1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-08-2011

    Gezocht: Geassimileerde Marokkanen

    Salamu aleikum broeders en zusters,

    Ik schrijf mijn proefschrift over hoe Marokkanen in Nederland omgaan met de negatieve beeldvorming. Hiervoor heb ik al 40 mensen geïnterviewd. Omdat ik een zo divers mogelijke groep wil spreken, ben ik nog op zoek naar één specifieke type Marokkaanse man (15-35 jaar):
    - Een Marokkaan die zich heel veel heeft aangepast aan de Nederlandse cultuur en de Marokkaanse cultuur helemaal heeft losgelaten; of
    - Een Marokkaan die geen moslim meer is; of
    - Een Marokkaan die een hekel heeft gekregen aan Marokkanen.

    Ben jij of ken jij zo iemand? Reageer dan djazakaAllah op dit bericht!

    Salamu aleikum,

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door 1plus1is2 Bekijk reactie
    Salamu aleikum broeders en zusters,

    Ik schrijf mijn proefschrift over hoe Marokkanen in Nederland omgaan met de negatieve beeldvorming. Hiervoor heb ik al 40 mensen geïnterviewd. Omdat ik een zo divers mogelijke groep wil spreken, ben ik nog op zoek naar één specifieke type Marokkaan:
    - Een Marokkaan die zich heel veel heeft aangepast aan de Nederlandse cultuur en de Marokkaanse cultuur helemaal heeft losgelaten; of
    - Een Marokkaan die geen moslim meer is; of
    - Een Marokkaan die een hekel heeft gekregen aan Marokkanen.


    Ben jij of ken jij zo iemand? Reageer dan djazakaAllah op dit bericht!

    Salamu aleikum,
    Alikhuum salam je bent op de goeie plaats meer dan 85 procent van de nedermocros zijn zo hier op dit forum zoals jij het beschrijft .

  3. #3
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Citaat Geplaatst door 1plus1is2 Bekijk reactie
    Salamu aleikum broeders en zusters,

    Ik schrijf mijn proefschrift over hoe Marokkanen in Nederland omgaan met de negatieve beeldvorming. Hiervoor heb ik al 40 mensen geïnterviewd. Omdat ik een zo divers mogelijke groep wil spreken, ben ik nog op zoek naar één specifieke type Marokkaan:
    - Een Marokkaan die zich heel veel heeft aangepast aan de Nederlandse cultuur en de Marokkaanse cultuur helemaal heeft losgelaten; of
    - Een Marokkaan die geen moslim meer is; of
    - Een Marokkaan die een hekel heeft gekregen aan Marokkanen.

    Ben jij of ken jij zo iemand? Reageer dan djazakaAllah op dit bericht!

    Salamu aleikum,
    Ik neem aan dat je de Marokkanen die Marokkanen haten aangeeft bij de politie?
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    240
    07-03-2010

    Probeer Marcouch

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Dat wordt dringen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-08-2011

    Citaat Geplaatst door Nour007 Bekijk reactie
    Probeer Marcouch
    Goed dat je het zegt. Ik zoek alleen mannen tussen de 15 en 35 jaar. Daar valt hij dus buiten.