1. #16
    Bittersweet

    Reacties
    933
    26-08-2016

    Laat de verwachtingen los van mensen om je heen en neem goed de tijd die je nodig hebt om er achter te komen wat jij zelf wil en nog hebt hebt, waar wil jij heen, wat heb je ervoor nodig om er te komen? Maak een (jaar, 5jaar etc) tijdsplan van elke stap die je wil gaan zetten, werk dit voor je zelf uit, één ding tegelijk , vink het af, celebrate it en door!!

    Je kan t!!!
    Succes
    Close your eyes and forget <3

  2. #17
    Mannelijk lid

    Reacties
    198
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Waarom zus waarom zo. Dit leven is niet perfect is slechts een korte passage (reis).
    Wees tevreden en dankbaar ipv te klagen.
    ja want jij bent lekker positief nu
    Tranquility

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Ik herken dat gevoel. Je hebt het gevoel alsof alles tegenzit maar lieve zuster hoe moeilijk ook, geef nooit de hoop en moed op!

    Elke dag is een nieuwe start.
    Blijf niet bij de pakken zitten, blijf initiatieven nemen, trek je erdoor hoe zwaar ook. Je moeite wordt zoiezo beloond.
    Je leert elke dag bij en geloof in marakels, echt waar dat heb ik zelf meegemaakt.
    De ene periode dat ik zo erg verdrietig was non stop en van de ene dag op de andere plots gebeurt er iets geweldig moois dat mij weer lange tijd gelukkig maakt of men leegte weghaalt en ja soms kan het jaren duren voordat je weer dat geluk gevonden hebt maar elke dag groei je en wordt je sterker en slimmer ondertussen.
    Alles heeft een reden, je begaat nu een beproeving.
    Geef niet op!

    Moge allah je leven snel beteren inshalllah x
    Don't worry..Be happy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Baraka Allahu feek dat heb je heeeel mooi verwoord!!!!

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    546
    22-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    soms moet je een stap terug nemen to release your self.
    pak je rust wanneer nodig, en laat shit niet na je hoofd stijgen.
    alles gebeurd met een reden hoe cliche het ook klinkt is echt zo.
    als je je verveelt en zegt ik doe letterlijk niks.
    ga trainen, trainen zal je weer motiveren voor andere dingen.
    allah i 3ouwnek stil staan doe je zo ie zo niet.
    als je iets niet wint dan is het wel ervaring en lessen die je der van op doet
    Heel mooi gezegd dit! Totaal mee eens.. nu sta je er vaak niet bij stil maar geloof me, je zal later (hopelijk) beseffen waarom je in deze situatie zat.

    Als De Dag Is Omgevlogen
    En Jij Terug Kijkt Op Alles Wat Jou Die Dag Is Overkomen, Proef Jij Dan Nog Iets Van De Zoetheid Ervan.?


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Je houdt van mooie woorden /zinnen heb ik gemerkt. ...schoonheid zit ook in heel veel dingen. ..gedrag. .Natuur ..in geloof...etc ...als je gevorderd bent zelfs in dingen die anderen lelijk vinden ☺
    blijf in elkaar geloven

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10.002
    28-10-2003

    Je bent te verwend daarom blijft alles stilstaan

    je zit iedere dag in een zelfde cyclus change it!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Grote grap is, elk jaar afgelopen jaren is anders geweest. Maar toch totaal geen vooruitgang. Stilzitten probeer ik sws niet te doen. Verwend hm mss ik hoop het niet In Sha Allah

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    10.002
    28-10-2003

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Grote grap is, elk jaar afgelopen jaren is anders geweest. Maar toch totaal geen vooruitgang. Stilzitten probeer ik sws niet te doen. Verwend hm mss ik hoop het niet In Sha Allah

    Zoals ik al zei je bent te verwend denk dat 80% van de gasten hier precies hetzelfde meemaakt
    of precies dezelfde gevoelens heeft is echt

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Hmm verwend zijn we allemaal hier in lgariej/westen. Dacht dat je daar op doelde voor de rest heb ik als persoon alrijd en nog steefs hard moeten werken

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    10.002
    28-10-2003

    Citaat Geplaatst door Sam7 Bekijk reactie
    Hmm verwend zijn we allemaal hier in lgariej/westen. Dacht dat je daar op doelde voor de rest heb ik als persoon alrijd en nog steefs hard moeten werken
    Allemaal zeer zeker niet maar zoals ik zei 80%

    doe zelf je eten koken
    was zelf je kleren
    maak het huis schoon
    betaal zelf je eigen vaste lasten
    doe de klusjes in huis

    dan zal je zien of je blijft stilstaan ja of nee

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Ja maar als je dat allemaal doet veranderd toch niks aan of je leven vooruitgaan. Die dingen doe je sws, wil niet zeggen dat je vooruitgang boekt

  13. #28

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Op koken na doe ik het allemaal, zoals de meeste meiden

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    169
    11-02-2015

    Alhamdolilah ten alle tijden