1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Studeer jij ook bij de LOI?

    Selaam o3laykom dames en heren.

    Ik ben benieuwd naar mensen die net als ik een studie zijn gestart bij de LOI. Hoe ver ben je? En wat vind je ervan? Is het wat je ervan verwacht had of heb je spijt van je keuze?

    Selaam o3laykom

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Ik ben aan het oriënteren voor een opleiding naast mijn werk. Ik dacht aan deeltijd, is zo een thuisstudie wat?
    Ik voel alleen liefde voor echte vrouwen, want zij dragen de volgende generatie.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door Eenmans Bekijk reactie
    Ik ben aan het oriënteren voor een opleiding naast mijn werk. Ik dacht aan deeltijd, is zo een thuisstudie wat?
    je moet onwijs veel discipline hebben. Niemand gaat jou zeggen waarom je niets inlevert. . Zolang je maar betaald. Ik heb vandaag mijn boeken pas binnen dus het is afwachten

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door Moslimaa1990 Bekijk reactie
    je moet onwijs veel discipline hebben. Niemand gaat jou zeggen waarom je niets inlevert. . Zolang je maar betaald. Ik heb vandaag mijn boeken pas binnen dus het is afwachten
    Oh oké, je bent nog niet begonnen. Mijn voorkeur gaat uit naar deeltijd als dat te combineren is.

    Succes.
    Ik voel alleen liefde voor echte vrouwen, want zij dragen de volgende generatie.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door Eenmans Bekijk reactie
    Oh oké, je bent nog niet begonnen. Mijn voorkeur gaat uit naar deeltijd als dat te combineren is.

    Succes.
    dat kan ook heel goed met een thuisstudie. Je mag je tijd helemaal zelf indelen. En krijgt heel lang de ftijd om je opleiding goed te doorlopen. Examens zijn zelfs op zaterdagen in te plannen. Dus ik zie niet waarom het niet zou kunnen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door Moslimaa1990 Bekijk reactie
    dat kan ook heel goed met een thuisstudie. Je mag je tijd helemaal zelf indelen. En krijgt heel lang de ftijd om je opleiding goed te doorlopen. Examens zijn zelfs op zaterdagen in te plannen. Dus ik zie niet waarom het niet zou kunnen
    Omdat ik verschillende dagen en diensten werk. Bij deeltijd doen ze alles op één dag en dat ga ik als vaste vrije dag proberen te regelen. Daarnaast klinkt 'universiteit ' beter als 'LOI' op je CV. Wat ga je studeren?
    Ik voel alleen liefde voor echte vrouwen, want zij dragen de volgende generatie.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door Eenmans Bekijk reactie
    Omdat ik verschillende dagen en diensten werk. Bij deeltijd doen ze alles op één dag en dat ga ik als vaste vrije dag proberen te regelen. Daarnaast klinkt 'universiteit ' beter als 'LOI' op je CV. Wat ga je studeren?
    sociaal maatschappelijk dienstverlening. Ja je moet zelf kijken wat bij je past.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door Moslimaa1990 Bekijk reactie
    sociaal maatschappelijk dienstverlening. Ja je moet zelf kijken wat bij je past.
    Op MBO niveau is dat toch?

    Ja ik hoef niet per se te studeren maar zou het wel willen.
    Ik voel alleen liefde voor echte vrouwen, want zij dragen de volgende generatie.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door Eenmans Bekijk reactie
    Op MBO niveau is dat toch?

    Ja ik hoef niet per se te studeren maar zou het wel willen.
    Ik hoef ook niet perse te studeren maar ik wil graag mijn droom najagen. Klopt, dit is MBO niveau 4. Hiernaast volg ik een voltijd opleiding niveau 2.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door Moslimaa1990 Bekijk reactie
    Ik hoef ook niet perse te studeren maar ik wil graag mijn droom najagen. Klopt, dit is MBO niveau 4. Hiernaast volg ik een voltijd opleiding niveau 2.
    Dat moet je zeker doen. Succes ermee.

    Ik hoef niet omdat ik mijn diploma's en baan heb alhamdoulilah
    Ik voel alleen liefde voor echte vrouwen, want zij dragen de volgende generatie.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door Eenmans Bekijk reactie
    Dat moet je zeker doen. Succes ermee.

    Ik hoef niet omdat ik mijn diploma's en baan heb alhamdoulilah
    Moge Allah subhan wa ta3la je helpen bij je keuze en je doen slagen in dit leven en leiden naar djenna

  12. #12
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    moet je daar niet ontiegelijk veel voor betalen?

    100-200 per maand?
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    moet je daar niet ontiegelijk veel voor betalen?

    100-200 per maand?
    Hangt van je studie af. Maar goed dat betaal je ook bij een andere studie. Dus wat maakt het uit? Investeren in jezelf....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    281
    01-06-2016

    Citaat Geplaatst door Moslimaa1990 Bekijk reactie
    Moge Allah subhan wa ta3la je helpen bij je keuze en je doen slagen in dit leven en leiden naar djenna
    Ameen. Shokran zuster. Voor jou geldt hetzelfde met de wil van Allah Subhana Wa Ta3ala.
    Ik voel alleen liefde voor echte vrouwen, want zij dragen de volgende generatie.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door Eenmans Bekijk reactie
    Ameen. Shokran zuster. Voor jou geldt hetzelfde met de wil van Allah Subhana Wa Ta3ala.
    Ameen! barakAllahufiek