1. #16
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    moesten ze maar zaki er niet uit gooien aangezien het zogenaamde doel wk 2018 was, kanker hadji lekker voor je

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Gaan we weer met die loze Botola spelers!!!
    Moet ik je eraan herinneren dat vorig jaar rond deze tijd diezelfde nutteloze Botola spelers nog niet eens voorbij Ruanda konden komen in de eerste ronde van de CHAN???
    Ruanda dat speelde met mensen uit de eigen competitie en ook nog met spelers uit eigen land die niet eens een club hadden!!!
    Laat staan deze Congo die met 11 man achterin blijft.
    Dat was een botola selectie zonder de beste spelers namelijk die van wydad en raja. Afgelopen jaar wist wydad nog met al die jonge marokaanse talenten tp mazembe uit te schakelen wat voor 90 procent congo is. Feit is wel dat als de juiste spelers worden opgeroepen zoals tijdens het toulon toernooi de wydad en raja spelers veel meer hechter zouden zijn als team dan nu het geval is. Een systeem ala egypte zou perfect zijn

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    158
    29-04-2009

    Pleur toch op met die botola er is gewoon geen plan geen beleid.Veel spelers konden kiezen voor nl of frankrijk maar kozen voor marokko. Ik weet wat er allemaal speelt maar het is wel opvallend dat de beste spelers afhaakten.Ik zeg eerlijk ik was antie zaki maar achteraf heb ik wel spijt man hij boekte resultaat. heel spelers onder hem verkozen marokko boven hun geboorteland.En hij bezocht altijd clubs over heel europa kwam zelfs bij heereveen deze fransman heb ik nog nooit ergens in een stadion gezien.Er worden ook te weining oefenwedstrijden gespeeld

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie


    https://www.youtube.com/watch?v=FxG760uSp2s


  5. #20
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door racboy13 Bekijk reactie
    Dat was een botola selectie zonder de beste spelers namelijk die van wydad en raja. Afgelopen jaar wist wydad nog met al die jonge marokaanse talenten tp mazembe uit te schakelen wat voor 90 procent congo is. Feit is wel dat als de juiste spelers worden opgeroepen zoals tijdens het toulon toernooi de wydad en raja spelers veel meer hechter zouden zijn als team dan nu het geval is. Een systeem ala egypte zou perfect zijn
    Ashmen TPMazebe 1 speler heeft er meegedaan van TP Mazembe 1!!!!
    Met je 90% je praat die leeghoofden na in Marokko ik heb die uitzendingen gisteren en vandaag beluisterd er kwamen honderden van zulke domme reactie's binnen met precies diezelfde domme opmerking el Wydad kwam wel voorbij bla bla bla die presentator werd gek hij ze mensen dit Congo speelde maar met 1 speler uit de eigen competitie en die kwam van Mazembe de rest kwam allemaal van de Engelse,Spaanse en Franse competitie en daar wou jij spelers van el Wydad en Raja tegen over stellen ga toch gauw oprotten joh!
    Kijk eens verdomme goed om je heen op die kut Afrika cup hoeveel ploegen bestaan er uit alleen spelers uit de eigen competitie hoeveel!
    90% van de ploegen die meedoet heeft spelers uit Europese competities en deze jankerd komt weer janken over die nutteloze waardeloze botola waarvan de jaarlijkse topscorer niet meer scoort dan 10 doelpunten wesh heb je last van syndroom van down wella??
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  6. #21
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door CapoDiTutiCapi Bekijk reactie
    Pleur toch op met die botola er is gewoon geen plan geen beleid.Veel spelers konden kiezen voor nl of frankrijk maar kozen voor marokko. Ik weet wat er allemaal speelt maar het is wel opvallend dat de beste spelers afhaakten.Ik zeg eerlijk ik was antie zaki maar achteraf heb ik wel spijt man hij boekte resultaat. heel spelers onder hem verkozen marokko boven hun geboorteland.En hij bezocht altijd clubs over heel europa kwam zelfs bij heereveen deze fransman heb ik nog nooit ergens in een stadion gezien.Er worden ook te weining oefenwedstrijden gespeeld
    Zaki???
    Die gozer die nergens een prijs heeft gewonnen en overal eruit is geknikkerd bedoel je die??
    Ga toch gauw weg, in mijn ogen hebben Zaki en Renard hetzelfde Niveau alleen Renard heeft het geluk gehad met Zambia wat Zaki niet had met Marokko namelijk het wel winnen van de cup met strafschoppen nota bene.
    Renard heeft in Frankrijk nooit zijn contract uitgediend want hij werd na een paar wedstrijden ontmaskerd als een zwakke coach zowel bij Lille en bij Sochaux heeft hij niet eens het jaar afgemaakt en dat stellen wij aan als bondscoach dit heeft de Marokkaanse bond gewoon over zichzelf afgeroepen als ze gewoon een normale backround check hadden gedaan en dat bewijst dus dat e totaal niet professioneel bezig zijn geweest
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Ashmen TPMazebe 1 speler heeft er meegedaan van TP Mazembe 1!!!!
    Met je 90% je praat die leeghoofden na in Marokko ik heb die uitzendingen gisteren en vandaag beluisterd er kwamen honderden van zulke domme reactie's binnen met precies diezelfde domme opmerking el Wydad kwam wel voorbij bla bla bla die presentator werd gek hij ze mensen dit Congo speelde maar met 1 speler uit de eigen competitie en die kwam van Mazembe de rest kwam allemaal van de Engelse,Spaanse en Franse competitie en daar wou jij spelers van el Wydad en Raja tegen over stellen ga toch gauw oprotten joh!
    Kijk eens verdomme goed om je heen op die kut Afrika cup hoeveel ploegen bestaan er uit alleen spelers uit de eigen competitie hoeveel!
    90% van de ploegen die meedoet heeft spelers uit Europese competities en deze jankerd komt weer janken over die nutteloze waardeloze botola waarvan de jaarlijkse topscorer niet meer scoort dan 10 doelpunten wesh heb je last van syndroom van down wella??
    seqqar seqqar

