1. #31
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @Sunflower: het laatste.
    Je hebt nog geen antwoord op mijn vraag gegeven. Het is niet iets wat Marokkanen bezighoudt, ook genoeg andere moslims (waaronder mezelf).

    @Queretaro: hoezo, waarom dat?

  2. #32
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @Bloem.: ik herken dat wantrouwende in jou, die fase heb ik ook gehad. Been there, done that.
    Denk maar niet dat je de enige bent met vertrouwen-issues.

    Als ik kijk hoe ik was voor marokko.nl en erna, dan heeft m.nl geen goede invloed op mij gehad. Daarna heb ik dat proces omgekeerd, want het was alles behalve een goede ontwikkeling.
    Je hart verhard en dat is niet goed. Onze Profeet beval ons altijd het goede in mensen te zien en keurde wantrouwen af.

    Gewoon doen en durven dus, dat bedoel ik met uit je comfort zone stappen. Je wijsheid en menselijk inzicht wat je ondertussen hebt opgedaan komt altijd goed van pas.

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @Bloem.: ik herken dat wantrouwende in jou, die fase heb ik ook gehad. Been there, done that.
    Denk maar niet dat je de enige bent met vertrouwen-issues.
    Ik ben vast niet de enige, nee. Bij mij is het niet echt een fase, zo gesloten ben ik gewoon altijd al geweest. It's darn difficult to get out of it.

  4. #34
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Omdat ik dit herken.
    ~

  5. #35
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @Bloem.:

    Je zegt bang te zijn voor misbruik, terwijl je op mij als een wijze jongedame overkomt. Hoe denk je dat dat gaat gebeuren? En denk je dat geslotenheid je daarvan beschermt? Hoe wil je anders iemand leren kennen, vraag ik me af?

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @Bloem.: ik herken dat wantrouwende in jou, die fase heb ik ook gehad. Been there, done that.
    Denk maar niet dat je de enige bent met vertrouwen-issues.

    Als ik kijk hoe ik was voor marokko.nl en erna, dan heeft m.nl geen goede invloed op mij gehad. Daarna heb ik dat proces omgekeerd, want het was alles behalve een goede ontwikkeling.
    Je hart verhard en dat is niet goed. Onze Profeet beval ons altijd het goede in mensen te zien en keurde wantrouwen af.

    Gewoon doen en durven dus, dat bedoel ik met uit je comfort zone stappen. Je wijsheid en menselijk inzicht wat je ondertussen hebt opgedaan komt altijd goed van pas.
    Ik was te snel met citeren, sawry!

    Ja, dat's waar. In shaa Allaah, misschien ooit wel eens haha.

  7. #37
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Queretaro: dan is het een troost te weten dat jij niet de enige bent, toch?!

    Heb zelf het idee dat we allemaal ongeveer hetzelfde meemaken, dus ipv het zelf uit te vissen kunnen we elkaar educeren toch?

  8. #38
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @Bloem.:

    Np.

    Ooit weleens wat? Wees concreet.

  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @Bloem.:

    Je zegt bang te zijn voor misbruik, terwijl je op mij als een wijze jongedame overkomt. Hoe denk je dat dat gaat gebeuren? En denk je dat geslotenheid je daarvan beschermt? Hoe wil je anders iemand leren kennen, vraag ik me af?
    Ik denk dat een verstandshuwelijk wat meer voor mij is.

  10. #40
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @Bloem.:

    Np.

    Ooit weleens wat? Wees concreet.
    Uit mijn comfort zone te stappen, hhh.

  11. #41
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @Bloem.: LOL, zo herkenbaar, maar nee hier ga je van gedachten veranderen als je de afstoting voelt bij mensen. Er moet iets zijn wat je aantrekt in je toekomstige, maar voor de rest moet je niet zoeken naar dat verliefdheidsgevoel. Dat komt met de wil van Allah ook later, als je iemand kiest vanwege zijn geloof en karakter.

  12. #42
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @Bloem.: that's where the magic happens, really! Dat heeft mij zoveel meer doen ontwikkelen als mens, als ik heel eerlijk mag zijn.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Ik heb bindingsangst, als iemand me wil ga ik diegene haten haha, dan denk ik de hele tijd viezerd, hoe durft ie

  14. #44
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Ben jij wel dezelfde StreetChic? Je reageert zoveel anders dan vroeger...

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Jij reageer ook anders dan vroeger hoe komt dat?