1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    De schizofreen Herve Renard dames en heren.

    Ik roep Ziyech niet op want ik heb Belhanda.
    Belhanda valt geblesseerd uit, nog geen Ziyech.

    Ik roep vier spitsen op en Bouhaddouz valt af.
    Bouhaddouz vervangt een rechtsmid.

    Ik heb vier spitsen opgeroepen die ik dus allemaal verkoos boven Bouhaddouz.
    Ik start met Bouhaddouz.

    Ik heb met Ait Bennasser en Obbadi twee centrale middenvelders voor naast El Ahmadi.
    Ik start met El Kaddouri die eerst niet eens in mijn plannen voorkwam.

    Boufal geblesseerd en zijn vervanger El Haddad ook?
    Ik roep rechtsback Rherras als vervanger.

    Ik roep geen spelers uit het Midden-Oosten op.
    Boussoufa wordt opgeroepen en krijgt zelfs de voorkeur boven Ziyech. El Arabi ook.

    Lazaar? Nee, die maakt geen minuten bij zijn club.
    Laat ik Mendyl oproepen, die heeft uberhaupt nooit gespeeld in het eerste.


    Wie kent er nog een paar. Wat een psychopaat.

  2. #2
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Volgende maand ;

    Renard is ontslagen
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Terecht, deze man is niet helemaal lekker in zijn hoofd. Kijk hoeveel tegenstrijdige dingen?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Een Franse clown is het !

  5. #5
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Ik roep Ziyech niet op want ik heb Belhanda.
    Belhanda valt geblesseerd uit, nog geen Ziyech.

    Ik roep vier spitsen op en Bouhaddouz valt af.
    Bouhaddouz vervangt een rechtsmid.

    Ik heb vier spitsen opgeroepen die ik dus allemaal verkoos boven Bouhaddouz.
    Ik start met Bouhaddouz.

    Ik heb met Ait Bennasser en Obbadi twee centrale middenvelders voor naast El Ahmadi.
    Ik start met El Kaddouri die eerst niet eens in mijn plannen voorkwam.

    Boufal geblesseerd en zijn vervanger El Haddad ook?
    Ik roep rechtsback Rherras als vervanger.

    Ik roep geen spelers uit het Midden-Oosten op.
    Boussoufa wordt opgeroepen en krijgt zelfs de voorkeur boven Ziyech. El Arabi ook.

    Lazaar? Nee, die maakt geen minuten bij zijn club.
    Laat ik Mendyl oproepen, die heeft uberhaupt nooit gespeeld in het eerste.


    Wie kent er nog een paar. Wat een psychopaat.
    Dit zijn toch dingen die ik al weken geleden heb geroepen, ben je dan nog verbaasd?

    Wat vind je van deze

    Deze druk die ik krijg van de Marokkaanse supporters en pers is ongehoord deze druk past alleen bij Ghana of Ivoorkust ( Wij hebben natuurlijk geen top spelers ( proest Ziyech) dus heeft hij het recht om het rustig aan te doen.

    Je beste flank spelers langer bij hun club laten spelen terwijl de rest al aan het trainen was in de Emiraten want ze zijn van beton en ze raken niet geblesseerd ( oeps dus wel Engelse competitie is een harde competitie geen Botola !)

    Ik zet Boussoufa niet achter de spits maar een linie terug op het middenveld want we scoren makkelijk en veel doelpunten ( uuuuh dus niet maar dat weet je al inmiddels 10 wedstrijden er was een zee van ruimte tussen aanval en middenveld had een speler als Ziyech in kunnen staan maar wacht eens even hij is niet meegenomen o jaaaaa!)
    Ik wissel een wedstrijd 3 keer van systeem ( om het lekker makkelijk te houden voor de spelers)
    Een tweede spits pas 10 minuten voor het einde van de wedstrijd inzetten( Omdat Al Arabi net Messi is en natuurlijk geen 10 kansen nodig heeft om 1 doelpunt te scoren o wacht ja dat weet je wel!!)
    El Ahmadi vooral niet op zijn beste positie zetten zoals hij die bij Feyenoord speelt en bezet en hem vaker de lijnen laten uitzetten ( stek je voor dat je hem gebruikt en selecteert op zijn kwaliteiten meneer Renard want hij weet het beter want hij heeft voetbal uitgevonden)

    Ik kan nog heel lang doorgaan maar goed dit fiasco zag ik al aankomen dit soort waardeloze coaches moet je nooit een kans geven om een ploeg als Marokko te coachen dan vraag je om problemen dat is een feit!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Allahi na3roe.

