1. #46
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Op welke uitlatingen - doel je?

    Dat ze liegt- is alom bekend- ook bij mijn partner.

    What else??
    Ook al liegt ze en is het bekend, t blijft de moeder van je man. Het weten is nog steeds wat anders dan het delen met iedereen op MNL, getuigt van een hoop respect voor mekaar!
    .

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Ook al liegt ze en is het bekend, t blijft de moeder van je man. Het weten is nog steeds wat anders dan het delen met iedereen op MNL, getuigt van een hoop respect voor mekaar!
    Mensen die liegen hebben geen respect voor jou!
    En dat ze dan nog het lef hebben om te denken, dat je het verschil niet kent..
    Ongeacht wie een persoon is- liegen is niet toegestaan. Wanneer je daar keer op keer op wordt betrapt, houdt het gewoon op.


    Bij een Marokkanen, gaat het zo- is het een man die ziana pleegt?? Aah geeft niets.
    Wordt een man aangehouden voor diefstal- maakt niet uit.

    Schoonmoeder, leugenaar? Toch moet je respect hebben- immers het in de moeder van je man?

    Vader is rare dingen doet- gezin in de steek laat? Ewa het is een man.

    Wij zijn zo krom mensen
    Islam is hetzelfde voor iedereen wat zondes betreft.
    the best things are free

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door RightAndProud Bekijk reactie
    Wauw echt respectloos bazz
    Ga eerst je eigen boek nakijken, eer je hier iemand de les komt lezen
    the best things are free

  4. #49
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Mensen die liegen hebben geen respect voor jou!
    En dat ze dan nog het lef hebben om te denken, dat je het verschil niet kent..
    Ongeacht wie een persoon is- liegen is niet toegestaan. Wanneer je daar keer op keer op wordt betrapt, houdt het gewoon op.


    Bij een Marokkanen, gaat het zo- is het een man die ziana pleegt?? Aah geeft niets.
    Wordt een man aangehouden voor diefstal- maakt niet uit.

    Schoonmoeder, leugenaar? Toch moet je respect hebben- immers het in de moeder van je man?

    Vader is rare dingen doet- gezin in de steek laat? Ewa het is een man.

    Wij zijn zo krom mensen
    Islam is hetzelfde voor iedereen wat zondes betreft.
    Wat lul je allemaal? Jij bent nu aan het roddelen over iemand DAAAR DOEL IK OP EN DIE IEMAND IS JE SCHOONMOEDER!

    Je kan d'r haten of whatever maar jouw hersencellen reiken waarschijnlijk niet ver genoeg om te weten dat ik het over het respect naar je man toe had maar goed. Liegen of bedriegen niemand zegt dat je vriendinnen moet worden mAar zij heeft jouw vent ter wereld gebracht dus dat moet voor jou al reden genoeg zijn om niet over haar te praten.

    Mohim je praat hier over bekrompenheid, wel ironisch! Want je bent zelf aan het roddelen en praat over mensen die liegen! De pot verwijt de ketel...
    .

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Wat lul je allemaal? Jij bent nu aan het roddelen over iemand DAAAR DOEL IK OP EN DIE IEMAND IS JE SCHOONMOEDER!

    Je kan d'r haten of whatever maar jouw hersencellen reiken waarschijnlijk niet ver genoeg om te weten dat ik het over het respect naar je man toe had maar goed. Liegen of bedriegen niemand zegt dat je vriendinnen moet worden mAar zij heeft jouw vent ter wereld gebracht dus dat moet voor jou al reden genoeg zijn om niet over haar te praten.

    Mohim je praat hier over bekrompenheid, wel ironisch! Want je bent zelf aan het roddelen en praat over mensen die liegen! De pot verwijt de ketel...
    Ga jij maar eens opzoeken wat mag en wat niet mag.

    En aan je aantal reacties te zien kom je niet verder dan m.nl. Dus ik snap waar jij je info vandaan haalt
    Megooltje
    the best things are free

  6. #51
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Ga jij maar eens opzoeken wat mag en wat niet mag.

    En aan je aantal reacties te zien kom je niet verder dan m.nl. Dus ik snap waar jij je info vandaan haalt
    Megooltje
    Aan m'n reacties te zien heb ik wat te zeggen en gezien jouw reactie die niet inhoudelijk gaat over wat ik zeg maar over het aantal reacties, kan ik maar 1 conclusie trekken, je bent een hol vat.

    En voor iemand die naar jouw idee niet verder komt dan MNL ben ik benieuwd naar wat jij dan doet met je tijd gezien je nog dommer overkomt dan het achterwerk van een varken.
    .

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    735
    25-04-2016

    Stel voor dat je als man gaat trouwen met een feministe die alleen maar kan zeiken over je moeder.

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    We kunnen wel gaan schreeuwen en schelden, maar dit zijn geen dingen die ik uit m'n duim zuig.
    Ik weet dat hier de leeftijd laag ligt, zal gemiddeld 24 zijn, maar het scheidingspercentage onder ons volk en dan met name jullie jongeren is meer dan 60%.
    Dit zal jullie zusje of broer ook (kunnen) overkomen.
    De meest schandalige scheidingsredenen en oorzaken waar je Nederlandse advocaten al met open mond naar ziet kijken.
    Wees een man.

