1. #31
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Ik draag het zeker niet buiten maar zeker wel af en toe thuis. Vind overigens makeup en verzorging niet hetzelfde. Dat staat los van elkaar een goede verzorging is sowieso belangrijk! Nagellak zal ik nooit dragen moet er niet aan denken om het bij elke gebed weg te halen en weer op te doen.. wat een moeite. Gewoon lekker zonder.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    165
    25-02-2009

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    meid, maar dat zijn geen nuchtere mannen hoor... SIMPEL is het wel, en we weten allemaal dat SIMPEL een belediging is

    op zijn tarifith noem dat soort een AHEBOUZ van een man... of een aghyour kan je ook zeggen.

    hahahaha ahaboesh moest wel om je lachen, vroeger in marokko weet ik nog getrouwde vrouwen deden ze echt hun hare los, miswak, khol en al het goud dat ze hadden deden ze aan als hun man thuiskwam.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.444
    28-11-2014

    Citaat Geplaatst door sweet_missy Bekijk reactie
    Wie van jullie dames heeft er een nuchtere man die weinig waarde hecht aan make-up en optutten?

    Je hebt van die mannen die ervan opkijken als je make-up op doet zodra je wakker wordt, terwijl je geen plannen hebt om weg te gaan.
    Niet wetend dat het voor hen is, arme mannen toch?

    Wie krijgt dan ook de vraag; ga je ergens heen schat? Of als hij thuiskomt van z'n werk/buiten: ben je weg geweest vandaag schat? Hahaha. Sommige mannen zijn zo simpel en nuchter dat ze niet inzien dat je je voor hem mooi maakt. Natuurlijk doe je het in eerste instantie voor jezelf. Maar het is ook leuk als hij zegt dat je er mooi uitziet en waardering toont.

    Wie herkent dit?
    Als je geen make up buitenshuis draagt dan weet hij wel dat je het voor hem doet.

  4. #34
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Ik heb een broer die zo'n hekel aan make up heeft, dat zijn vrouw gewoon alleen kohl op had op haar bruiloft
    Ze bestaan zeker wel, maar goed ook.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.077
    19-02-2011

    Citaat Geplaatst door noural3ain Bekijk reactie
    die mannen waar jij het over heeft, zijn meestal mannen waarvan de vrouwen zich pas opmaakt als ze de deur uitgaat. Tjah, kan me dan voorstellen dat hij met vragen komt. Ik lees hier iemand die zegt dat dee mannen boeren zijn.
    Nou, ik denk er anders over. Dat zijn geen boeren, deze zijn normale mannen. Het zijn de vrouwen zelf die boerinnen zijn.
    Je pas opmaken als je de deur uitgaat. Waarom ook niet thuis jezelf mooi maken?
    Hebben jullie laatst die youtube van TarikIbn Ali niet gehoord? Daar had hij het ookover.
    Mannen die bij hem klaagden omdat hun vrouwen zich thuis verwaarloosden en zich pas optutten als ze de deur uit gaan. Terecht dat ze klagen.
    een vrouw hoort zich altijd op te tutten al heb je 10 kinderen. doe je dat niet dan ben je een stinkert.
    Misschien is het goed dat de mannen het ook opmerken dat de vrouwen zich opgemaakt hebben. Een complimentje kan geen kwaad, daardoor zal zij het dan vaker doen. Ze wijzen met hun vingertjes maar zien niet in dat de mannen een grote rol spelen in ''verwaarlozing''

  6. #36
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door sweet_missy Bekijk reactie
    Wie van jullie dames heeft er een nuchtere man die weinig waarde hecht aan make-up en optutten?

    Je hebt van die mannen die ervan opkijken als je make-up op doet zodra je wakker wordt, terwijl je geen plannen hebt om weg te gaan.
    Niet wetend dat het voor hen is, arme mannen toch?

    Wie krijgt dan ook de vraag; ga je ergens heen schat? Of als hij thuiskomt van z'n werk/buiten: ben je weg geweest vandaag schat? Hahaha. Sommige mannen zijn zo simpel en nuchter dat ze niet inzien dat je je voor hem mooi maakt. Natuurlijk doe je het in eerste instantie voor jezelf. Maar het is ook leuk als hij zegt dat je er mooi uitziet en waardering toont.

