1. #391
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Dit is zelfs in een formule vastgelegd ...

    Wat is dit nu weer.

    Leg eens uit Ivan
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  2. #392
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Wat is dit nu weer.

    Leg eens uit Ivan
    Dit zou het moeten zijn:

    Volgens een persbericht van de Britse Mental Health Foundation[6] is Arnalls formule:

    Hierin is W een maat voor het weer, D voor de schulden, d voor het maandelijkse salaris, T voor hoelang geleden het kerst was, Q staat voor hoe goed men nog de goede voornemens volhoudt, M voor het motivatieniveau en Na voor het gevoel om actie te ondernemen.
    Er wordt niet aangegeven wat de eenheden van de variabelen zijn.

    Arnall heeft ook andere formules gepubliceerd, onder andere voor de "gelukkigste dag van het jaar" en om te berekenen hoe leuk een weekendje weg is. Ook deze formules missen elke wetenschappelijke en logische basis; zo is, volgens Arnall, een weekendje weg het leukst als je niet gaat.[7]
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  3. #393
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Dit zou het moeten zijn:

    Volgens een persbericht van de Britse Mental Health Foundation[6] is Arnalls formule:

    Hierin is W een maat voor het weer, D voor de schulden, d voor het maandelijkse salaris, T voor hoelang geleden het kerst was, Q staat voor hoe goed men nog de goede voornemens volhoudt, M voor het motivatieniveau en Na voor het gevoel om actie te ondernemen.
    Er wordt niet aangegeven wat de eenheden van de variabelen zijn.

    Arnall heeft ook andere formules gepubliceerd, onder andere voor de "gelukkigste dag van het jaar" en om te berekenen hoe leuk een weekendje weg is. Ook deze formules missen elke wetenschappelijke en logische basis; zo is, volgens Arnall, een weekendje weg het leukst als je niet gaat.[7]
    Zijn dit je eigen woorden..dat is wat ik me nu afvraag.
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  4. #394
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Dat viel nog mee. Toch.
    Jawel . Maar ik deed een poging om grappig te zijn
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  5. #395
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Zijn dit je eigen woorden..dat is wat ik me nu afvraag.
    Hier staat het compleet ....
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)

    Zie ook de VK inzake de bedenker:
    http://www.volkskrant.nl/wetenschap/...nzin~a4448639/

    Citaat over de bedenker:
    Uiteindelijk werd een zekere Cliff Arnall naar voren geschoven als een gezaghebbende psycholoog van de universiteit in Cardiff. Dat bleek een staaltje hoogmoed die meteen de val van Blue Monday leek in te luiden. Arnalls wetenschappelijke bijdrage in Cardiff bleek niet verder te reiken dan parttime-onderwijs in de avonduren voor leergierige ouderen.:
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  6. #396
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Hier staat het compleet ....
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)

    Zie ook de VK inzake de bedenker:
    http://www.volkskrant.nl/wetenschap/...nzin~a4448639/

    Citaat over de bedenker:
    Uiteindelijk werd een zekere Cliff Arnall naar voren geschoven als een gezaghebbende psycholoog van de universiteit in Cardiff. Dat bleek een staaltje hoogmoed die meteen de val van Blue Monday leek in te luiden. Arnalls wetenschappelijke bijdrage in Cardiff bleek niet verder te reiken dan parttime-onderwijs in de avonduren voor leergierige ouderen.:


    Het verbaast me....maar bedankt.
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  7. #397
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Jawel . Maar ik deed een poging om grappig te zijn
    Euh ...
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  8. #398
    HERVORMER

    Reacties
    1.618
    10-07-2015

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Mijn 2 haflingers zijn inderdaad goed bestand tegen hellingen en bergen, ze komen immers uit Oostenrijk! En ze zijn ideale boodschappen paarden. Kunnen beide een kar trekken (als dat kennen ze, hoeven ze niet meer te leren), wat extra zadeltassen is ook niet iets waar ze hun hoef voor omdraaien, zullen braaf staan wachten als je boodschappen doet en zullen de weg heen en weer opleuken met hun heerlijke en stralende persoonlijkheden.
    Bloemia is altijd welkom om mee te gaan als we met de paarden boodschappen gaan doen. Ze mag mijn oren er wel af kletsen en de haflingers denken er hetzelfde over. Een vrolijk en lief iemand is altijd welkom!

