1. #121
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Misschien val je op een bepaalde type vrouw al dan niet bewust die niet serieus zijn. Net als dat je vrouwen hebt die op bad Guys vallen
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #122
    MVC Premium

    Reacties
    1.098
    19-07-2006

    MVC Premium MVC Premium

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    18
    11-10-2020

    ja blijkbaar maar is wel jammer bouw je op en dan breek je af begin je opnieuw tijd verspilling

  4. #124
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Ik ben geen ervaringsdeskundige maar wil jou wel meegeven dat we dankbaar moeten zijn voor de soms harde lessen. Zie het niet als verspilling maar juist als motivatie om je "eisen" wat bij te schaven in je zoektocht naar een serieuze vrouw
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    18
    11-10-2020

    goeie comment ja dat gaat nu wel een beetje automatisch mijn eisen worden steeds serieuzer

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Op een bepaalde punt in je leven ga je je wel afvragen van waarom het niet gebeurd maar je leert het accepteren en ik ben juist dankbaar. Dankbaar omdat ik me juist beschermd voel en nu niet vast zit in een ellendige situatie (er zijn veel ergere dingen in het leven).
    Het goede op zijn tijd.

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    97
    19-05-2020

    Citaat Geplaatst door Ijskoningin Bekijk reactie
    Die statistieken zeggen niks over de reden waarom mensen trouwen. Je hebt mensen die gewoon trouwen om te trouwen of mensen die helemaal geen serieuze zaken bespreken voor het huwelijk en elkaar huwen om het uiterlijk. Eenmaal getrouwd beseffen ze dat ze botsen en niet overeenkomen. Of mensen die trouwen en denken dat ze de andere persoon kunnen veranderen, etc. Je kan niet iemand veranderen als die dat zelf niet wil. Zo zie je dat iedereen wel een reden heeft om te trouwen maar dit niet altijd de juiste reden is.

    Ik geloof oprecht dat 2 mensen die Allah 3azza wa jal vrezen en hun verstand gebruiken een huwelijk kunnen doen slagen zoals het bedoeld is. Natuurlijk zal je hier en daar discussies hebben maar het gaat om hoe jullie je beiden gedragen. Als je beiden het huwelijk intreedt met de gedachten dat scheiden geen optie is en dat jullie er beiden alles aan zullen doen om het te laten werken dan zie ik niet in waarom het niet zou lukken. Ik denk dat je vooral een gezonde basis moet hebben en dan doel ik op WEDERZIJDS respect en supergoede communicatie. Je moet daar beiden voor open staan en emotioneel beschikbaar zijn ten op zichte van elkaar. Je moet eerlijk en direct zijn en je fout durven toegeven. No one is perfect. Jouw verplichtingen tegenover je partner beter kennen dan je rechten. Als je daar nog een portie barmhartigheid en sbar aan toevoegt heb je een goede mix voor een geslaagd huwelijk.

    Dus ik zou me persoonlijk niks aantrekken van die statistieken.
    Prachtig ❤️
    Quod