Hoi!

Ik ben erg benieuwd hoe jullie je oriënteren naar aanbiedingen voor je boodschappen in de supermarkt.

Ik werk voor Hiiper, een startup in Amsterdam die de prijzen en aanbiedingen van de producten in de supermarkt
vergelijkt en je vertelt waar jij jouw totale boodschappenlijstje (of per product) het goedkoopst kunt kopen.
Binnenkort lanceren we onze gratis prijsvergelijkings-app, maar eerst is het voor ons belangrijk om te begrijpen
hoe klanten op zoek gaan naar aanbiedingen in de supermarkt. Jullie zouden me enorm helpen als jullie antwoord
kunnen geven op de volgende vragen:
  • Hoe oriënteer je naar de aanbiedingen in de supermarkt?
  • Naar hoeveel supermarkten ga je om je boodschappen te doen?
  • Welke producten vind je interessant als ze in de aanbieding zijn?
  • Welke aanbieding/Hoeveel besparing op de kosten zorgt ervoor dat jij naar een andere supermarkt gaat?

Daarnaast zou het ook super fijn zijn als je een blik kunt werpen op onze landingspagina en me kunt laten weten
wat je hiervan vindt: http://hiiper.nl/fora. Wat spreekt je wel en niet aan op de pagina en zijn er onduidelijkheden?
Ik vraag je zeker niet om je aan te melden, maar ben erg benieuwd naar jullie mening om ons product nog beter
te maken :-)! Als je vragen hebt of meer wilt weten, kun je me altijd mailen op lisanne@hiiper.nl.

Alvast hartstikke bedankt voor je hulp! Het betekent heel veel voor ons.

Vriendelijke groet,
Lisanne