    Wat heb jij toch goede opgevoede paarden zeg.

    Lopen ze dus ook niet weg wanneer je ondertussen boodschappen gaat doen?

    Dat vraagt wel om een grote kettingslot aan paal is het niet? ...net een fiets dus.
    Kom je terug, weggeript door Marokkaan. Die krijgen alles open hoor. LoL
    Jouw paard gaat trappen niet waar?

    Ik heb me ooit wel eens verdiept in paarden omdat ik zo graag achter wilde komen wat voor ras een oom van mij in Marokko toendertijd aan het fokken was. Ik was gefascineerd door de krachten wat zo'n dier heeft. Hij had een ras waar je gewoon bang van werd zo grof en groot waren ze. En sterk op de heuvels, ongelooflijk. Die paarden konden een partij handel vervoeren en ik schat dat het zo'n 300 kilo excl berijder.

    Ik kwam zo terecht bij Mongoolse paarden. Die ras zullen het niet zijn maar wat mij nog wel gebleven was, is dat Mongooolse ras vaak in het wild leven in wijd verspreide vlakke graasgeebieden te Mongolië. In sommige streken daar komen zoveel wilde paarden voor dat je zelfs afvraagt waar blijft het vee?

    Paardenmelk drinken is een gewoonte in vele gebieden omdat er niets anders is. In die gebieden komen ook swerelds beste worstelaars daar vandaan. Doordat een baby vanaf geboorte paardemelk krijgt zie je vaak dat mensen daar heel grof gebouwd zijn. Vrouwen hebben groffe jukbeenderen, kaken, flinke armen en grote voeten. Van paardemelk wordt ook boter gemaakt en dergelijke.

    Dit is al eeuwen oude gewoonte. De vroegere Mongoolse Rijk heeft vele oorlogen gekend te paard en vele overwinnjngen geboekt. Ook tegen verschillende Islamitische Rijken destijds. (slag van Babylon) Zal dit met paardemelk te maken hebben wat de soldaten dronken ? Ik denk van wel.
    Albert Einstein: "geef natuur net zoveel terug met hetgeen wat je ervan krijgt. Zo blijft aarde langer houdbaar voor onze nakomelingen"

  9. #399
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Zat ik er maar mooi even naast...
    Dit keer valt de appel gelukkig niet ver van de boom.

    Ja gaaf goed, ik ben mijn muzikale gevoel aan het ontwikkelen

    Je zat er niet ver nee .....1 pot nat gwn.

    Oh en klinkt het ook wel als muziek of totaal niet
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  10. #400
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door -Malena- Bekijk reactie
    Yallah kom!

    Een leven hebben bevalt helemaal niet zo goed.
    Ik mis onze leuke, gekke Mnl tijden.

    Hey schat jammer dat ik vaak bezig ben en + te veel saaie mensen hier totaal niet leuk meer

    Een leven buiten m.nl wat is dat?????? .....waar is die muts van je zusje die haalde altijd het slechte in me naar boven waardoor het best soms heftig aan toe kan gaan. .....en weet je wie ik hier mis en lange tijd niet zag reageren. ..Onze enige echte Kabouterplop weet jij waar die is ???

    Aparte mannetje maar ik moest altijd om hem lachen.

    Ja ik mis die tijd ook schatje. ...eigenlijk leven onze slachtoffers allemaal nog als ik zo lees ....

