1. #421
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Neeeeeee alsjeblieft geen kattengejank, breng die mafkees niet op ideeën.

    Hajahahaha Hajahahaha katten gejank wjoow ik ga stuk

    Nu gaat ie expres doen Hjahahaha
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  2. #422
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Is leuk, ik kan een spannende serie wel waarderen.
    Dat je dat soort series kijkt is al erg genoeg ...vind wel stoer van je ...ik kan dat niet kijken pussy me
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  3. #423
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Bloembia Bekijk reactie
    Hajahahaha ewa jah. .....mooier kan ik het niet maken schat


    Wasienig gaan ze nou dood Door die gierigheid denk je nig alla?
    ....ik jou trutje inoe. ........ewa walloe shab soena op je pad gekomen atamshoent. ....geen spinnenweb daar creëren hè

    Gatar oe safi
    Whuhahahahahahahahahaha

    Shab soena?? Wat moeten die nou met mij? Mseken, dat wil ik die arme mannen niet aan doen.

  4. #424
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Bloembia Bekijk reactie
    Hajahahaha Hajahahaha katten gejank wjoow ik ga stuk

    Nu gaat ie expres doen Hjahahaha
    Bnaqes man, ik hoop het niet.
    Plaatsvervangende schaamte in het kwadraat.

  5. #425
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Bloembia Bekijk reactie
    Dat je dat soort series kijkt is al erg genoeg ...vind wel stoer van je ...ik kan dat niet kijken pussy me
    Haha nee joh, is niks aan.

    Ik ben in de zomer in zo een attractie geweest van die serie, dat was wel kapot eng.
    Een man was met zijn vrouw of vriendin en ging schreeuwen en achter haar verstoppen.
    Duitse mannen zijn net als Hollanders, geen greintje mannelijkheid in zich. Ze dragen dat zakie voor spek en bonen met zich mee..

  6. #426
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Whuhahahahahahahahahaha

    Shab soena?? Wat moeten die nou met mij? Mseken, dat wil ik die arme mannen niet aan doen.
    Hajahahaha ik moest er zelf om lachen ....

    Msjekien roehen dejesen..niechen. ....

    Nou beetje kietelen beetje aan zijn baard trekken. ....dat vond je toch zo aantrekkelijk aan een man ..

    Je hebt genoeg te bieden. .....mene3a wat moeten ze met jou ehem ze3hma. ...macha tamazoua web weg hè
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  7. #427
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Haha nee joh, is niks aan.

    Ik ben in de zomer in zo een attractie geweest van die serie, dat was wel kapot eng.
    Een man was met zijn vrouw of vriendin en ging schreeuwen en achter haar verstoppen.
    Duitse mannen zijn net als Hollanders, geen greintje mannelijkheid in zich. Ze dragen dat zakie voor spek en bonen met zich mee..


    Hajahahaha haha ....spek en bonen komt nog be3da van pas als ze te gierig zijn om wat centen uit te geven........maar wat ze nu daar mee dragen arieheth waha .....bnekes dan. ...jeh tamshoent shem hihi
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  8. #428
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Bloembia Bekijk reactie
    Hajahahaha ik moest er zelf om lachen ....

    Msjekien roehen dejesen..niechen. ....

    Nou beetje kietelen beetje aan zijn baard trekken. ....dat vond je toch zo aantrekkelijk aan een man ..

    Je hebt genoeg te bieden. .....mene3a wat moeten ze met jou ehem ze3hma. ...macha tamazoua web weg hè
    Hahahaha een baard bij een man moet gewoon, lekker knuffelen en er tegenaan kruipen.
    I love it!

    Hahahahaha don't worry schatje, het zit helemaal goed.
    Ie shem? Kayn shi lhoub nigh wallou?

  9. #429
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Bloembia Bekijk reactie
    Hajahahaha haha ....spek en bonen komt nog be3da van pas als ze te gierig zijn om wat centen uit te geven........maar wat ze nu daar mee dragen arieheth waha .....bnekes dan. ...jeh tamshoent shem hihi
    Hahaha spek en bonen liggen in de kluis yek? Is waardevol goed.

    Jaaaaaa ri7en tfoe ghessen.
    Arieheth 'n yieref.

  10. #430
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Bnaqes man, ik hoop het niet.
    Plaatsvervangende schaamte in het kwadraat.

    Hij gaat het ook niet meer durven als ie jou reacties leest

    Hajahahaha ......het schatje van me was gezellig heb echt gelachen hopelijk jij ook .....nu ga ik me bedje in morgen weer vroeg op ...en wie weet zie je mij vannacht hier weer spoken. ...

