1. #1
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Gescheurde broeken liefde...

    -
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Nou ik zou me drukker maken om die gescheurde kut van je dan om je gescheurde broeken haha.
    Amateur clown.

  3. #3
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Katvanger kleren.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Kontelikker. Eet smakelijk alvast.
    Ben je klaar? Mag ik nu de clown uithangen?

  5. #5
    No name.

    Reacties
    55
    30-05-2010

    Ik heb ook een aantal gescheurde jeans in mijn kast, maar ik draag het zelden. Dat neemt niet weg dat ik het mooi blijf vinden

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Een meid met gescheurde broek die heeft wat meer dat gescheurd is.

  7. #7
    *Offline

    Reacties
    6.858
    31-10-2007

    Wollahila echt kansloze reacties. succes met jullie retards

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Ik weet niet of je bekend bent met bepaalde spreekwoorden? Maar d'r is er toch eentje, jou op het lijf geschreven!

    "Holle vaten, klinken het hardst" .
    Als je enige verstand bezit dan zou je je niet in dit milieu zitten van gescheurde broeken en gescheurde "wat tussen je benen zit"


    Je gaat me niet wijs maken dat een bent alasel met gescheurde broeken loopt.

    Maar ja jij kunt er niets aan doen het is de schuld van de analfabete onwetende riffijnse ouders die kun je alles wijs maken.

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    wat is daar mooi aan, afgezien van het feit dat je huid op je benen te zien is?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    99
    06-04-2015

    Koop je ze meestal alleen of neem je papa mee?

  11. #11
    No name.

    Reacties
    55
    30-05-2010

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Heb er nog 2 die k draag maar 1 is wit dat is eentje voor de zomer dus die draag ik nu niet. En de andere is zo'n baggy die heb ik ooit in spanje gekocht hahaha hijs nog steeeds awesome!

    Maar die draag k eigenlijk ook niet vaak. Mn andere gescheurde jeans heb k aan de kant geschoven.
    Nice, ik heb ook een witte, maar nu het winter is draag ik die nooit. Zo'n baggy jeans is ook nice, mijn zusje heeft er een aantal. Als ik nu broeken koop, dan probeer ik broeken aan te schaffen die niet gescheurd zijn. Ik kom weleens mooie gescheurde jeans tegen tijdens het shoppen, maar dan probeer ik mijzelf in te houden. Vind die outfit die je geplaatst hebt tof, soms loop ik er ook zo bij

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Geen idee.
    vreemd

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Ja, i know, past bij mij ben ook vreemd.
    slap excuus

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Reacties zijn echt om te huilen, echt het niveau van lik mijn vestje
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  15. #15
    No name.

    Reacties
    55
    30-05-2010

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    K vind m ook nice .

    Probleem is scheuren op je knie scheuren altijd door als je gaat zitten, meestal koop ik ze met klein scheurtje of schaafje maar als je gaat zitten of je buigt je knie teveel scheurt ie al door, echt vervelend!
    Niet alleen op je knie, bij sommige broeken scheuren die scheurtjes die op het boven been zitten. Vind het sowieso geen gezicht als het teveel scheurt. Ik heb een broek die teveel gescheurd is bij de knieƫn, daar draag ik dan overknee laarzen over, zodat je het niet ziet.