1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-12-2014

    Prachtig verhaal...Verder...
    In het gedenken van Allah komen de harten tot rust!
    Trotse Moslima Elhamdoulilah.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    De hele week zat ik in volle spanning op onze vlucht te wachten. Ik ben nog nooit in Marokko geweest en zou graag mijn Marokkaanse kant ontdekken. Ik had ook heel wat zomer kleding ingeslagen en al me spaargeld opgenomen en in een envelopje gedaan. Ik zou Nour ondersteunen in onze reis , ik ben het zat om steeds onder zijn kosten te leven. Ik had het geld bij elkaar gespaard , omdat ik ooit een plan had om een eigen zaak te openen. Nour is veel belangrijker.

    Het was zover onze vlucht naar Tanger zou over enkele minuten vertrekken. ‘Ben je weleens in Marokko geweest?’ vroeg ik aan Nour. Hij keek voor zich uit. ‘Alleen om familie te bezoeken , had niet echt kunnen genieten van me vakantie vanwege me werk’ Ik vond het sneu voor hem. ‘Dat kan je nu allemaal inhalen !’ Hij grijnsde en gaf me een kus op me hand, omdat de vliegtuig vol zat met Marokkanen en hij die schaamte met zich mee droeg hield hij zich in. Ik keek naar buiten en dacht na over alles. We zijn best close voor ‘vrienden’ Nour tikte me aan. ‘Wat gaat er door je heen?’ Ik voelde de adrenaline door me hele lichaam gaan. ‘Ik vind het best spannend en verheug me op onze landing’ Weer liet hij die prachtige glimlach zien en keek me iets te lang aan. Ik merkte het aan me ooghoeken en deed alsof ik het niet zag.

    We landde in Tanger en ik voelde dat het bloedheet was. Ik was die warmte niet gewend en deed me jas uit , waardoor je me ontblote schouders zag. Nour wreef over me schouders. Ik voelde een rilling door me lichaam gaan. Ik vond het best fijn. We liepen de gate uit en gingen over de douane en pakte onze koffers. Ik dacht dat we een taxi zouden nemen , maar Nour kennende kwam altijd met verrassingen. Hij had een auto gehuurd. ‘Nour toch !’ Hij maakte een stoere beweging waardoor iedereen naar hem keek. ‘Stap in schoonheid’ Ik keek om me heen en zag een boel jaloerse blikken van meiden die zich daar bevonden. Nour is niet lelijk. Integendeel hij had iets moois. Z’n lange lengte en brede postuur maakte hem een plaatje. Ik wist niet of ik nu voor hem viel of dat het gewoon pure broer en zus liefde was. Ik was in de war. We kwamen aan voor een hoge gebouw met 3 verdiepingen. Ik keek om me heen en zag dat het buurt heel anders was vergeleken met Nederland. ‘Is dit jou huis?’ Hij knikte. ‘Ik heb het van me vader geërfd, ik bezit een verdieping’ Hij opende de deur en liep naar binnen. Hij droeg ook tegelijkertijd me koffers. We liepen met een oneindige trap naar boven. Toen we uiteindelijk aangekomen waren in zijn verdieping was ik dood moe. Ik was echt toe aan een douche, me kleding plakte aan me lichaam.


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Welkom nieuwe lezers en stille lezers , laat vooral een reactie achter dan krijg ik het gevoel dat me verhaal gelezen word

  4. #34
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Leuk verhaal. Ik ben benieuwd naar meer .

    S ❤ K


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Ja we lezen kijk alleen of je iets sneller een stuk erop kan zetten
    Anders ga ik telkens te lang uit de story.

    Up

  6. #36
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    En wederom weer top zoals altijd

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  7. #37
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Ik zou graag meer van je willen lezen. .

    S ❤ K


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-12-2014

    Wauwwww verder..
    In het gedenken van Allah komen de harten tot rust!
    Trotse Moslima Elhamdoulilah.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Welkom nieuwe lezers , wat fijn om te horen dat jullie mijn verhaal zo leuk vinden , buiten m.nl heb ik ook nog een leven en kan ik niet altijd schrijven , ik zal mn best doen

  10. #40
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Doe lekker rustig aan zolang je ons af en toe maar niet vergeet als je de tijd hebt

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ik liep de douche in en zag dat het er prachtig uitzag. Het had ook een bad. Ik schaamde me om te vragen of ik erin mocht baden. Nour kwam de badkamer in. ‘Doe alsof je thuis bent’ Hij gaf me zijn bevestiging. Ik kleedde me uit en had niet in de gaten dat de deur op een kier zat en Nour de hele tijd mee keek. Uiteindelijk ging ik in bad. Het voelde zo zalig. Ik wou er niet uit. Ik viel in slaap in bad. ‘Saar…. Saar’ Nour schudde me wakker en ik zag dat ik me nog in bad bevond. ‘Sorry Saar , ik zag dat er uren voorbij gingen en keek of het met je ging en zag je hier slapen’ Ik schaamde me diep. Ik had niet in de gaten dat ik helemaal naakt in bad zat. Gelukkig kon hij niets zien door de badzeep.

