1. #1
    Igzenayen Ж 2 gebr.

    Reacties
    48
    07-04-2008

    Hijama / wie kan mij adviseren?

    Salamou alaikoum dames en heren,

    ik overweeg al een tijdje om hijama te gaan doen. Ik heb zoveel positieve verhalen gelezen en ik geloof dat dit dé oplossing is voor vele aandoeningen.
    Ik zelf ben de afgelopen maanden vaker ziek geweest. Ben ik iets beter, dan ben ik de 2 weken daarna weer ziek. Dit heb ik eerder nog nooit gehad. Ook nadert mijn bruiloft in sha Allah, misschien dat het te maken heeft met de spanning?
    Wat betreft spanning, die is ook ERG aanwezig. Ik ben nog nooit zo erg zenuwachtig geweest. Door de zenuwen vormt er een 'knoop' in mijn maag waardoor ik misselijk word en niks meer wil eten.
    De laatste paar maanden voel ik me ook niet lekker in mijn vel. Vaak hoofdpijn, vermoeid.. moehiem ik wil niet tot conclusies springen maar ik kan me erg vinden in de symptomen van al3ayn/boze oog. Maar nogmaals, Allahou a3lam

    Nu ik in het kort mijn klachten heb toegelicht, rest mij 1 vraag:
    Ik trouw inshallah op 1 oktober, dat is al bijna. Hijama vóór mijn bruiloft doen of pas erna? Ik weet het niet zo goed.
    Misschien voel ik me stukken beter en komt het erg gunstig uit voor het begin van mijn huwelijk maar ik kan net zo goed ziek worden door de hijama. Of is dit niet mogelijk?

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
    ACCOUNT OVERGENOMEN!

  2. #2
    Igzenayen Ж 2 gebr.

    Reacties
    48
    07-04-2008

    ps: sorry voor mijn accountnaam. Behoort niet tot mijn bezit. Ik heb zelf geen account.
    ACCOUNT OVERGENOMEN!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    145
    22-02-2012

    Wa alaykoum selam, Allah shafiek.
    Je kunt hijama gewoon voor je bruiloft doen je word er niet ziek van enkel een beetje moe. Wel zou ik het ruim een week voor je bruiloft doen zodat er tijd is dat de rode. Plekken wegtrekken.

    En neem vitamine supplementen en laat bloed prikken om alles te testen.