1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Je zag veel stellen hand in hand lopen , er waren zelfs stellen die elkaar knuffelde. Ik zag Nour verlangend naar hen kijken. Hij dacht zeker aan dat meisje. Wat had zij een geluk zeg. Ze moest blij zijn met Nour. ‘Ik voel me benen niet meer kunnen we even zitten’ Nour vond het goed en zocht een plekje. Ik was zo dom om hakken aan te doen. Tsja je moet er op je best uitzien zeggen ze. ‘Saar ik denk dat ik het hier wel gezien heb, heb je zin om morgen naar Tetouan te gaan en zo door heel Marokko te reizen?’ Ik wist niet wat ik hoorde. ‘Meen je dat nou echt? Kan je dat wel aan’ Hij knikte en wreef zonder dat hij het merkte over me handen. De water van de zee die net voor ons stroomde, beide waren we verzonken in gedachtes.

    Ik pakte al m’n spullen in en legde het in de auto en daarna vertrokken we naar Tetouan. Mdiq als het goed is. Het was erg warm , bloedheet. Ik was deze warmte niet gewend. Nour draaide een muziekje en deed z’n zonnebril op. ‘Probeer je nu te stoer te doen?’ lachte ik speels. Hij keek me scheef aan. ‘Ik ben mezelf hoor , kan ik niet van jou zeggen mis Highclass en bekeek me van top tot teen’ Ik had een doorzichtige jurkje tot aan m’n knieën aan met ontblote schouders en daaronder sleehakken, me haren had ik los hangen. We kwamen aan in Mdiq ik was helemaal kapot. Hij parkeerde z’n auto en meteen kwam er zo’n parkeerwachter aanrennen, die hem zogenaamd hielp met parkeren. ‘We moeten een hotel pakken’ zei hij en keek me ongemakkelijk aan. ‘Waarom?’ vroeg ik. Hij dacht na. ‘De afstand is te groot , terug gaan heeft geen zin. Ik wil door reizen naar Chefchaouen etc. Ik vond het goed en stemde ermee in.

    Aangekomen in het hotel zaten we aan het receptie, de dame achter de receptie keek Nour de hele tijd aan. Ik vond het niet zo leuk en keek haar dodelijk aan. Kan je nagaan Nour en ik hadden niets samen , maar toch was ik jaloers. Ze vroeg om een huwelijksakte , we mochten niet zomaar samen een hotel pakken. Ik werd zenuwachtig. ‘Saar ik vraag je om een gunst , doe alsof je een Nederlander bent’ De manager kwam eraan. ‘Waar is jullie huwelijksakte?’ vroeg hij met een duivelse glimlach. Nour legde hem uit dat ik geen Marokkaanse ben. Hij vroeg om me ID kaart. Nour deed alsof hij alles voor me vertaalde en gaf me een knipoog. Uiteindelijk na een hele discussie lieten ze ons toch gaan.


  2. #47
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Wauuwwiee waarom nemen ze 1 kamer nerrie nerrie

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Wauuwwiee waarom nemen ze 1 kamer nerrie nerrie
    We hadden geen keus
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Uppie
    Citaat Geplaatst door Zuster23 Bekijk reactie
    Verderr
    Dankjullie wel dames

  4. #49
    ♥️

    Reacties
    362
    10-02-2014

    Ga zo snel mogelijk verder jij zo'n leuk verhaal mashallah
    ❤️❤️

  5. #50
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    We hadden geen keus



    Dankjullie wel dames
    We ... ben jj saar

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    We ... ben jj saar

    Ja ik ben Saar in dit verhaal

  7. #52
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ja ik ben Saar in dit verhaal
    Hahaha hmmm... niet al teveel huilen anders komt nourdin je troosten

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Hahaha hmmm... niet al teveel huilen anders komt nourdin je troosten
    Ik zal het spannend houden , ik ga niets verklappen

    Citaat Geplaatst door Always-Sad Bekijk reactie
    .

  9. #54
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ik zal het spannend houden , ik ga niets verklappen



    Gemenerd yallaah ga snel verder wanneer je kan ; Take your time but not too long !

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Gemenerd yallaah ga snel verder wanneer je kan ; Take your time but not too long !
    Ik zal zo snel mogelijk een vervolg plaatsen

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ik plofte neer op het bed. ‘Ik ben echt dood moe’ zei Nour tegen me. Kan ik best begrijpen, hij reed van Tanger tot aan Tetouan. Het is niet om de hoek. ‘Nour? Wie gaat waar slapen?’ Nour keek me vol verbazing aan. ‘We zijn geen vreemden van elkaar , we slapen gewoon naast elkaar’ Ik vond het geen probleem , maar vond het wel ongepast. ‘Ik denk niet dat het verstandig is’ zei ik en z’n blik veranderde. ‘Kom aan Saar ik je heus niet bijten’ Ook al wou ik het zo graag , ik had liever dat het eerst officieel was , alvorens ik het bed met hem ga delen. Hij stond op en deed een arm om me heen. ‘We zijn de beste maatjes , je moet je niet voor me schamen. Ik wil echt niet op de grond slapen, doe me dat niet aan’ Hij keek me ongemakkelijk aan. ‘Ik slaap wel op de grond’ Z’n houding veranderde meteen. ‘Ik laat jou nooit op de grond slapen , dan heet ik geen Nour meer’ Ik moest lachen om z’n houding.