    Ik droogde me af en zette me haren in model en deed wat make up op. We zouden samen de buurt verkennen. We stapte in z’n gehuurde wagen. Ik zag heel de buurt naar ons kijken. ‘Let maar niet op hen , dat is normaal hier. Zodra ze iemand met een nieuwe auto zien of toeristen uit het buitenland gaan ze staren’ Ik lachte en hij keek me aan. We reden eerst naar Achakar. Achakar was een strand aan de top had je ook een berg. We zouden daar ergens eten. We hadden ook veel foto’s geschoten. ‘Mag ik jullie wat vragen. Ik hoorde dat jullie uit Nederland kwamen’ Nour en ik keken de meiden aan. ‘Zijn jullie een stel?’ Nour kreeg blosjes op z’n wangen. Dat was de eerste keer dat hij z’n zelfverzekerde houding achterwege liet en zweeg. Nour was best een stoere jongen die z’n zwaktes niet liet zien en nooit over z’n gevoelens sprak. ‘Nee we zijn gewoon vrienden’ Verbrak ik de stilte. ‘Ah wat jammer jullie zijn zo leuk samen’ Nour trok me naar zich toe. ‘Ja toch?’ Ik duwde hem speels weg. Ik schaamde me best voor die meiden. Ze bleven bij ons aan tafel zitten. Ze praatte de hele tijd met Nour en schenkte me geen aandacht. Ik wist dat ze alleen zijn aandacht wouden. ‘Zou ik je nummer mogen dan kunnen we verder in contact komen?’ Nour schudde zijn hoofd. ‘Nee dankje ik red me prima’ De meiden liepen zonder wat te zeggen weg. ‘Waarom gaf je je nummer niet?’ Nour keek voor zich uit. ‘Ze zijn me type niet en me hoofd zit nu bij een persoon’ Floepte er uit z’n mond. ‘Nu wil ik weten wie het is !’ Diep van binnen voelde ik dat me hart gebroken was , maar ik was blij voor hem.

    ‘Je kent haar niet’ zei hij snel en durfde me niet aan te kijken. ‘Kan je me op z’n minst vertellen of jullie samen zijn?’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Ze weet het nog niet’ Nu had ik in ieder geval zekerheid dat Nour niet op me viel en dat z’n hart bij iemand anders lag. Ik kon me pad uitbreiden. ‘Vertel eens wat meer over haar’ Hij begon z’n verhaal. ‘Ik heb haar een aantal jaren geleden ontmoet’ Ik was echt nieuwsgierig en wilde echt weten wie die meid was waar hij zo stapel op was? ‘En nu over jou , zie je iemand op dit moment?’ Ik schudde me hoofd. ‘Ik ben wel verliefd’ Hij keek geschokt. ‘Wie is het ? Ik wil het nu weten. Naam adres woonplaats. Hij reageerde helemaal opgefokt. ‘Je kent hem niet’ Ik had niemand. Hij had geen idee dat ik hem bedoelde. Laat ik maar het spelletje mee spelen. Anders kwam ik zo zielig over. ‘Saar ik meen het. Ik ben net je broer, ik wil niet dat je met een of andere drugsdealer in aanmerking komt. Sterker nog iemand die met verkeerde intenties met je omgaat’ Ik suste hem. ‘Maak je maar geen zorgen. Hij is geen drugsdealer en hij is heel serieus’ Nours ademhaling begon hevig te keer te gaan. ‘Ik wil hem ontmoeten, heb je z’n nummer’ Ik veranderde van onderwerp. ‘Mag ik jou crush niet ontmoeten?’ Hij draaide eromheen. ‘Ze heeft geen idee, dus dat is onmogelijk’ We liepen door het boulevard. Het was echt druk.


  12. #42
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Aaawhhh ze bedoelen mekaar

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Heey ladies ik zal inshallah binnenkort weer een vervolgje plaatsen , bedankt voor het uppen

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Zied verder

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Bedankt voor jullie geduld , ik zal zo snel mogelijk een vervolgje plaatsen. much love for you girls