkerst. Jammer genoeg weet ik hte recept niet, maar dat komt nog wel!!!
    MMMMMMMMHH

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    46
    21-12-2002

    nou ik heb niet de precieze gewichten , ik meet namelijk met me ogen, je kook linzen, ofte wel lgdez met heel veel uien en dat goed laten koken en zorgen dat er best wel veel water bij is
    , dan rgiaf/lmsemen maken en in kleine stukjes snijden en dan laag over laag serveren, nou dit is de globale recept oohja en de kip moet je gewoon maken zoals altijd en dan er boven op leggen
    Just because someone doesn't love you the way you want them to, doesn't mean they don't love you with all they have xxxxx-jes

  15. #15
    Senior lid

    Reacties
    513
    19-03-2002

    Origineel gepost door WildThing
    nou ik heb niet de precieze gewichten , ik meet namelijk met me ogen, je kook linzen, ofte wel lgdez met heel veel uien en dat goed laten koken en zorgen dat er best wel veel water bij is
    , dan rgiaf/lmsemen maken en in kleine stukjes snijden en dan laag over laag serveren, nou dit is de globale recept oohja en de kip moet je gewoon maken zoals altijd en dan er boven op leggen
    Poor is the woman
    whos pleasure depends
    on the permission
    of a man