    Wie herkent dit?
    Iedereen, man of vrouw, wil gewaardeerd worden. Alle mannen, veel iig, roepen dat ze make up niet mooi vinden en hbiba zonder ben je zoveeeeeel mooier.....uhuh.
    Btw kohl is ook gewoon make up heur.

    Ach, waar je hem maar blij mee maakt. Want daar draait ons leventje om, je kerel blij maken, niet jezelf zijn. [emoji57]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Iedereen, man of vrouw, wil gewaardeerd worden. Alle mannen, veel iig, roepen dat ze make up niet mooi vinden en hbiba zonder ben je zoveeeeeel mooier.....uhuh.
    Btw kohl is ook gewoon make up heur.

    Ach, waar je hem maar blij mee maakt. Want daar draait ons leventje om, je kerel blij maken, niet jezelf zijn. [emoji57]

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    hij liegt tegen je, en hij haat zeker geen make-up... want als hij die biatches in de playboy ziet met rode lippenstift en opgestoken haren dan weten we allemaal wel wat er in zijn hoofd aan het afspelen is....

    hij wil gewoon niet dat andere mannen je zien met make-up, daarom heeft hij in het begin jouw wijs gemaakt dat hij make-up haat gewoon om de make-up te elimineren zodat daar geen ruzie over komt... je moet echt nie alles geloven wat hij tegen je zegt hoor, hij houd je wat die make-up betreft gewoon voor de gek, hij haat geen make-up, hij wil gewoon niet dat andere mannen je met make-up zien dus zegt ie maar dat hij make-up haat...
    This.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    34
    05-04-2014

    Lijkt me erg vermoeiend om thuis makeup op te hebben. Thuis wil ik lekker comfortabel op de bank zitten met me piyamakleding en zonder makeup. Jammer voor hem.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    I love my make up als me man dat verbiedt gaat dat echt een probleem worden :/

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    459
    31-08-2013

    ik moet wel make up dragen. Als hij naar buiten gaat ziet hij mooie vrouwen , komt hij naar huis treft hij the walking dead aan.
    Helaas is make up bij mij een vereist iets.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    @verschrikkelijk
    nou Ik denk eerder dat ik buiten make up op doe als we bijv samen zijn dan binnen because gotta let my skin breath though

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    ik vind make up echt vies en zekers niet mooi, het bedekt je mooie gave huid en het blijft gewoon iets neps hebben vind ik, daarom draag ik het buitenshuis wel maar thuis zekers niet, thuis alleen khol die blauwgrijze en verder wel een verzorgende dagcreme en concealer en labello, het laatste wat ik zou hopen is dat mijn toekomstige man mij zou nemen omdat ik make up draag, het is de inhoud die telt niet de verpakking net zoals ik er ook niet in geloof dat vrouwen zonder make up per defenitie beter zijn

  14. #44
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Citaat Geplaatst door Monalisanador Bekijk reactie
    Lijkt me erg vermoeiend om thuis makeup op te hebben. Thuis wil ik lekker comfortabel op de bank zitten met me piyamakleding en zonder makeup. Jammer voor hem.
    Eigenlijk best krom toch? Je mooi maken voor mensen waar je geen zak mee te maken hebt en thuis bij iemand van wie je houd, je pyama aandoen..

    Buitenshuis haren los, binnenshuis haren in een Hollands knot..

    Surfster.............


    - "Men hoort slechts de vragen waarop men in staat is
    te antwoorden."
    - "Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid
    dan leugens." Friedrich Nietzsche[/B]

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    459
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door jenesaispas Bekijk reactie
    @verschrikkelijk
    nou Ik denk eerder dat ik buiten make up op doe als we bijv samen zijn dan binnen because gotta let my skin breath
    though
    dan doe ik nog extra make up nee geintje
    Make up you've gotta love it or hate it.

Tags voor deze discussie