1. #106
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    ik heb ze couscous meegegeven vandaag, was namelijk over van gisteren... ik heb de juffrouw gevraagd of ze dat wel ff in de magnetrom wil douwen voor ze die couscous onder hun neus gaat schuiven.. ze keek me een beetje raar aan, maar ja daar heb ik dus het schijt aan, me kids moeten eten!

  2. #107
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    ik heb ze couscous meegegeven vandaag, was namelijk over van gisteren... ik heb de juffrouw gevraagd of ze dat wel ff in de magnetrom wil douwen voor ze die couscous onder hun neus gaat schuiven.. ze keek me een beetje raar aan, maar ja daar heb ik dus het schijt aan, me kids moeten eten!
    En als elke ouder dit vraagt? Dan is de pauze zo voorbij. Zonder dat ze gegeten hebben. . Ik vind dat je het gewoon netjes kan vragen. Wil ze het doen oke en anders gewoon brood mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #108
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    En als elke ouder dit vraagt? Dan is de pauze zo voorbij. Zonder dat ze gegeten hebben. . Ik vind dat je het gewoon netjes kan vragen. Wil ze het doen oke en anders gewoon brood mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    wel meid, ze zou eens durven het niet te doen!!! ik heb haar die scheve look al vergeven zonder actie te ondernemen, maar niet doen wat ik zeg gaat om drastische maatregelen vragen en dat weet ze, ik ben een boss in charge van nature, ik zet biatches terug op hun plekken waar ze horen 24/7!

    en dat weet ze...

  4. #109
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    wel meid, ze zou eens durven het niet te doen!!! ik heb haar die scheve look al vergeven zonder actie te ondernemen, maar niet doen wat ik zeg gaat om drastische maatregelen vragen en dat weet ze, ik ben een boss in charge van nature, ik zet biatches terug op hun plekken waar ze horen 24/7!

    en dat weet ze...
    Wow weet even niks te zeggen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-05-2016

    Citaat Geplaatst door Al-Malika Bekijk reactie
    wel meid, ze zou eens durven het niet te doen!!! ik heb haar die scheve look al vergeven zonder actie te ondernemen, maar niet doen wat ik zeg gaat om drastische maatregelen vragen en dat weet ze, ik ben een boss in charge van nature, ik zet biatches terug op hun plekken waar ze horen 24/7!

    en dat weet ze...
    Malika de heks dus, hahaha zet maar je chaggie bekkie op. Geloof mij, je kinderen hebben het nazien; )

  6. #111
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Wow weet even niks te zeggen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    nou ruikt haar magnetron naar de couscous kruiden... ik heb die kruiden gekocht bij supermarkt tanger 1 euro en 20centen voor een bakje...

    maar goed mijn kinderen hebben in ieder geval lekker couscous gegeten, we wachten nou op me man die van ze werk naar huis moet komen... de kinderen willen naar de macdonalds voor een happy meal...
    en een ijsje.

  7. #112
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    al malika. Joe Ombeskoft
    Trotse mama ♡♡

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    9.410
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dit meegegeven vanmorgen

    Hoe oud zijn je kids? Wat goed dat ze die kaas eten (geitenkaas), worstjes zou ik wel laten.

  9. #114
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Nietvergeten1 Bekijk reactie
    Malika de heks dus, hahaha zet maar je chaggie bekkie op. Geloof mij, je kinderen hebben het nazien; )
    laat ze maar stikken die kinderen, ze leven gelukkig niet in het echt ik heb alleen hier online kids.. het aantal kan weleens verschillen

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    al malika. Joe Ombeskoft

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    4.522
    14-05-2010

    Riana na zes uur is het goed warm net ni heet

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Cecile Bekijk reactie
    Hoe oud zijn je kids? Wat goed dat ze die kaas eten (geitenkaas), worstjes zou ik wel laten.
    geitenkaas hahahaha ik denk als ik dat in huis haal ze al weg rennen, dat is brie, worst koop ik niet vaak heel af en toe een x .. ik weet dat het niet gezond is.

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door vrouw1986 Bekijk reactie
    Riana na zes uur is het goed warm net ni heet
    ow super, welke heb jij precies ? ik wil er ook 1 aanschaffen voor mezelf en voor mijn dochter.