1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    @verschrikkelijk
    Dus dat idd!

  2. #47
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Haha ik vind mannen grappig. wel zeggen dat je mooier bent zonder make up, maar wanneer je je klaar maakt om naar buiten te gaan beginnen ze wel meteen spastisch te doen en dan is ineens niks meer leuk..
    Als het zogenaamd mooier is zonder laat me dan minder mooi zijn buiten met make up.
    Happiness is an inside job


  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Ik kan zelf niet zonder make-up en dat weet m'n man. Ben altijd al zo geweest en zou dat niet kunnen veranderen.
    Hij zegt er niets over. Hij zegt wel dat ik het niet nodig heb en dat het beter voor m'n huid zou zijn zonder maar meer niet

    Het is nog altijd jouw gezicht en zolang je niet als Barbie de straat over gaat heeft je partner daar niets over te zeggen vind ik.

  4. #49
    Faisal

    Reacties
    19.741
    19-10-2010

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    hij liegt tegen je, en hij haat zeker geen make-up... want als hij die biatches in de playboy ziet met rode lippenstift en opgestoken haren dan weten we allemaal wel wat er in zijn hoofd aan het afspelen is....

    hij wil gewoon niet dat andere mannen je zien met make-up, daarom heeft hij in het begin jouw wijs gemaakt dat hij make-up haat gewoon om de make-up te elimineren zodat daar geen ruzie over komt... je moet echt nie alles geloven wat hij tegen je zegt hoor, hij houd je wat die make-up betreft gewoon voor de gek, hij haat geen make-up, hij wil gewoon niet dat andere mannen je met make-up zien dus zegt ie maar dat hij make-up haat...
    Echt gif is dit. Want jij kent alle mannen en die kijken allemaal naar playboy?
    Echte vriendschap kan niet sterven, oftewel, ben je nog steeds vrienden, oftewel, ben je het nooit geweest.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door Verschrikkelijk Bekijk reactie
    ik moet wel make up dragen. Als hij naar buiten gaat ziet hij mooie vrouwen , komt hij naar huis treft hij the walking dead aan.
    Helaas is make up bij mij een vereist iets.
    Leuke reactie.
    Kijk als jij je er lekker bij voelt en happy, dan moet je doen wat goedt voelt mits binnen de grenzen van het geloof.

Tags voor deze discussie