1. #31
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Jij blij net alsof het ons wat intereseert
    Wanneer het jou niet interesseert waarom ben je dan hier en reageer op dan?

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Wanneer het jou niet interesseert waarom ben je dan hier en reageer op dan?
    om duidelijk te maken dat dat wat jullie denkenvoelendoen totaal niets uitmaakt aan wat wij denken

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    om duidelijk te maken dat dat wat jullie denkenvoelendoen totaal niets uitmaakt aan wat wij denken
    Dat is al lang duidelijk.
    Dus wat doe je hier nog?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Dat is al lang duidelijk.
    Dus wat doe je hier nog?

    Je hondenriem om je hals zetten zodat ik je mee kan nemen naar Marokko zodat je ook wat kan leren

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    De Islam discrimineert geen homos (mensen).
    Maar is net als de andere monotheïstische religies tegen de ziekte homofilie/aids.
    Jij bent kennelijk niet in staat om het te zien, maar dit is gewoon discriminatie en dat mag niet.

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    en wat dacht je van niet gelovigen.......
    zoals de beleidsmakers van MiND bedoel je..
    zoals ik eerder heb aangegeven die doen niets anders dan islam In een kwaad daglicht stellen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Moestuinafa Bekijk reactie
    Oud bericht en kijk je naar de cijfers dan zie je twee groepen extreem oververtegenwoordigd, 1 Roemenen, 2 Marokkanen. De extreme oververtegenwoordiging bepaald het beeld, niet het absolute aantal. Als er net zoveel Marokkanen als autochtonen waren zou het autochtonen aandelen een zevende zijn van dat van de Marokkanen en een zestiende van de Roemenen.
    AD heeft daar dus iets leuks gepoogd, maar gefaald.
    Hamid komt met een rapport uit 2014 en dat noem jij oud???

    Jij zelf doet een bewering zonder bron of een rapport.

    Waarschijnlijk zint de inhoud jou niet. Dat is wat anders.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Volgens mij heb ik dat hier zo vaak geschreven. Ik doe het toch weer. Ik daag een ieder uit om mij tegen te spreken met bewijs.

    1. De islam keurt ongeoorloofd geweld (dus ALLE geweld BEHALVE zelfverdediging) tegen IEDER individu af. Dus ook tegen homofielen!
    2. Nederland is een niet-moslimland. Dat betekent dat het sharia-rechtssysteem hier niet geldt en er dus geen sharia-rechtbank is. Het OFFICIEEL veroordelen van homoseksuele DADEN kan hier dus NOOIT bestaan.
    3. Enkel een officieel erkende sharia-rechtbank IN EEN ISLAMITISCH LAND kan zo'n veroordeling (aantoonbaar en onomstotelijk bewijs, camerabeelden en/of 4 getuigen) toepassen, NIEMAND anders!
    4. De islam veroordeelt en keurt ENKEL homoseksuele (mis)daden af. Gedrag is niet strafbaar.
    5. Vanuit vrijheid van geloof mogen moslims (vanuit de Islam) homofilie en homoseksualiteit in Nederland afkeuren en verwerpen! Zoals ook conservatieve Christelijken dat doen en mogen (SGP, ChristenUnie).
    6. Vanuit de Islam mag je geen enkel individu uitschelden en/of beledigen, dus ook homo's niet! Elke mogelijke geweld of scheldpartij die een moslim op een homo zou verrichten, doet hij/zij uit persoonlijke titel. De islam is hier voor gevrijwaard, zie ook punt 1.
    7. Vanuit de Islam dien je als moslim elke homoseksuele daad en/of gedrag af te keuren en te verwerpen.

