1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Li Allahi al hamd

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Helemaal gelijk, goed gezegd en hoewel ik dat gene zeker weet en alhamdolilah erin geloof blijft het de kunst om het ook daadwerkelijk te voelen. Mr met een sterkere imaan gaat dat veel beter daarom probeer ik mijn te focussen op deen doe asjb ad3iya dat ik standvastiger ben in mijn geloof asjb

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Ik had 7 jaar stil gestaan zonder probleem. Ik genoot er wel van hhhh
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Helemaal gelijk, goed gezegd en hoewel ik dat gene zeker weet en alhamdolilah erin geloof blijft het de kunst om het ook daadwerkelijk te voelen. Mr met een sterkere imaan gaat dat veel beter daarom probeer ik mijn te focussen op deen doe asjb ad3iya dat ik standvastiger ben in mijn geloof asjb
    moslim zijn is iets wat we moeten leren, iedereen heeft wel iets wat nog een beetje moeilijk gaat maar het gaat met jou zekers goed komen als je toenadering tot Allah blijft zoeken in shaa Allah want Hij weet dat je je best doet en het graag anders wilt en wie weet zal dat ook gebeuren

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Geen vooruitgang
    Jouw leven is zo omdat jouw realiteit het gevolg is van je gedachtes.

    Dus komt erop neer dat je je eigen realiteit kan scheppen. Het goddelijke zit ook in de mens.

    Creatie.

    Je weet wel dingen creëren in plaats van de hele dag te snapchatten met mensen die niets te melden hebben behalve een duckface.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Ashadu ana la ilaaha ila Allah wa ashhadu ana mohammad rasullullah. Ya Allah laat mij en de ummah sterven met de shahada als onze laatste woorden..

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    soms moet je een stap terug nemen to release your self.
    pak je rust wanneer nodig, en laat shit niet na je hoofd stijgen.
    alles gebeurd met een reden hoe cliche het ook klinkt is echt zo.
    als je je verveelt en zegt ik doe letterlijk niks.
    ga trainen, trainen zal je weer motiveren voor andere dingen.
    allah i 3ouwnek stil staan doe je zo ie zo niet.
    als je iets niet wint dan is het wel ervaring en lessen die je der van op doet
    Lief persoon

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Wat is verdriet toch zwaar

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    86
    30-12-2018

    Hoe is het nu met je sis
    The soul tells no lies.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Alhamdolilah ten alle tijden. Hoe moeilijk en hoe lastig alles ook lijkt, er is licht en dat komt van Allah swt. Ik zie paar mooie reacties voorbij komen bedankt ervoor.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Blijven strijden tegen het zware en niet opgeven, blijven geloven in Allah swt en vertrouwen dat het is zoals het is omdat we gaan naar eeuwig geluk in Sha Allah...bijna..paar keer knipperen met onze ogen...en we zijn weg hier..in ons graf en in akhira. Opdat ons daar ya Rab zoiets moois staat te wachten..dat we ons deze dunya niet eens meer herinneren allahuma Ameen..paar keer knipperen waha...bijna..

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    prachtig baraka allahu feek

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik had 7 jaar stil gestaan zonder probleem. Ik genoot er wel van hhhh
    Dit verklaart voor mij veel haha. Het is nooit te laat

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Overgave aan Allah swt. Stoppen met proberen er zelf uit te komen. Zelf op zoek te gaan naar een oplossing. Koppig. Strijden tegen Zijn wil; compleet gestoord. Ik heb U nodig ik kan niks zonder U en ben niks zonder U. Mijn gezondheid mijn welzijn mijn ademhaling komt van U. Ya Allah U ziet en U hoort. Het spijt mij..hetgeen ik gedacht heb. Tegelijk heb ik enorm behoefte aan U leiding. Leidt mij ya Allah laat mij kennis maken met de Ware God. Ondersteun mij en breng mij dicht bij U. Allahuma ameen

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-04-2017

    Up

    Gaat nu goed met jou?