  7. #7
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    Volgende maand ;

    Renard is ontslagen
    Volgende maand!
    A volgende week Ashmen nog maand wachten meteen ticket voor hem boeken vanuit Gabon naar Frankrijk of China of Congo.
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Volgende maand!
    A volgende week Ashmen nog maand wachten meteen ticket voor hem boeken vanuit Gabon naar Frankrijk of China of Congo.
    En dan? Weer terug bij af. Weer eerste ronde eruit en weer geen kanker WK.

  9. #9
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    En dan? Weer terug bij af. Weer eerste ronde eruit en weer geen kanker WK.
    Broer wesh heb jij echt geloof dat na alles wat er gebeurd is en na alle wedstrijden die er zijn geweest na de wedstrijd tegen Ivoorkust het niveau het spel de opgeroepen spelers alles alles eromheen dat je met Renard een WK gaat halen of spelen??????
    Serieus????
    Met deze spelers die vanavond op het veld stonden hadden we in principe met een aanvallender systeem over Congo heen moeten schijten!!!
    Na het doelpunt van Congo bleven we nog met 3 verdedigers achterin hangen VOOR WAT???
    Was Congo gevaarlijk?
    Hadden ze wat in te brengen ?
    Nee!
    Kom op hoor de eerste WK kwalificatie wedstrijd voor Marokko is pas rond Septemer nog 9 fucking maanden kan je een kindje in verwekken en geboren laten worden.
    Ik heb altijd gezegd en daar sta ik nog steeds achter deze Afrika cup lekker als oefen stage zien voor het echte werk en dat is het WK de rest telt nu even niet en alleen een ervaren echte coach kan ons verder helpen hierin.
    Renard is in eigen land al omstreden omdat hij bij geen enkele club lang heeft gezeten zijn langste zit was bij Lille 13 wedstrijden dan moeten er al bellen gaan rinkelen bij je.
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    als je Een marokkaanse trainer met 11 spelers uit botola haalt zouden die het veel beter dan deze neppe vedettes

  11. #11
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    als je Een marokkaanse trainer met 11 spelers uit botola haalt zouden die het veel beter dan deze neppe vedettes
    Gaan we weer met die loze Botola spelers!!!
    Moet ik je eraan herinneren dat vorig jaar rond deze tijd diezelfde nutteloze Botola spelers nog niet eens voorbij Ruanda konden komen in de eerste ronde van de CHAN???
    Ruanda dat speelde met mensen uit de eigen competitie en ook nog met spelers uit eigen land die niet eens een club hadden!!!
    Laat staan deze Congo die met 11 man achterin blijft.
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.464
    09-04-2010

    Wordt sowieso niks, dit zou een oefenstage kunnen zijn als de trainer aanbleef. Iedereen weet dat als Renard de groepsfase niet doorkomt hij eruit ligt. Dat betekent: weer een nieuwe coach die tijd nodig heeft 40+ spelers gaat uitproberen om daarna te falen. WK is niet haalbaar, er staat nog steeds geen team op het veld en dat gaat al helemaal niet gebeuren met een nieuwe trainer, de zoveelste alweer.

    Kans zit erin dat spelers als Boussoufa en El Ahmadi na dit toernooi afscheid nemen. Missschien Dirar ook.

    We moeten alweer naar voren kijken en hopen op de volgende generatie jonge spelers.
    “Can anyone walk through water without wetting his feet? The companions replied, 'No;' Muhammad (Peace Be Upon Him) said, 'Such is the condition of those of the world; they are not safe from sins.'”

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.464
    09-04-2010

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Gaan we weer met die loze Botola spelers!!!
    Moet ik je eraan herinneren dat vorig jaar rond deze tijd diezelfde nutteloze Botola spelers nog niet eens voorbij Ruanda konden komen in de eerste ronde van de CHAN???
    Ruanda dat speelde met mensen uit de eigen competitie en ook nog met spelers uit eigen land die niet eens een club hadden!!!
    Laat staan deze Congo die met 11 man achterin blijft.
    Ben ook geen fan van Botola spelers, zijn kwalitatief minder dan Europese spelers. Toch moet ik zeggen in Afrika draait het 9 van de 10x niet eens om kwaliteit. De kans is groter dat Botola spelers een goed team vormen dan het huidige vreemdelingenlegioen, die allemaal een ejgen speelstyle hanteren.

    Europese spelers krijgen kans na kans. Feit is dat Marokko nooit gepresteerd heeft zonder Botola-grown spelers. Dat zijn wel zaken om over na te denken.
    “Can anyone walk through water without wetting his feet? The companions replied, 'No;' Muhammad (Peace Be Upon Him) said, 'Such is the condition of those of the world; they are not safe from sins.'”

  14. #14
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Juiste kandidaat lijkt mij Fathi Jamal.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    moesten ze maar zaki er niet uit gooien aangezien het zogenaamde doel wk 2018 was, kanker hadji lekker voor je