1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Man neemt ouders vanwege ouderdom en aftakeling in huis...

    ...zouden jullie dat accepteren?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Als ik een villa had... met 6 slaapkamers - 2 badkamers


    Why not
    the best things are free

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Als ik een villa had... met 6 slaapkamers - 2 badkamers


    Why not
    en als je dat niet hebt ?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Als ik een villa had... met 6 slaapkamers - 2 badkamers


    Why not
    En als je nu geen villa had, maar een simpel rijtjeshuis?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    758
    29-10-2016

    waarom zou dat niet kunnen? Als je ouders op leeftijd zijn waar het onmogelijk voor hen is om nog alleen te blijven wonen, en vooral dat ze zorg nodig hebben.
    het is en blijft moeilijk om 24 uur per dag er voor hen te zijn, maar iemand met een beetje rahma in zijn hart zou het niet over zijn hart krijgen om zijn ouders aan hun lot te laten

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    828
    26-05-2009

    Tuurlijjk want het blijven zijn ouders

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    571
    12-11-2010

    Ik zou dat zeker doen ja

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    hhhhh dit is totaal geen kwestie van accepteren, de strontman van tegenwoordig kan niet eens zichzelf onderhouden laat staan dat ze voor hun ouders gaan zorgen, ik denk dat het eerder andersom is dat de ouders nog zorg dragen voor hun meerderjarig volwassen zoon gatverdamme ik denk dat ik zijn ouders in huis zou nemen en hem eruit zou trappen om ze te bevrijden van dat hoopje ellende genaamd de zoon

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    204
    21-06-2015

    Ja, alleen het zou beter zijn voor hun om bij de dochter te gaan. Maar zou het wel doen.
    .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door SheilaLove Bekijk reactie
    hhhhh dit is totaal geen kwestie van accepteren, de strontman van tegenwoordig kan niet eens zichzelf onderhouden laat staan dat ze voor hun ouders gaan zorgen, ik denk dat het eerder andersom is dat de ouders nog zorg dragen voor hun meerderjarig volwassen zoon gatverdamme ik denk dat ik zijn ouders in huis zou nemen en hem eruit zou trappen om ze te bevrijden van dat hoopje ellende genaamd de zoon
    Gelieve niet je eigen ervaringen projecteren op alle Marokkaanse mannen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    yasir jij weet heel goed dat vele mannen narcisten zijn en golddiggers zijn die hun ouders ziek maken, daarom verbaast de topictitel mij des te meer, er zijn teveel volwassen babys, teveel

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door fastman123 Bekijk reactie
    en als je dat niet hebt ?
    Extra ruimte hebben is wel fijn maar daar gaat het niet alleen om
    Hun zoon, zou niet voor hun kunnen zorgen
    Dat kan hij niet eens voorzichzelf... zijn was doen en eten koken

    Want in huis nemen, is niet het enige denk ik
    Er moet ook voor ze gezorgd worden, of verwachten jullie dat van de vrouw??
    the best things are free

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    758
    29-10-2016

    Citaat Geplaatst door SheilaLove Bekijk reactie
    yasir jij weet heel goed dat vele mannen narcisten zijn en golddiggers zijn die hun ouders ziek maken, daarom verbaast de topictitel mij des te meer, er zijn teveel volwassen babys, teveel
    die mannen waarover je het hebt hebben die opvoeding dan wel te danken aan hun ouders/moeder, die hen achterna loopt met alles en nog wat
    als je kinderen niet van kleinsaf leert verantwoordelijkheid te nemen zowel in het huishouden als er buiten, dan krijg je die types waarover je het hebt, maar om mijn reactie kort te maken. het siert een persoon om in een beschaafde manier te reageren.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door SheilaLove Bekijk reactie
    yasir jij weet heel goed dat vele mannen narcisten zijn en golddiggers zijn die hun ouders ziek maken, daarom verbaast de topictitel mij des te meer, er zijn teveel volwassen babys, teveel
    Die er zijn er zeer zeker, maar ik ken genoeg goede mannen die hun ouders en vrouwen goed behandelen.
    Het onderwerp van mijn topic gaat in de nabije toekomst heel relevant worden, aangezien de eerste generatie Marokkanen de bejaarde leeftijd naderen. Het is de vraag hoe wij onze ouders gaan helpen wanneer zij niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    25
    24-10-2016

    100% zijn ouders zijn ook mijn ouders ik zou ook willen dat iemand dat voor mijn ouders zou doen !!En als het zover moet komen dat mijn ouders ook Hulp nodig hebben dan neem ik ze met alle liefde in huis.Het zal moeilijk worden maar no way dat ik ze aan hun lot overlaat.Verder ga ik kijken waar ik eventueel hulp kan krijgen wat thuiszorg betreft ghair inchallah.