1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    34
    18-08-2014

    zoek een sociale vrouw

    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    282
    08-10-2013

    Dit zoekt een turk bij islam en sekualiteit. Ik zeg dames trap er niet in zeker als je nog jong bent. De turkse dames beginnen direct over trouwen en.hij dacht ik probeer het bij de marokkaanse dames.... ga voor een marokkaanse praktiserende man die je kan voorstellen aan je ouders. Als meneer de turk serieus was dan had hij zo iets geopend op man zoekt vrouw.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    282
    04-07-2015

    Takbirrrr!! Scherp.dame

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    318
    01-08-2012

    Citaat Geplaatst door karaparaask Bekijk reactie
    Hallo beste lezers,

    Ik ben een turkse jongenman van 28jaar gescheiden geen kinderen. De reden dat ik hier een bericht plaats omdat ik eigenlijk weg van het marokkaanse cultuur en dus ook opzoek ben naar een marokkaanse jongedame. Een jongedame die een gescheiden man kan accepteren en tegelijkertijd ook respect heeft voor ouderen en sociaal is. Ik werk bij een bank als adviseur en vind het leuk om in mijn vrije tijd te sporten en uit eten te gaan. Familie is erg belangrijk!! Ben jij ook opzoek naar iemand die er in slechte goede tijden voor je kan zijn een steunpaal en een arm om je heen kan slaan. Stuur me gerust een berichtje. Best regardss
    Ablacim...jij verkeerde rubriek je post geplaatst hebben. Jij plaatsen post Man zoekt Man. Jij meer kans hebben op Sociale Dienst Abla

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    61
    02-04-2016

    Citaat Geplaatst door karaparaask Bekijk reactie
    Hallo beste lezers,

    Ik ben een turkse jongenman van 28jaar gescheiden geen kinderen. De reden dat ik hier een bericht plaats omdat ik eigenlijk weg van het marokkaanse cultuur en dus ook opzoek ben naar een marokkaanse jongedame. Een jongedame die een gescheiden man kan accepteren en tegelijkertijd ook respect heeft voor ouderen en sociaal is. Ik werk bij een bank als adviseur en vind het leuk om in mijn vrije tijd te sporten en uit eten te gaan. Familie is erg belangrijk!! Ben jij ook opzoek naar iemand die er in slechte goede tijden voor je kan zijn een steunpaal en een arm om je heen kan slaan. Stuur me gerust een berichtje. Best regardss
    Here you go