1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door touria2013 Bekijk reactie
    Gewoonblond begrijpt me!!! Ze lopen allemaal op te scheppen over hoe groot ie is, uiteindelijk hebben de meeste kleintjes.
    Haha mischien moet je een keertje komen voelen...

  2. #32
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Kusaila Bekijk reactie
    Haha mischien moet je een keertje komen voelen...
    Met alle respect maar zo denken alle mannen. Meestal denken ze fout.
    HAGENEESJE

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-06-2013

    Aub zeg met je voelen.
    Als ik trouw , trouw ik met een Marokkaan. Maar ik denk dat donkere mannen toch het grootst en t dikst hebben. En ze verzorgen zich beter.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door touria2013 Bekijk reactie
    Aub zeg met je voelen.
    Als ik trouw , trouw ik met een Marokkaan. Maar ik denk dat donkere mannen toch het grootst en t dikst hebben. En ze verzorgen zich beter.
    Haha trouw je met een marokkaan maar nu neuk je met een neger...

    Marokkanen hebben ook een grote waar heb jij het over..
    Kom je er op zitten als ik je kan bewijzen dat hij 22 cm is...

  5. #35
    Azzenay

    Reacties
    288
    01-10-2009

    Citaat Geplaatst door StraatPrinces03 Bekijk reactie
    Weetje wat hiervan het mooiste is? Mijn man zit naast me en lacht hier **** hard om. Hij vind je zielig hahahaha met je kleine pinkie winkie. Ik hoop dat je iets te compaseren hebt maar aangezien je DIKKEman heet en labiele vrouwen moet ronselen voor vakantie, geeft me eigenlijk al antwoord. 24/7 online zeg je? Daarom heb ik account sinds 2009 en nog geen honderd reacties. Stupid

    En waarom reageer je alleen op mij bolle? Zie hier meerdere die het niet met je eens zijn maar je citeert alleen mij. Ik heb je op je kleine pikkie getrapt he?

    En nu mag je gaan haten over mijn man dat die mij op m.nl laat, schande, schaamte blablablabla maar ga jij maar ballen kweken ofZo. Misschien moet jij eentje zoeken uit de bergen voor verblijfspapieren dan kijkt ze niet zovaak naar beneden bij je
    Samen met je man loopt ie zich ook af te trekken op zulke berichten vieze snol ga jij lekker met die ezel naar topics kijken over dit soort dingen straatslet

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Citaat Geplaatst door touria2013 Bekijk reactie
    Aub zeg met je voelen.
    Als ik trouw , trouw ik met een Marokkaan. Maar ik denk dat donkere mannen toch het grootst en t dikst hebben. En ze verzorgen zich beter.
    Touria gelooft nog in sprookjes. Ga jij eens even een ander boek lezen dan 50 shades of black.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    60
    22-01-2016

    dus het antwoord is gewoon nee , een dame kan niet genieten van een kleine geslachtsdeel ??

  8. #38
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door zizo123 Bekijk reactie
    dus het antwoord is gewoon nee , een dame kan niet genieten van een kleine geslachtsdeel ??
    Sommigen wel, sommigen niet.
    HAGENEESJE

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Citaat Geplaatst door zizo123 Bekijk reactie
    dus het antwoord is gewoon nee , een dame kan niet genieten van een kleine geslachtsdeel ??
    For fuck sake. In plaats om je je druk te maken om je piemel als een klein joch van 13 kan je je liever druk maken om je maand salaris en hoe je je gezin kan onderhouden.

    Maar als je je een carrière ambieert in het zijn van een mannelijke sletje, dan kan je het gewoon vergeten. Sommige dromen komen gewoon niet uit.

    Maar als je je focus legt op geld, dan garandeer ik je dat zelfs jouw kleine micro penis zal aanvoelen bij een vrouw als 30 cm dikke paal.

  10. #40
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Helios Bekijk reactie

    Maar als je je focus legt op geld, dan garandeer ik je dat zelfs jouw kleine micro penis zal aanvoelen bij een vrouw als 30 cm dikke paal.
    Voor mij niet. Ik vind goede sex belangrijker dan geld.
    HAGENEESJE

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Voor mij niet. Ik vind goede sex belangrijker dan geld.
    Komt omdat je nooit echt geld hebt leren kennen. Je zit vast aan je sloeber vriend. Maar daar kan jij niks aan doen, je bent er gewoon ingetrapt.

  12. #42
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Helios Bekijk reactie
    Komt omdat je nooit echt geld hebt leren kennen. Je zit vast aan je sloeber vriend. Maar daar kan jij niks aan doen, je bent er gewoon ingetrapt.
    Ben vrijgezel.
    HAGENEESJE

  13. #43
    The Laws Of Mozes!!!

    Reacties
    2.549
    29-09-2010

    tfoe mgharba. schaamteloos.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ben vrijgezel.
    Wait what?

  15. #45
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Helios Bekijk reactie
    Wait what?
    Surprised?
    HAGENEESJE