1. #166
    Verbannen

    Reacties
    5.587
    02-07-2012

    Citaat Geplaatst door login Bekijk reactie
    zooo ben jij altijd zo onbeleefd en aanvallend? Ik heb toch nog geen 1 keer het woord wolven of idioot gebruikt.
    Heel geloofwaardig ben je
    Heb jij altijd zulke nutteloze vragen?
    Ik praat nl in algemene termen voor leden die hier denken geholpen te worden maar juist het tegenovergestelde krijgen, ik praat dus niet tegen jou.

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Citaat Geplaatst door SweetSun Bekijk reactie
    Heb jij altijd zulke nutteloze vragen?
    Ik praat nl in algemene termen voor leden die hier denken geholpen te worden maar juist het tegenovergestelde krijgen, ik praat dus niet tegen jou.
    jaja je bent gewoon zo'n Bint3 geval, in dat geval ben ik uitgepraat met je want jullie zullen bepaalde dingen nooit begrijpen
    Don't worry..Be happy

  3. #168
    Verbannen

    Reacties
    5.587
    02-07-2012

    Citaat Geplaatst door login Bekijk reactie
    jaja je bent gewoon zo'n Bint3 geval, in dat geval ben ik uitgepraat met je want jullie zullen bepaalde dingen nooit begrijpen
    Waar heb je het in Godsnaam over?
    Ik was niet eens begonnen met praten tegen je dus dit gesprek heeft alleen in jouw hoofd plaatsgevonden...kennelijk...

    Iig het punt blijft-voor alle anderen behalve jij:

    ☆☆☆

    Lotgenoten zoek je niet hier waar het water troebel is en waar je niet weet wie iets goeds/slechts met je voorheeft.

    Ik denk ook dat t hoog tijd is om een nieuwe definitie van troosten en steunen te introduceren, want wat er op deze site gebeurt is allesbehalve steun geven aan elkaar...

    ☆☆☆

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    [QUOTE=SweetSun;131947821]Waar heb je het in Godsnaam over?
    Ik was niet eens begonnen met praten tegen je dus dit gesprek heeft alleen in jouw hoofd plaatsgevonden...kennelijk...

    Iig het punt blijft-voor alle anderen behalve jij:

    ☆☆☆

    Lotgenoten zoek je niet hier waar het water troebel is en waar je niet weet wie iets goeds/slechts met je voorheeft.

    Ik denk ook dat t hoog tijd is om een nieuwe definitie van troosten en steunen te introduceren, want wat er op deze site gebeurt is allesbehalve steun geven aan elkaar...



    Nou ja die steun geef jij en bint 2 in elk geval niet maar geven een schop na
    Het is wel heel makkelijk praten maar iedereen moet zelf weten waar hij lotgenoten of steun zoekt

  5. #170
    Verbannen

    Reacties
    5.587
    02-07-2012

    Nee hoor, ik geef haar het beste advies, nl mnl is geen plek voor steun maar meer ellende en jij doet wel heel erg je best samen met login om dat vooral niet zo te doen overkomen

    Waarom eigenlijk?

    Want wil je nu echt beweren dat hier een positive vibe hangt?

    En ps steun geef ik persoonlijk wel degelijk...check mn historie maar...kun je van velen hier niet zeggen

  6. #171
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FIFI_ANO Bekijk reactie
    Ik denk dat 90 procent van de eerste generatie marokkaanse vrouwen zo zijn.
    La 7awla wala qawata illa billah

    Sorry hoor maar VERRE van!

    Hoop dat het voor topicstartster en diens moeder goed is gekomen.

    Haar moeder moet beginnen met het gebed & Roqya verrichten.

    Ghayr in shaa Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Bint2 Bekijk reactie
    Voel me niet aangesproken. Je moeder kan vijandelijk zijn slecht zijn, maar dat geeft je het recht niet om kwaad te spreken.
    Ben je het niet eens dan spreek niet tegen mij of over mij.
    Ts constateert
    Je moet een beestje bij zijn naam noemen
    Oogkleppenvolk

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Dank u zuster. Inshallah amien
    Don't worry..Be happy