    .
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  11. #401
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Nostalgie.
    We worden oud.......
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  12. #402
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Wat zat jij hier nog laat zeg..... jij ook bedankt voor je groene puntje. Met mij alles prima met mijn vriend trouwens ook. Het is aleen nu wel een beetje nat en koud hier ik heb zin in de lente & de zomer. En hoe'st met lieve Bloemia en familie ?
    Ik doe af en toe een nacheck hier .....ik ben in strijd met me slaap de laatste tijd. .......Graag gedaan meid .....kijk fijn om te horen dat alles goed gaat .....nog steeds je vriendje ...word ie ooit je echtgenoot of gaat dat em niet worden ....ik zie onze Air wel ooit trouwen want ik zou hun bord couscous kado geven.......haha haha ... ..alles op zijn tijd schat winter kan ook lekker en knus zijn hmmm. .....met Bloembia gaat het wel goed
    Familie ook schat thanks for asking
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  13. #403
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Mijn 2 haflingers zijn inderdaad goed bestand tegen hellingen en bergen, ze komen immers uit Oostenrijk! En ze zijn ideale boodschappen paarden. Kunnen beide een kar trekken (als dat kennen ze, hoeven ze niet meer te leren), wat extra zadeltassen is ook niet iets waar ze hun hoef voor omdraaien, zullen braaf staan wachten als je boodschappen doet en zullen de weg heen en weer opleuken met hun heerlijke en stralende persoonlijkheden.
    Bloemia is altijd welkom om mee te gaan als we met de paarden boodschappen gaan doen. Ze mag mijn oren er wel af kletsen en de haflingers denken er hetzelfde over. Een vrolijk en lief iemand is altijd welkom!

    Hoi Corry ....ik vind zelf paarden echt prachtige dieren vooral zwarte en bruine .....of het mogelijk dat je foto's van ze hier kan plaatsen als je wilt het hoeft niet .....en wat lief van je dat ik mee mag haha .....ben super gezellig en kan ook overal mee kletsen ......thanks en zorg goed voor je paarden
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  14. #404
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    En zo'n paar Oostenrijkse merk paarden en een Berbers ezeltje ontloopt elkaar ook niet zoveel.
    mag ik vragen wat je hiermee bedoeld eh boeshoem
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  15. #405
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door Prof_Handyman Bekijk reactie
    Wat heb jij toch goede opgevoede paarden zeg.

    Lopen ze dus ook niet weg wanneer je ondertussen boodschappen gaat doen?

    Dat vraagt wel om een grote kettingslot aan paal is het niet? ...net een fiets dus.
    Kom je terug, weggeript door Marokkaan. Die krijgen alles open hoor. LoL
    Jouw paard gaat trappen niet waar?

    Ik heb me ooit wel eens verdiept in paarden omdat ik zo graag achter wilde komen wat voor ras een oom van mij in Marokko toendertijd aan het fokken was. Ik was gefascineerd door de krachten wat zo'n dier heeft. Hij had een ras waar je gewoon bang van werd zo grof en groot waren ze. En sterk op de heuvels, ongelooflijk. Die paarden konden een partij handel vervoeren en ik schat dat het zo'n 300 kilo excl berijder.

    Ik kwam zo terecht bij Mongoolse paarden. Die ras zullen het niet zijn maar wat mij nog wel gebleven was, is dat Mongooolse ras vaak in het wild leven in wijd verspreide vlakke graasgeebieden te Mongolië. In sommige streken daar komen zoveel wilde paarden voor dat je zelfs afvraagt waar blijft het vee?

    Paardenmelk drinken is een gewoonte in vele gebieden omdat er niets anders is. In die gebieden komen ook swerelds beste worstelaars daar vandaan. Doordat een baby vanaf geboorte paardemelk krijgt zie je vaak dat mensen daar heel grof gebouwd zijn. Vrouwen hebben groffe jukbeenderen, kaken, flinke armen en grote voeten. Van paardemelk wordt ook boter gemaakt en dergelijke.

    Dit is al eeuwen oude gewoonte. De vroegere Mongoolse Rijk heeft vele oorlogen gekend te paard en vele overwinnjngen geboekt. Ook tegen verschillende Islamitische Rijken destijds. (slag van Babylon) Zal dit met paardemelk te maken hebben wat de soldaten dronken ? Ik denk van wel.

    Wrm moet je weer negatief zijn over je eigen broeders ?? ..
    En dan steeds afvragen wrm ze jou hier altijd uitschelden
    Je vraagt er zelf om dude. .....ek ra3ker enech ajamschoen ...
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."