1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    107
    18-01-2014

    Should a woman wait for a man?

    Is een man met een 'plan' een zeldzaam goed? Dient een vrouw hedendaags een 'plan' op te stellen en de man hierin te leiden?
    Waar ligt de grens?

    Graag jullie meningen.......

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    03-01-2017

    Ofwel is hij voorbestemd voor jou ofwel niet. Als hij een plan heeft en jij bent zijn lmektab niet dan kan je nog lang wachten.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    107
    18-01-2014

    Citaat Geplaatst door Cima Bekijk reactie
    Ofwel is hij voorbestemd voor jou ofwel niet. Als hij een plan heeft en jij bent zijn lmektab niet dan kan je nog lang wachten.

    In hoeverre weet je of hij jou mektab is? Zou je het een gok wagen of het laten gaan?

  4. #4
    Vertel mij wat

    Reacties
    24
    23-01-2013

    Citaat Geplaatst door Myrtus Bekijk reactie
    In hoeverre weet je of hij jou mektab is? Zou je het een gok wagen of het laten gaan?
    Kwam hij via de halal way.. doe istighara en vertrouw op Allah. Kwam hij op haram way berouw tonen en laten varen.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    03-01-2017

    Citaat Geplaatst door Myrtus Bekijk reactie
    In hoeverre weet je of hij jou mektab is? Zou je het een gok wagen of het laten gaan?
    Dat weten we jammer genoeg niet anders zou het te gemakkelijk zijn. Als je ziet dat er veel obstakels zijn op jullie pad is dat meestal geen goed voorteken. Maar als iets voor jou voorbestemd is en je laat het gaan dan komt het sowieso terug op jouw pad. #lifestruggles. We kunnen alleen maar vertrouwen op Allah 3azza wa jal.

  6. #6
    Vertel mij wat

    Reacties
    24
    23-01-2013

    Citaat Geplaatst door Cima Bekijk reactie
    Dat weten we jammer genoeg niet anders zou het te gemakkelijk zijn. Als je ziet dat er veel obstakels zijn op jullie pad is dat meestal geen goed voorteken. Maar als iets voor jou voorbestemd is en je laat het gaan dan komt het sowieso terug op jouw pad. #lifestruggles. We kunnen alleen maar vertrouwen op Allah 3azza wa jal.
    mooi antwoord Allahomma barik

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    03-01-2017

    Citaat Geplaatst door breakfastclub Bekijk reactie
    Kwam hij via de halal way.. doe istighara en vertrouw op Allah. Kwam hij op haram way berouw tonen en laten varen.
    Ik begrijp wat je bedoelt maar het is niet omdat iets op een halale manier gebeurt dat het een garantie is dat ze met hem eindigt. En het is niet omdat iets via een harame weg ging dat ze elkaars lmektab niet zijn. We dienen ten allen tijde salat istigara te verrichten en te vertrouwen op Allah 3azza wa jal.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    03-01-2017

    Citaat Geplaatst door breakfastclub Bekijk reactie
    mooi antwoord Allahomma barik
    Ameen, Moge Allah 3azza wa jal ons allemaal zegenen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    97
    20-10-2006

    Je kan plannen wat je wilt... niks is zo onzeker als de toekomst...

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    199
    18-10-2016

    Nooit wachten, wachten is voor laffffaards en mislukkelingen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5
    31-01-2017

    Je kan altijd wachten. Maar wees wel realistisch.

  12. #12
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Als hij de moeite van het w8ten waard is, waarom niet. Hij moet wel een geldige reden hebben.
    HAGENEESJE

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    944
    07-05-2013

    Ik zou echt niet wachten stel je voor je wacht op hem en hij zegt na een jaar sorry ik wil hier mee stoppen en dan heb je zomaar een jaar van je leven vergooit. En wie weet was er in die jaar iemand gekomen die serieus met je verder wilt. En die heb je laten gaan

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Wacht op niemand. Daaaag

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    301
    19-09-2012

    fifty fifty