  9. #39
    anti-hero

    Reacties
    1.228
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    weer zo'n organisatie die islam In een kwaad daglicht stelt..
    Inderdaad, ze zijn gewoon dom bezig. Je wordt toch niet gedwongen om sex te hebben met die homo's?
    Niets anders dan "typische" PVV-stemmers maar dan met andere standpunten.
    Ik snap het probleem niet. If you don't like someone, just stay the hell out of their way. Hoe moeilijk kan dat zijn? Wat heb je eraan als je iemand in elkaar trapt vanwege wat hij of zij in zijn/haar slaapkamer uitvreet? Ik vind hun levenskeuze niet "normaal" en vind het ook fout dat zij het als "normaal" willen opdringen, maar wat zou ik ermee bereiken als ik ze met doelloos geweld zou aanvallen? Zolang ze mij met rust laten, laat ik hun met rust.
    Divide and rule (or divide and conquer, from Latin dīvide et īmpera) in politics and sociology is gaining and maintaining power by breaking up larger concentrations of power into pieces that individually have less power than the one implementing the strategy. The concept refers to a strategy that breaks up existing power structures, and especially prevents smaller power groups from linking up, causing rivalries and fomenting discord among the people.[1]

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door SidiAbid Bekijk reactie
    Volgens mij heb ik dat hier zo vaak geschreven. Ik doe het toch weer. Ik daag een ieder uit om mij tegen te spreken met bewijs.

    1. De islam keurt ongeoorloofd geweld (dus ALLE geweld BEHALVE zelfverdediging) tegen IEDER individu af. Dus ook tegen homofielen!
    2. Nederland is een niet-moslimland. Dat betekent dat het sharia-rechtssysteem hier niet geldt en er dus geen sharia-rechtbank is. Het OFFICIEEL veroordelen van homoseksuele DADEN kan hier dus NOOIT bestaan.
    3. Enkel een officieel erkende sharia-rechtbank IN EEN ISLAMITISCH LAND kan zo'n veroordeling (aantoonbaar en onomstotelijk bewijs, camerabeelden en/of 4 getuigen) toepassen, NIEMAND anders!
    4. De islam veroordeelt en keurt ENKEL homoseksuele (mis)daden af. Gedrag is niet strafbaar.
    5. Vanuit vrijheid van geloof mogen moslims (vanuit de Islam) homofilie en homoseksualiteit in Nederland afkeuren en verwerpen! Zoals ook conservatieve Christelijken dat doen en mogen (SGP, ChristenUnie).
    6. Vanuit de Islam mag je geen enkel individu uitschelden en/of beledigen, dus ook homo's niet! Elke mogelijke geweld of scheldpartij die een moslim op een homo zou verrichten, doet hij/zij uit persoonlijke titel. De islam is hier voor gevrijwaard, zie ook punt 1.
    7. Vanuit de Islam dien je als moslim elke homoseksuele daad en/of gedrag af te keuren en te verwerpen.
    Volgens mij zijn punt 4 en punt 7 in tegenspraak, graag een toelicht a.u.b.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    zoals de beleidsmakers van MiND bedoel je..
    zoals ik eerder heb aangegeven die doen niets anders dan islam In een kwaad daglicht stellen..
    Nee ik bedoel dat er ook niet-gelovige Homohaters bestaan......

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    zoals de beleidsmakers van MiND bedoel je..
    zoals ik eerder heb aangegeven die doen niets anders dan islam In een kwaad daglicht stellen..

    Demo,

    Denk je echt dat MIND een dergelijke keuze maakt om de islam te bashen?
    Man, het zijn gewoon domme klojo's! Hele domme klojo's!


    Noord
    Nothing works....

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Volgens mij zijn punt 4 en punt 7 in tegenspraak, graag een toelicht a.u.b.
    Is niet in tegenspraak met elkaar. Het is een paradox. Dat is wat anders lief Gitaantje.
    Een moslim dient openlijk homofiel gedrag af te keuren en te verwerpen omdat dat, vanuit de Islam gezien, oproept naar homoseksuele (mis)daden, MAAR openlijk homofiel gedrag (b.v. verwijfd gedragen en vrouwelijk lopen en praten als manzijnde, waarbij het voor een ieder duidelijk is dat iemand homofiel is) hoe verwerpelijk ook, is volgens de sharia NIET strafbaar, ENKEL de (aantoonbare) homoseksuele (MIS)DADEN zijn strafbaar (binnen de context van een islamitisch land waar de sharia geldt waarbij dus alleen sharia-rechters met bewijs mogen veroordelen).

