1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Mimoent Haddouti wint Etnisch Zakenvrouw Nederland 2016 award

    Afgelopen zaterdag zijn in Rotterdam de EZVN Awards uitgereikt door burgemeester Aboutaleb. EZVN staat voor Etnisch Zakenvrouw Nederland.

    Eén van de Awards was die voor Manager van het jaar 2016. Deze is gewonnen door de geboren Marokkaanse Mimoent Haddouti, werkzaam bij Rabobank Nederland te Utrecht.

    Mimoent, 35 jaar, is op haar vierde verhuisd naar Nederland en moeder van 3 kinderen. Haar carrière bij Rabobank is de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen. In 2011 kreeg ze haar eerste baan als leidinggevende, toen van een klein team. Inmiddels leidt ze een afdeling van 275 fte, en is verantwoordelijk voor de continuïteit en veiligheid van Rabobank IT wereldwijd.

    De woorden uit het juryrapport die de heer Aboutaleb uitsprak waren lovend. Een talentvolle manager die ondanks de steile verticale groei zichzelf is gebleven. Ze weet resultaten te bereiken zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Daarnaast is Mimoent gedreven om haar omgeving te helpen. Niet alleen helpt ze haar kinderen, zussen, neven, nichten en vrienden met school, studie en werk, ook staat ze klaar voor mensen in haar omgeving. Ze gaf tijdens het Awards-gala aan dat juist dit voor haar het belangrijkste aspect is van de award: dat het deuren kan openen om anderen te helpen in hun levenspad en/of carrière.


    Wij zeggen, van harte gefeliciteerd met de award Mimoent!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    343
    13-10-2014

    heb je een foto van haar

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Zolang dat etnisch er voor staat mag die award van mij de prullenbak in.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.870
    20-03-2004

    Citaat Geplaatst door SelmaUtrecht Bekijk reactie
    heb je een foto van haar
    De foto staat op de homepage bij het artikel
    AFWEZIG, OP VAKANTIE!

    أنا ساكنة في إسكندرية




  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Top wat deze vrouw bereikt heeft je moet het maar kunnen
    Vele mocros zouden hier juist een vb aan moeten nemen ipv van onzin uitkramen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Etnisch...2016

    Ik weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn.

  7. #7
    Luz, amor y vida.

    Reacties
    6.908
    12-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Sommigen hier zijn echt haters!

    Mimoent is familie van mij. Ze is een lieve, zorgzame en hardwerkende vrouw. Haar succes heeft ze volledig aan zichzelf te danken door hard werk en inzet. Daar kunnen de misgunners hier een voorbeeld aan nemen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    343
    13-10-2014

    wallah illa...Noir
    lijkt me een topvrouw ja...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    230
    24-08-2014

    Citaat Geplaatst door Noir_ Bekijk reactie
    Sommigen hier zijn echt haters!

    Mimoent is familie van mij. Ze is een lieve, zorgzame en hardwerkende vrouw. Haar succes heeft ze volledig aan zichzelf te danken door hard werk en inzet. Daar kunnen de misgunners hier een voorbeeld aan nemen.
    Allah ouma barik..vergeet Allah niet.

  10. #10
    :love:

    Reacties
    702
    04-09-2006

    Noir ik ben benieuwd wie je bent, want mimoent is ook familie van mij.
    De meeste kramen onzin uit, want ze werkt op ict afdeling ict afdeling en komt niet in aanmerking met rente. Ze heeft hier kei hard voor gewerkt en dubbel verdiend!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    400
    01-06-2013


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    128
    28-02-2014

    Top zeg, echt knap van haar.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    343
    13-10-2014

    lees hoe maatschappelijk ze ook betrokken is....