  8. #23
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Ashmen TPMazebe 1 speler heeft er meegedaan van TP Mazembe 1!!!!
    Met je 90% je praat die leeghoofden na in Marokko ik heb die uitzendingen gisteren en vandaag beluisterd er kwamen honderden van zulke domme reactie's binnen met precies diezelfde domme opmerking el Wydad kwam wel voorbij bla bla bla die presentator werd gek hij ze mensen dit Congo speelde maar met 1 speler uit de eigen competitie en die kwam van Mazembe de rest kwam allemaal van de Engelse,Spaanse en Franse competitie en daar wou jij spelers van el Wydad en Raja tegen over stellen ga toch gauw oprotten joh!
    Kijk eens verdomme goed om je heen op die kut Afrika cup hoeveel ploegen bestaan er uit alleen spelers uit de eigen competitie hoeveel!
    90% van de ploegen die meedoet heeft spelers uit Europese competities en deze jankerd komt weer janken over die nutteloze waardeloze botola waarvan de jaarlijkse topscorer niet meer scoort dan 10 doelpunten wesh heb je last van syndroom van down wella??
    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Zaki???
    Die gozer die nergens een prijs heeft gewonnen en overal eruit is geknikkerd bedoel je die??
    Ga toch gauw weg, in mijn ogen hebben Zaki en Renard hetzelfde Niveau alleen Renard heeft het geluk gehad met Zambia wat Zaki niet had met Marokko namelijk het wel winnen van de cup met strafschoppen nota bene.
    Renard heeft in Frankrijk nooit zijn contract uitgediend want hij werd na een paar wedstrijden ontmaskerd als een zwakke coach zowel bij Lille en bij Sochaux heeft hij niet eens het jaar afgemaakt en dat stellen wij aan als bondscoach dit heeft de Marokkaanse bond gewoon over zichzelf afgeroepen als ze gewoon een normale backround check hadden gedaan en dat bewijst dus dat e totaal niet professioneel bezig zijn geweest
    De frustratie spat van mijn schrem af.

  9. #24
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    seqqar seqqar
    De waarheid is hard!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    De waarheid is hard!
    jammer dat die bondscoachspel er niet meer is

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Ashmen TPMazebe 1 speler heeft er meegedaan van TP Mazembe 1!!!!
    Met je 90% je praat die leeghoofden na in Marokko ik heb die uitzendingen gisteren en vandaag beluisterd er kwamen honderden van zulke domme reactie's binnen met precies diezelfde domme opmerking el Wydad kwam wel voorbij bla bla bla die presentator werd gek hij ze mensen dit Congo speelde maar met 1 speler uit de eigen competitie en die kwam van Mazembe de rest kwam allemaal van de Engelse,Spaanse en Franse competitie en daar wou jij spelers van el Wydad en Raja tegen over stellen ga toch gauw oprotten joh!
    Kijk eens verdomme goed om je heen op die kut Afrika cup hoeveel ploegen bestaan er uit alleen spelers uit de eigen competitie hoeveel!
    90% van de ploegen die meedoet heeft spelers uit Europese competities en deze jankerd komt weer janken over die nutteloze waardeloze botola waarvan de jaarlijkse topscorer niet meer scoort dan 10 doelpunten wesh heb je last van syndroom van down wella??
    Probeer op een normale manier te praten eerst voordat je uitscheldt. Je kan lullen wat je wil maar die europese spelers hebben nooit aan de basis gestaan van succes, al jaren europa en ze presteren nog steeds slecht dan is het logisch dat al die supporters uit marokko botola willen. Een tunesie en egypte doen het wel en presteren ermee, zelfs een nobody als zimbabwe weet de algerijnen met al hun franse spelers gelijk te houden. Ik pleit niet voor gehele botola maar alleen voor botola op plekken waar de Europese Marokkanen te kort komen. Zolang deze toppers het slecht doen hebben we geen recht van spreken dat de botola het slecht zouden doen aangezien het moeilijk slechter kan dan het nu is, die parkeren tenminste de bus en spelen niet naief aanvallend.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Zaki???
    Die gozer die nergens een prijs heeft gewonnen en overal eruit is geknikkerd bedoel je die??
    Ga toch gauw weg, in mijn ogen hebben Zaki en Renard hetzelfde Niveau alleen Renard heeft het geluk gehad met Zambia wat Zaki niet had met Marokko namelijk het wel winnen van de cup met strafschoppen nota bene.
    Renard heeft in Frankrijk nooit zijn contract uitgediend want hij werd na een paar wedstrijden ontmaskerd als een zwakke coach zowel bij Lille en bij Sochaux heeft hij niet eens het jaar afgemaakt en dat stellen wij aan als bondscoach dit heeft de Marokkaanse bond gewoon over zichzelf afgeroepen als ze gewoon een normale backround check hadden gedaan en dat bewijst dus dat e totaal niet professioneel bezig zijn geweest
    Afrika is heel anders, je ziet zo vaak europese coaches die vroeg topclubs hebben gecoacht gewoon verslagen worden ene generaalcoach uit zambia. Er moet een coach komen die weet hoe het Afrikaanse voetbal in elkaar zit en tactisch sterk is en nog geen eens bereid is altijd naar bananenrepublieken uit te gaan. Ik kan je zeggen dat is een mission impossible, wie weet of Halilodzvic nog wel wil.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    voor Afrika heb je een fysiek team nodig geen technische spelers
    Amrabat, arabi, ahmadi , Dirar , benatia
    De rest botola spelers
    Alleen als je een Wk gaat spelen heb je wel fysiek en techniek nodig