    Slaap lekker schatje ....
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  11. #431
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Bloembia Bekijk reactie
    Hij gaat het ook niet meer durven als ie jou reacties leest

    Hajahahaha ......het schatje van me was gezellig heb echt gelachen hopelijk jij ook .....nu ga ik me bedje in morgen weer vroeg op ...en wie weet zie je mij vannacht hier weer spoken. ...

    Slaap lekker schatje ....
    Haha beter!

    Jij ook slaap lekker poepoe... droom mooie dromen.


    Haha ja ik lach nog steeds om je opmerkingen.
    Tot gauw insha'Allah!

  12. #432
    MVC Lid

    Reacties
    17.553
    23-01-2005

    Het is hier 's nachts net de huishoudbeurs.

  13. #433
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Wat gebeurt er als jij wél goed weet wat te zeggen?
    Dan schrijf ik een boek. Minimaal 1000 pagina's.
    The meaning of life is to give life meaning

  14. #434
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Prof_Handyman Bekijk reactie
    Wat heb jij toch goede opgevoede paarden zeg.

    Lopen ze dus ook niet weg wanneer je ondertussen boodschappen gaat doen?

    Dat vraagt wel om een grote kettingslot aan paal is het niet? ...net een fiets dus.
    Kom je terug, weggeript door Marokkaan. Die krijgen alles open hoor. LoL
    Jouw paard gaat trappen niet waar?
    Als er wat gras staat kan je ze daar altijd weer bij terugvinden. Als er geen gras staat is het toch wel verstandig ze aan een touwtje vast te zetten.

    En nee, ze zouden niet trappen, maar gewoon blij meelopen. Ze zijn wel blond he!
    Alleen die kleine merrie van mijn avatar zou nog weleens kunnen schoppen, die houdt er niet zo van als er vreemden aan haar zitten en al helemaal niet als mensen haar op onbeleefde wijze benaderen (in paardentaal onbeleefd). Maarja die heb ik dan ook aangekocht als "projectje", werd als gevaarlijk betiteld toen ik haar kocht.

    Ik heb me ooit wel eens verdiept in paarden omdat ik zo graag achter wilde komen wat voor ras een oom van mij in Marokko toendertijd aan het fokken was. Ik was gefascineerd door de krachten wat zo'n dier heeft. Hij had een ras waar je gewoon bang van werd zo grof en groot waren ze. En sterk op de heuvels, ongelooflijk. Die paarden konden een partij handel vervoeren en ik schat dat het zo'n 300 kilo excl berijder.

    Ik kwam zo terecht bij Mongoolse paarden. Die ras zullen het niet zijn maar wat mij nog wel gebleven was, is dat Mongooolse ras vaak in het wild leven in wijd verspreide vlakke graasgeebieden te Mongolië. In sommige streken daar komen zoveel wilde paarden voor dat je zelfs afvraagt waar blijft het vee?

    Paardenmelk drinken is een gewoonte in vele gebieden omdat er niets anders is. In die gebieden komen ook swerelds beste worstelaars daar vandaan. Doordat een baby vanaf geboorte paardemelk krijgt zie je vaak dat mensen daar heel grof gebouwd zijn. Vrouwen hebben groffe jukbeenderen, kaken, flinke armen en grote voeten. Van paardemelk wordt ook boter gemaakt en dergelijke.

    Dit is al eeuwen oude gewoonte. De vroegere Mongoolse Rijk heeft vele oorlogen gekend te paard en vele overwinnjngen geboekt. Ook tegen verschillende Islamitische Rijken destijds. (slag van Babylon) Zal dit met paardemelk te maken hebben wat de soldaten dronken ? Ik denk van wel.
    Paardenmelk is aardig gezond voor je, smaakt wat zoeter dan koemelk. Je kan er in ieder geval hele lekkere ijsjes van maken weet ik uit ervaring (als in geproeft).
    Maar om de overwinningen aan paardenmelk toe te schrijven lijkt me wat meer aan paardenmelk toeschrijven dan het is.
    The meaning of life is to give life meaning

  15. #435
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Bloembia Bekijk reactie
    Hoi Corry ....ik vind zelf paarden echt prachtige dieren vooral zwarte en bruine .....of het mogelijk dat je foto's van ze hier kan plaatsen als je wilt het hoeft niet .....en wat lief van je dat ik mee mag haha .....ben super gezellig en kan ook overal mee kletsen ......thanks en zorg goed voor je paarden


    Dit is 1 van mijn blondjes.
    The meaning of life is to give life meaning