1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    21-12-2016

    Vrouwen klopt dit?

    Ik heb een paar meiden gesproken in me leven en het valt me op dat als ik druk was (hc) en weinig aandacht gaf maar toch me charmes had, dat ze me zo graag wou en alles voor me wou doen etc. Maar bij meiden die je alle aandacht gaf, waar je alles voor deed en voor wou doen, die je super veel liefde gaf (waar ze van dromen) etc, dat ze je minder graag willen dan de meiden die je slecht behandelde.

    Mannen zeggen altijd: pas op, noooit te lief zijn voor je vrouw, omdat het dan fout gaat.

    Hoe denken jullie vrouwen hierover en gwn eerlijk antwoord geven? Willen jullie liever mannen die niet te lief zijn?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Als vrouw hou ik van lieve mannen. Degene die slecht behandeld willen worden zijn niet goed wijs.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.108
    15-09-2014

    Dat zie je ook terug bij mannen, maar denk dat het vroeg of laat dan toch wel mis gaat.
    -

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    51
    28-08-2014

    Allebei, hij moet wel lief zijn maar ook weer niet te lief, ik weet niet dat is saai ofs? Vrouwen vinden dominante mannen ook aantrekkelijker vaak, dat zit van nature in ons denk ik. Ik denk ook dat het daardoor komt.
    Maar een tiraan is zeker niet aantrekkelijk, hij moet wel de rechten kennen van zijn vrouw en niet alleen aan zichzelf denken en rekenen houden met zijn vrouw.
    Eindconclusie is dat je deze twee in balans moet brengen, maar er zullen vast wel een aantal vrouwen zijn die anders denken

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Klopt 100% maar de vrouwen die zo denken hebben daddy-issues, dat soort vrouwen hebben geen dominante man nodig maar een psycholoog.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016

    Vrouwen kunnen 'lieve mannen' emotioneel niet aan, gezien het feit dat meerderheid moeite heeft met intimiteit. Want lieve mannen stimuleren die angst voor intimiteit

  7. #7
    Idgaf.

    Reacties
    1.329
    25-05-2012

    Citaat Geplaatst door BintAbdelKareem Bekijk reactie
    Allebei, hij moet wel lief zijn maar ook weer niet te lief, ik weet niet dat is saai ofs? Vrouwen vinden dominante mannen ook aantrekkelijker vaak, dat zit van nature in ons denk ik. Ik denk ook dat het daardoor komt.
    Maar een tiraan is zeker niet aantrekkelijk, hij moet wel de rechten kennen van zijn vrouw en niet alleen aan zichzelf denken en rekenen houden met zijn vrouw.
    Eindconclusie is dat je deze twee in balans moet brengen, maar er zullen vast wel een aantal vrouwen zijn die anders denken
    Nee toch ? Ik in ieder geval niet, er zijn gelukkig genoeg mannen die het niet nodig hebben om zogenaamd dominant te doen, maar gewoon lekker normaal en relaxt.
    Always mad, bro. Gtfo.

    I wanna start a fight


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    51
    28-08-2014

    Jaa ik heb het niet goed verwoord misschien ik bedoel meer van die mannen die alles aankan sterke mentaliteit ofs en een soort van trots dus zijn eer niet wil beschadigen, zoiets ipv een pussy zeg maar.
    In de wetenschap is het ook zo dat dominante mannen aantrekkelijker gevonden worden drm zei ik dat erbij,maar ook dominant van uiterlijk (lang breed en aantal dingen bij gelaat) dat hoor ik ook vaak van dames. Maar iedereen heeft uiteindelijk zn eigen smaak
    Mij persoonlijk maakt het niet heel veel uit

  9. #9
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Geef mij maar eentje die lief is en mij alle aandacht geeft. Doet ie dat niet, dan zoek ik die aandacht ergens anders en komt hij op de 2e plaats.

    Dus nee, voor mij klopt het niet.
    HAGENEESJE

  10. #10
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door BintAbdelKareem Bekijk reactie
    Allebei, hij moet wel lief zijn maar ook weer niet te lief, ik weet niet dat is saai ofs? Vrouwen vinden dominante mannen ook aantrekkelijker vaak, dat zit van nature in ons denk ik. Ik denk ook dat het daardoor komt.
    Maar een tiraan is zeker niet aantrekkelijk, hij moet wel de rechten kennen van zijn vrouw en niet alleen aan zichzelf denken en rekenen houden met zijn vrouw.
    Eindconclusie is dat je deze twee in balans moet brengen, maar er zullen vast wel een aantal vrouwen zijn die anders denken
    Is wel prettig inderdaad als de man de leiding neemt.
    HAGENEESJE

  11. #11
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Assadullah1983 Bekijk reactie
    Gouden tip:

    Laat je hond hongerig en die zal je overal volgen.
    Bij mij is dat andersom, dus kijk uit met je advies.
    HAGENEESJE

  12. #12
    Idgaf.

    Reacties
    1.329
    25-05-2012

    Citaat Geplaatst door BintAbdelKareem Bekijk reactie
    Jaa ik heb het niet goed verwoord misschien ik bedoel meer van die mannen die alles aankan sterke mentaliteit ofs en een soort van trots dus zijn eer niet wil beschadigen, zoiets ipv een pussy zeg maar.
    In de wetenschap is het ook zo dat dominante mannen aantrekkelijker gevonden worden drm zei ik dat erbij,maar ook dominant van uiterlijk (lang breed en aantal dingen bij gelaat) dat hoor ik ook vaak van dames. Maar iedereen heeft uiteindelijk zn eigen smaak
    Mij persoonlijk maakt het niet heel veel uit
    Het moet gewoon een man zijn, niet zo'n gestoorde cultuur-mafkees die geen kaas heeft gegeten van ons geloof. Down-to-earth mannen, dat zijn de mannen die je moet hebben. Die zijn niet overdreven lief ofzo Maar dominant? No thanks.
    Always mad, bro. Gtfo.

    I wanna start a fight


  13. #13
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Assadullah1983 Bekijk reactie
    Jij doet alleen maar stoer. Zo ben jij niet!!!
    Klopt, ik doe stoer, maar heb een klein hartje.
    HAGENEESJE

  14. #14
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Assadullah1983 Bekijk reactie
    Dat is meestal het geval bij de Nederlandse meiden.
    Weet niet, zou kunnen. Bij mij wel in ieder geval.
    HAGENEESJE

  15. #15
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Smaken verschillen gelukkig.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!