    Voor de goede orde, NL is een niet-islamitisch land, waar de sharia dus niet geldt.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door SidiAbid Bekijk reactie
    Is niet in tegenspraak met elkaar. Het is een paradox. Dat is wat anders lief Gitaantje.
    Een moslim dient openlijk homofiel gedrag af te keuren en te verwerpen omdat dat, vanuit de Islam gezien, oproept naar homoseksuele (mis)daden, MAAR openlijk homofiel gedrag (b.v. verwijfd gedragen en vrouwelijk lopen en praten als manzijnde, waarbij het voor een ieder duidelijk is dat iemand homofiel is) hoe verwerpelijk ook, is volgens de sharia NIET strafbaar, ENKEL de (aantoonbare) homoseksuele (MIS)DADEN zijn strafbaar (binnen de context van een islamitisch land waar de sharia geldt waarbij dus alleen sharia-rechters met bewijs mogen veroordelen).

    Voor de goede orde, NL is een niet-islamitisch land, waar de sharia dus niet geldt.
    Bedankt voor de uitleg....... Sorry hoor maar ik vraag me echt af waarom het zo vreselijk fout zou zijn als twee mannen of twee vrouwen elkaar (ook lichaamlijk) lief hebben.... wat is de (logische??) uitleg daarvan ? Om even duidelijkheid te geven over wat ik bedoel, kijk bijvoorbeeld vreemd gaan dat veroorzaakt veel verdriet bij de andere partner want dat komt gewoon neer op "verraad", het is liegen & bedriegen en dat eerlijkheid (bijvoorbeeld willen scheiden omdat je niet meer van de ander houdt of om andere redenen) doet ook pijn maar is geen liegen & bedriegen. In die zin zou ik graag willen weten wat er zo fout is aan Homosexualiteit..... behalve dan "omdat het inde Koran staat" of "omdat het niet natuurlijk is" want over wat er precies in de Koran staat kan je discussieëren en homosexualiteit komt "gewoon" voor in de "natuur"..... dat het "niet de norm is" oké maar dat zijn zoveel dingen die niet "fout" zijn. Dus heb jij een goed/redelijk argument waarom hoimosexualiteit nu zo fout is ? Ik heb namelijk het gevoel dat jij goed na denkt over jouw geloof en wellicht kan jij mij duidelijk maken waarom..... Ik heb het brgrepen mbt varkensvlees eten, vreemd gaan, en zelf een hoorddoek dragen of Burka (het betekend niet dat ik het er ook altijd mee eens ben hoor, maar ik kan de redenatie volgen).

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Moestuinafa Bekijk reactie
    Moet ik er iedere keer een bron bij halen dan?
    Uit dit rapport komt het nieuwsbericht van het AD voort:
    http://tpo.nl/wp-content/uploads/201...-Nederland.pdf
    Pagina 7 verdachten:

    Je ziet een heel grote groep alleen de Nederlandse nationaliteit hebben, zijn dit allemaal autochtonen? Nee, want het gaat om nationaliteit en niet etniciteit.
    Nederlandse nationaliteit zo een 95% van alle inwoners van Nederland.
    Totaal 16.979.120
    Nederlandse nationaliteit +/- 15.000.000
    Marokkaanse nationaliteit 385.761
    Turkse nationaliteit 397.471
    Roemeense nationaliteit 23.020
    Zie eens hoe klein die groepen zijn en hoe hoog ze scoren, dat heet oververtegenwoordiging.
    Ze zijn "over vertegenwoordigd" oké en nu ? Wat ga je doen met die informatie ? Hoe ga je die gebruiken om het fenomeen te bestrijden of het aantal homofobe daden te verminderen ?