    ‘Hoeveel graden is het?’ Nour bekeek zichzelf in de spiegel en keek me stiekem aan. Hij dacht dat ik het niet zag , maar ik had hem door. ‘Ik denk 35 graden’ Ik opende me mond van verbazing. ‘Dat meen je niet?’ Hij lachte en zette z’n haren goed. Ik keek in me koffer en haalde er een lange jurk uit, verder deed ik geen make up op. Ik wist dat het zou smelten door het weer.
    We liepen het hotel uit en ik merkte dat de receptioniste Nour iets te lang aankeek. Ze zag er eerlijk gezegd niet uit. Ze moest niet denken dat ze kans zou maken bij Nour. Ik wist waar Nour op valde. Z’n gedachte zit bij het meisje waar hij verliefd op is. Ik was echt benieuwd wie het was en hoe ze eruit zag. We liepen door de Marina van Tetouan. Het was erg druk en overal had je van die kleine knusse restaurants. Je had ook een strand waar je mensen zag baden en zwemmen. Ik had wel zin om te zwemmen in dit weer.

    Nour stopte voor een luxe restaurant. Het zag er van binnen echt mooi uit. Ik keek echt door heel het restaurant. De personeel was ook erg vriendelijk en zag er netjes gekleed uit. We namen plaats en ik keek naar buiten , ik betrapte hem erop dat hij foto’s zat te maken. De uitzicht was ook oogverblindend. Nadat we gegeten hadden namen we nog een dessert , daar was ik echt aan toe.
    We liepen door het strand heen. Ik had echt zin om te zwemmen , maar wachtte totdat hij ermee kwam. Ik voelde het lichtjes in me hoofd worden en begon alles op hem af te reageren. ‘Wat is er met je?’ Hij herkende me niet meer, ik herkende mezelf ook niet meer. Het kwam door het weer. We liepen nog een stukje en ik voelde dat me lichaam het begaf.


  12. #57
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Woowww

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #58
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Zeer spannend!!... .

    S ❤ K


  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    ‘Lieve dame gaat het? Geef haar water ze zal zo wel opknappen’ Hoorde ik. Ik voelde dat er water op me gegooid werd. Ik opende me ogen een stukje en zag Nour gehurkt naar me kijken. ‘Ik maakte me zo’n zorgen !’ Ik vond het erg schattig hoe bezorgd hij keek. Hij hielp me omhoog en we zaten even op de bank, totdat ik me beter zou voelen. We genoten van de uitzicht en beide reikte onze gedachtes heel ver weg. ‘Nour?’ Hij keek me aan. ‘Die dame waar je verliefd op bent he? Is ze ook in Marokko’ Hij kreeg een glimlach. ‘Ja vast en zeker wel , maar laten we niet aan haar denken en genieten van onze vakantie’ Wuifde hij het onderwerp weg.

    We liepen terug naar het hotel en Nour wou even slapen. Ik ging douchen en verzorgde me lichaam met allerlei producten en daarna bleef ik in bed liggen en scrolde wat door facebook. Uiteindelijk werd het avond. Ik wou nog wel even naar buiten of wat eten. Ik maakte hem voorzichtig wakker. ‘Laat me nog even slapen alsjeblieft’ Kreunde hij als een oude vrouw. Ik had het echt moeten opnemen. Hij sprong plots wakker. ‘Waar ben ik?’ Ik lachte hem uit. Hij duwde me speels waardoor ik op de grond viel. ‘Je had je gezicht moeten zien’ Ik had de slappe lach. Hij voelde zich beledigd en ging zichzelf opknappen. Ik werkte wat make up bij. ‘Niet teveel make up op doen’ Ik zette een wenkbrauw omhoog. ‘Ik doe wat ik wil’ Zo snoerde ik z’n mond. ‘Je hebt het niet nodig’ Ik negeerde hem en werkte me make up bij. Ik stylde me haren en was klaar voor vertrek.
    De vrouw achter de receptie was weg. Godzijdank ik begon me echt aan haar te irriteren. Er zat een man achter de balie. Hij knikt naar ons. Toen we naar buiten liepen kon ik me ogen niet geloven , alles zag er zo oogverblindend uit. We liepen rond , totdat we werden opgehouden door een concert die werd gehouden in de verte. ‘Laten we er heen gaan’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Daar lopen alleen maar junkies rond’ Ik zuchtte en nam even afstand van hem. ‘Oke we gaan er heen , alleen omdat jij het wilt’ Hij was zo lief. Ik wou hem knuffelen en stevig in me armen nemen, maar ik moest me inhouden.

    Aangekomen op het concert begon iedereen te dansen. Zowel bedekte als geen bedekte vrouwen. Ik had ook de neiging om te dansen , totdat ik iemand zag filmen en hij draaide ook nog eens ons kant op. Ik besloot om gewoon te kijken en te genieten van de Marokkaanse muziek die door de hele buurt galmt. Ik merkte wat op. Er was een man die te dicht tegen Nour ging aan dansen. Ik wist dat hij iets van plan was. Hij wou hem bestelen. Ik kwam wat dichter tegen hem aan en fluisterde in z’n oor. ‘Deze man probeert je te bestelen , hij danst te dicht tegen je aan’ Hij draaide zich om en de man rende weg. Ik rolde bijna op het grond van het lachen. Hij was een tijdje erg chagrijnig. ‘Ik heb wel trek in iets’ We liepen naar een kraampje waar ze ijs verkochten. Na een tijdje voelde ik krampen in me buik. Het werd steeds heviger. Op gegeven moment viel ik neer op de grond en zag ik zwart voor me ogen. Ik hoorde wel dat ik vervoerd werd door een ambulance en daardoor kwam ik terecht bij een ziekenhuis van de overheid, er werd troep in me gespoten waar ik tot het heden nog steeds last van heb.


  15. #60
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    What happend with her go on please

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