1. #1
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Nooit

    Heb ik antwoord op deze vraag gehad ;

    Waarom is lichaamshaar bij een vrouw vies of onvrouwelijk.
    Behaarde benen armen buikhaartjes etc.

    Hoezo zou het vies en onvrouwelijk zijn. Wat is er vies aan een vrouw met beenharen als ze zich wast ?

    Waarom is het bij een man dan niet vies.
    Als het mannelijk is, waarom zijn er dan vrouwen met meer lichaamshaar dan mannen ?

  2. #2
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Haren op benen is niet vies maar onaantrekkelijk en staat onverzorgd. A beste JDM zoals jij er wel van houdt zijn er anderen die er niet van houden.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Haren op benen is niet vies maar onaantrekkelijk en staat onverzorgd. A beste JDM zoals jij er wel van houdt zijn er anderen die er niet van houden.
    Klopt eenieder heeft zijn eigen mening en die respecteer ik ook.
    Maar het gaat mij om de manier waarop die geuit word. En dat velen claimen dat het dus vies en onvrouwelijk is en niet hoort. Maar dit nooit kunnen onderbouwen. Ik heb deze vraag al tig keren gesteld maar nooit een antwoord gekregen. Dat zegt denk ik al wel genoeg denk ik....

  4. #4
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Klopt eenieder heeft zijn eigen mening en die respecteer ik ook.
    Maar het gaat mij om de manier waarop die geuit word. En dat velen claimen dat het dus vies en onvrouwelijk is en niet hoort. Maar dit nooit kunnen onderbouwen. Ik heb deze vraag al tig keren gesteld maar nooit een antwoord gekregen. Dat zegt denk ik al wel genoeg denk ik....
    Waarom een onderbouwing als jouw mening onomkeerbaar is?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Je hebt een punt JDM, vrouwen moeten zich zoveel aanpassen om aan een bepaalde schoonheidsideaal te houden. Ook al weet ik dat bij jou het meer gaat om je fetisj dan om emancipatie van de vrouw.
    Dat mag jij vinden. Maar ben blij dat je het ook inziet

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Waarom een onderbouwing als jouw mening onomkeerbaar is?
    Een onderbouwing van de claim die ze doen dat het vies en onvrouwelijk zou zijn bedoel ik. Niet de mening

  7. #7
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Een onderbouwing van de claim die ze doen dat het vies en onvrouwelijk zou zijn bedoel ik. Niet de mening
    Het oogt vies zelf vind ik het woord vies niet passend meer onverzorgd en onaantrekkelijk voor het oog.

    Het oogt en is onvrouwelijk omdat mannen over het algemeen beharing laten staan. Als vrouw wil je niet geassocieerd worden qua schoonheidsbeeld met een man. Snap je? Als ik vrouwen benen met beharing kijk zie ik automatisch mannen benen voor me.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Het oogt vies zelf vind ik het woord vies niet passend meer onverzorgd en onaantrekkelijk voor het oog.

    Het oogt en is onvrouwelijk omdat mannen over het algemeen beharing laten staan. Als vrouw wil je niet geassocieerd worden qua schoonheidsbeeld met een man. Snap je? Als ik vrouwen benen met beharing kijk zie ik automatisch mannen benen voor me.
    Hoe komt dat dat je het zo associeert ?
    Door de media ? Door het maatschappelijke schoonheidsideaapbeld ?

    Als het zo zou zijn dan zouden vrouwen toch kaal zijn ?

  9. #9
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Hoe komt dat dat je het zo associeert ?
    Door de media ? Door het maatschappelijke schoonheidsideaapbeld ?

    Als het zo zou zijn dan zouden vrouwen toch kaal zijn ?
    Ik ben geen psycholoog en/of socioloog maar heeft denk ik met het ontwikkelde psyché van de vrouw te maken over het algemeen. Niet zozeer de media of het maatschappelijke schoonheidsbeeld. Beharing kan je denk ik niet vergelijken met kleding, make up en dergelijke waar de media wel makkelijk op inspeelt.

    Kortom heeft met ontwikkeling te maken. Er is op google een UvA onderzoek te vinden zoek het op zou ik zeggen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    wie zegt dat haren bij een man niet vies kan zijn ?? Als jij je oksels, schaamhaar, neushaar, oorhaar, snor en baard niet bijhoudt dan ben je niet echt hygienisch.

    Vrouwen worden geacht op meerdere plekken geen haar te hebben , das alles en maar goed ook !!
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  11. #11
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    wie zegt dat haren bij een man niet vies kan zijn ?? Als jij je oksels, schaamhaar, neushaar, oorhaar, snor en baard niet bijhoudt dan ben je niet echt hygienisch.

    Vrouwen worden geacht op meerdere plekken geen haar te hebben , das alles en maar goed ook !!
    JDM heeft het over beenhaar. Al andere soort beharing dien je sowieso te verwijderen volgens islamitische regelgeving.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    JDM heeft het over beenhaar. Al andere soort beharing dien je sowieso te verwijderen volgens islamitische regelgeving.
    Nee je leest niet , lees goed ..hij heeft het ook over armen en buik. Daarom zeg ik tegen hem het is niet normaal voor zowel man en vrouw, een vrouw moet alleen op meerdere plekken geen haar hebben en benen en armen zijn twee plekken bijvoorbeeld.

    Behaarde benen armen buikhaartjes etc.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  13. #13
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Heb ik antwoord op deze vraag gehad ;

    Waarom is lichaamshaar bij een vrouw vies of onvrouwelijk.
    Behaarde benen armen buikhaartjes etc.

    Hoezo zou het vies en onvrouwelijk zijn. Wat is er vies aan een vrouw met beenharen als ze zich wast ?

    Waarom is het bij een man dan niet vies.
    Als het mannelijk is, waarom zijn er dan vrouwen met meer lichaamshaar dan mannen ?
    Een vrouw met beenhaar.. is niet vies, maar ook niet aantrekkelijk.
    Geduld is de sleutel

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Een vrouw met beenhaar.. is niet vies, maar ook niet aantrekkelijk.
    Eigen mening. Smaken verschillen he

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Nee je leest niet , lees goed ..hij heeft het ook over armen en buik. Daarom zeg ik tegen hem het is niet normaal voor zowel man en vrouw, een vrouw moet alleen op meerdere plekken geen haar hebben en benen en armen zijn twee plekken bijvoorbeeld.
    Hoezo is dag niet normaal ? Hoezo maakt het een vrouw mannelijk als een vrouw op deze plekken beharing heeft.
    Waarom groeit ze het daar uberhaupt als ze het niet hoort te hebben