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door Marechaussee Bekijk reactie
    marokkaanse spelers uit botola spelen tegen de echte teams van Afrika de Afrikaanse teams bestaan uit spelers van eigen competitie gevuld met paar spelers uit Europa. Wanneer Afrika cup gehouden wordt voor binnenlandse teams spelen alle Afrikaanse teams bijna met hun team die normaal ook wk kwalificatie's en Afrika cup kwalificatie spelen en deze teams zijn dan al op elkaar ingespeeld. Europese spelers kunnen ze beter opvangen en marokko komt dan aan met 22 spelers die nooit team zijn geweest. Wil je botola kans geven dan moet je het 5 jaar tijd geven minimaal. Zoals marokko nu al 20 jaar kans heeft gegeven aan Europa moeten ze nu ff 5 jaar leunen op botola.

    Marokkaanse botola in afrika is net als spanje in Europa en alle afrikkaanse teams zijn bang voor marokkaanse teams. Hoe kan dat ander Afrikaanse landen wel team kunnen selecteren uit eigen competitie en marokko niet terwijl ze veel sterker zijn.

    Zal ik je herinneren wac casablanca heeft vorige jaar 2-0 gewonnen van dit congo ze werden ook weg gespeelt. Dit team van congo is 90 procent van de spelers waar wacht casablanca 2-0 van won.

    Wil marokko terug naar botola en danaast moeten ze daar gaan investeren en het tijd geven minimaal 5 jaar om project te laten slagen. Niet na paar wedstrijden oordeel trekken want Europa heeft al 20 jaar teleurgesteld. Geef botola 20 jaar tijd dan word het zeker wat.
    toeka ra7 et qawdher, zamalek heeft wac 3adh ithyadhin gesloopt

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    534
    19-03-2014

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Ik roep Ziyech niet op want ik heb Belhanda.
    Belhanda valt geblesseerd uit, nog geen Ziyech.

    Ik roep vier spitsen op en Bouhaddouz valt af.
    Bouhaddouz vervangt een rechtsmid.

    Ik heb vier spitsen opgeroepen die ik dus allemaal verkoos boven Bouhaddouz.
    Ik start met Bouhaddouz.

    Ik heb met Ait Bennasser en Obbadi twee centrale middenvelders voor naast El Ahmadi.
    Ik start met El Kaddouri die eerst niet eens in mijn plannen voorkwam.

    Boufal geblesseerd en zijn vervanger El Haddad ook?
    Ik roep rechtsback Rherras als vervanger.

    Ik roep geen spelers uit het Midden-Oosten op.
    Boussoufa wordt opgeroepen en krijgt zelfs de voorkeur boven Ziyech. El Arabi ook.

    Lazaar? Nee, die maakt geen minuten bij zijn club.
    Laat ik Mendyl oproepen, die heeft uberhaupt nooit gespeeld in het eerste.


    Wie kent er nog een paar. Wat een psychopaat.
    ze gunnen Marokko Afrika beker niet om dat berbers in noord Marokko Spaanse leger in de pan hebben gehakt en hun zwaar hebben vernederd en Franse soldaten ook afgeslacht met gifgas aanvallen kon Frankrijk berbers tot stilstand houden Spanje wou iedereen in Marokko executeren om dat Spanjaarden Marokko zien als grote bedreiging voor hun veiligheid en islam hun weten dat berbers tot einde vechten en liever sterven dan verliezen ze hebben Frankrijk Spanjaarden met moed het land uit getrapt ze gunnen Marokko niet om beker Afrika te winnen ze willen hun vernederen is duidelijk toch ze staan verschut Spanje Frankrijk dat berbers zonder wapens tegen hun opnam en met hun wapens tegen hun hebben gevochten en hun hebben vernederd denk logisch na mensen