    Marokkaanse mannen wisselen snel en vaak van vrouw.
    Ook dat valt nu op bij gemeenten en andere instanties. Die nu vergrootglazen zetten op dit soort mensen ivm schijnhuwelijken en IND.

    Een wake up call. Bezint eer gij begint.
    In onze cultuur is een huwelijk gecompliceerder. Waarom, omdat je elkaars familie er gratis bij krijgt.
    Maar ook zeker omdat er op religieus vlak wat van je wordt verwacht, plus je eigen verantwoordelijkheid in een huwelijk islamitisch gezien maar ook maatschappelijk gezien.
    Niet IEDEREEN kan dit aan op elke leeftijd.

    Dit is m'n laatste inbreng in deze topic. Genoeg geweest.

  9. #54
    Moroccan queen

    Reacties
    525
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    We kunnen wel gaan schreeuwen en schelden, maar dit zijn geen dingen die ik uit m'n duim zuig.
    Ik weet dat hier de leeftijd laag ligt, zal gemiddeld 24 zijn, maar het scheidingspercentage onder ons volk en dan met name jullie jongeren is meer dan 60%.
    Dit zal jullie zusje of broer ook (kunnen) overkomen.
    De meest schandalige scheidingsredenen en oorzaken waar je Nederlandse advocaten al met open mond naar ziet kijken.
    Wees een man.

    Marokkaanse mannen wisselen snel en vaak van vrouw.
    Ook dat valt nu op bij gemeenten en andere instanties. Die nu vergrootglazen zetten op dit soort mensen ivm schijnhuwelijken en IND.

    Een wake up call. Bezint eer gij begint.
    In onze cultuur is een huwelijk gecompliceerder. Waarom, omdat je elkaars familie er gratis bij krijgt.
    Maar ook zeker omdat er op religieus vlak wat van je wordt verwacht, plus je eigen verantwoordelijkheid in een huwelijk islamitisch gezien maar ook maatschappelijk gezien.
    Niet IEDEREEN kan dit aan op elke leeftijd.

    Dit is m'n laatste inbreng in deze topic. Genoeg geweest.
    Jij hebt gesproken meid! Altijd realistisch jij!

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Aan m'n reacties te zien heb ik wat te zeggen en gezien jouw reactie die niet inhoudelijk gaat over wat ik zeg maar over het aantal reacties, kan ik maar 1 conclusie trekken, je bent een hol vat.

    En voor iemand die naar jouw idee niet verder komt dan MNL ben ik benieuwd naar wat jij dan doet met je tijd gezien je nog dommer overkomt dan het achterwerk van een varken.
    Zo veel frustraties, dat je wel moet denken dat er meer achter zit
    Je bent of- gescheiden- of vrijgezel maar wanhopig- of je bent ongelukkig getrouwd

    Een persoon als ik maalt niet om de mening van personen zoals jij. Wie ben jij...
    En als je van was hierop te reageren- doe geen moeite want meer aandacht krijg je niet meer van mij.
    the best things are free

  11. #56
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Zo veel frustraties, dat je wel moet denken dat er meer achter zit
    Je bent of- gescheiden- of vrijgezel maar wanhopig- of je bent ongelukkig getrouwd

    Een persoon als ik maalt niet om de mening van personen zoals jij. Wie ben jij...
    En als je van was hierop te reageren- doe geen moeite want meer aandacht krijg je niet meer van mij.
    Het feit dat jij getrouwd bent en hier je schoonmoeder zit zwart te maken zegt al hoe gelukkig jij bent in je huwelijk
    Benijdt je er niet om !

    Mijn mening heb je idd niet nodig je fucked je leven al helemaal up on your own! Bye felicia!
    .

  12. #57
    Mens-vriendelijk

    Reacties
    310
    13-03-2009

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Je voelt je aangesproken he, viezerik.
    Ik ben allang gelukkig getrouwd in tegenstelling tot jou.
    Lelijk is degene die jou op de wereld heeft gezet.
    En nu wegwezen.
    Jij verdient geen vriendelijkheid a lganza. Geen respect voor zijn ouder?
    Rot mens dat je bent. Walou l7ayat, al getrouwd en nog steeds gedrag van een puber. Taz ya mra akhir zaman.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Vrouwen zijn allemaal onschuldige lammetjes en de mannen zijn de boze wolven

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-04-2017

    Ayaw dit is de slechtste mededeling ooit

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Als je het brengt breng het dan goed er zijn meer vrouwen die moederskindjes zijn dan mannen. Eisen dat ze daar elke weekend willen slapen en sommige maken het mooier door bijna elke dag bij hun moeder te zitten. En het ergste van alles ze vertellen letterlijk alles wat ze met hun man doen en bij elke ding gaan ze naar hun moeder om te vragen of ze dit wel of niet moeten doen.

    Jij bent een genie om alleen naar de man te kijken, want zeg nou zelf de vrouw is perfect in jouw ogen. Maar elke scheiding kent twee kanten van het verhaal