1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    179
    10-05-2010

    Wat is dat moeilijk man

    Als je problemen hebt met je man en dan in een moeilijke moment zit wat kan oplopen tot een scheiding!! En dat dus fftje vergeet wat er aan de hand is en je moeder je belt en er weer over begint.. En elke dag hetzelfde.. Heb er echt totaal geen zin in om info te geven.. Dan begin ik echt te happen naar lucht door adem tekort .. Omdat ik het wil vergeten..


    Oef laatstaan als je ht heel de familie moet uitleggen en ze weer allemaal gaan bellen.. Heb er echt een zin in want wil nu eerst aan mezelf denken en op adem kunnen komen..

    Yarabi tsahal 3lia lomor!!! Ben moe lieve zusterssss

    Ps heb hier eerder en topic over geopend.. Willen jullie en doua voor me doen??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    582
    24-10-2008

    Citaat Geplaatst door naomicampbell Bekijk reactie
    Als je problemen hebt met je man en dan in een moeilijke moment zit wat kan oplopen tot een scheiding!! En dat dus fftje vergeet wat er aan de hand is en je moeder je belt en er weer over begint.. En elke dag hetzelfde.. Heb er echt totaal geen zin in om info te geven.. Dan begin ik echt te happen naar lucht door adem tekort .. Omdat ik het wil vergeten..


    Oef laatstaan als je ht heel de familie moet uitleggen en ze weer allemaal gaan bellen.. Heb er echt een zin in want wil nu eerst aan mezelf denken en op adem kunnen komen..

    Yarabi tsahal 3lia lomor!!! Ben moe lieve zusterssss

    Ps heb hier eerder en topic over geopend.. Willen jullie en doua voor me doen??

    Salaam Aleikoum,

    Ik lees net je vorige topic, insahallah komt het allemaal goed tussen jou en je man maar ook met je moeder.
    Je moeder maakt zich zorgen om jou je bent en blijft haar dochter, als je moeder dingen denkt en ernaar vraagt kun je haar zeggen dat er niks aan de hand is.
    Blijf rustig en maak je zelf niet boos want hoe je het went of keert je moeder en je familie ga je nodig hebben in tijden als je het moeilijk krijgt en zullen je hoe dan ook steunen.

    Insahallah gaan jullie er uit komen!!

    AllahRahma mijn prinsesje is teruggekeerd 21-09-14


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    Moge Allaah het voor je vergemakkelijken meis! Het is idd ontzettend uitputtend om een ander te 'troosten', daar waar je zelf wanhopig snakt naar geruststelling en warme woorden.

  4. #4
    Real life bully

    Reacties
    6.773
    25-05-2012

    In Shaa Allah komt het goed tussen jullie.
    Je moeder wilt alleen maar het beste voor je, ik begrijp dat het soms heel vervelend kan overkomen en je er echt totaal geen zin in hebt.
    Praat er met haar over op een respectvolle manier zodat ze het vanuit haar dochter perspectief kan bekijken.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Moge Allah het je gemakkelijk maken, je verdriet wegnemen en je heel veel sbar geven.
    geef elkaar even de ruimte, gooi niet nog meer olie op het vuur als er een ruzie is. als een discussie heftig is loop je gewoon eventjes weg. en kom er later rustig op terug.

    Ga goed met elkaar praten zonder hem te beschuldigen, laat gewoon weten wat alles met je doet en wees gewoon eerljk. In Sha Allah komt het goed.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Anshslah komt het goed meid
    Hoe is het nu met je?
    Ik had je eerder een Pm gestuurd maar je hebt niet gereageerd
    Heb je de verhuizing al doorgezet?
    Moet je echt doen om je rust te kunnen vinden

  7. #7
    2 gebruikers

    Reacties
    2.601
    02-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    vraag me echt af hoe het met deze dame is....