1. #1846
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jij hebt inmiddels wat intelligent onderzoek verricht toch?
    Leg eens uit wat is een shaykh, wat is een ustadh en wat is een imam. Velen mensen die wat kennis hebben opgedaan die zijn bekend met deze titels.
    beantwoord een vraag niet met een vraag.

  2. #1847
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    beantwoord een vraag niet met een vraag.
    Het feit dat je me dit vraagt is zorgwekkend en verklaart een hoop. Dus ik wil weten of ik met een oprecht iemand spreek of iemand die doet alsof ze oprecht is.

    De 3 titels zijn niet eens een kwestie van discussie onder de Moslims. Dit zijn basis dingen die ieder persoon kent als die zich op de correcte wijze heeft verdiept.

    Dus zou je het kunnen beantwoorden. Want de antwoord van jou vraag zal snel duidelijk worden.
    Heavy

  3. #1848
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Het feit dat je me dit vraagt is zorgwekkend en verklaart een hoop. Dus ik wil weten of ik met een oprecht iemand spreek of iemand die doet alsof ze oprecht is.

    De 3 titels zijn niet eens een kwestie van discussie onder de Moslims. Dit zijn basis dingen die ieder persoon kent als die zich op de correcte wijze heeft verdiept.

    Dus zou je het kunnen beantwoorden. Want de antwoord van jou vraag zal snel duidelijk worden.
    Dit doe je al de hele tijd. Ik wil antwoord op mijn vraag en als je dat niet hebt dan hoef je ook niet te reageren.
    En waarom ik het zorgwekkend?
    Het is een normale vraag hoor. Dat jij geen antwoord weet te geven is pas zorgwekkend en verklaard dat je blindelings in iets gelooft.

  4. #1849
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Gewoon negeren die handel

  5. #1850
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Gewoon negeren die handel
    ben je er nog steeds

  6. #1851
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    ben je er nog steeds
    Zie je toch

  7. #1852
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Zie je toch
    ja vraag me alleen af waarom

  8. #1853
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    Dit doe je al de hele tijd. Ik wil antwoord op mijn vraag en als je dat niet hebt dan hoef je ook niet te reageren.
    En waarom ik het zorgwekkend?
    Het is een normale vraag hoor. Dat jij geen antwoord weet te geven is pas zorgwekkend en verklaard dat je blindelings in iets gelooft.
    Celtic zie je dit is het soort mensen dat hier komt. Vol vertrouwen preken tegen Islam en ze kent mensen van kennis geeneens.

    Subhana Allah kuffar in alle soorten en maten.
    Heavy

  9. #1854
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Celtic zie je dit is het soort mensen dat hier komt. Vol vertrouwen preken tegen Islam en ze kent mensen van kennis geeneens.

    Subhana Allah kuffar in alle soorten en maten.

    nog steeds geen antwoord?

    Of ziet je hier alleen vriendjes te zoeken

  10. #1855
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    nog steeds geen antwoord?

    Of ziet je hier alleen vriendjes te zoeken
    ik prik dwars door je heen dame. Wil je dom spelen doet dat bij een ander, weet je het gewoon niet dan ben jij niet eens een antwoord waard.

    Je komt hier heel wat voorstellen met je verwerpingen en geklaag. Maar je weet niet eens de basis dingen in Islam.

    Toont aan dat je vast helemaal geen Arabisch kent. Dat je niet eens de moeite hebt genomen om open te staan voor kennis van geleerden. Maar dat je hier gwn doet aan plakken en knippen om te bashen met je org en YT informatie.
    Heavy

  11. #1856
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Celtic zie je dit is het soort mensen dat hier komt. Vol vertrouwen preken tegen Islam en ze kent mensen van kennis geeneens.

    Subhana Allah kuffar in alle soorten en maten.
    Volgens mij is ze ons gewoon keihard aan het trollen...

    Stout meisje.

  12. #1857
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    ik prik dwars door je heen dame. Wil je dom spelen doet dat bij een ander, weet je het gewoon niet dan ben jij niet eens een antwoord waard.

    Je komt hier heel wat voorstellen met je verwerpingen en geklaag. Maar je weet niet eens de basis dingen in Islam.

    Toont aan dat je vast helemaal geen Arabisch kent. Dat je niet eens de moeite hebt genomen om open te staan voor kennis van geleerden. Maar dat je hier gwn doet aan plakken en knippen om te bashen met je org en YT informatie.

    hahah je bent echt grappig serieus. Ga nou niet de rollen omdraaien he, jij komt hier op MIJ reageren en ik reageer terug met een vraag en dan beantwoord jij een vraag met een vraag??
    Sorry hoor maar dat bewijst weer eens hoe je aan het indoctrineren bent. Met jou valt echt niet serieus te praten dus aub niet meer op MIJ reageren oke. Trouwens je zou mij toch rapporteren bij de beheerder om mijn topic te sluiten en toch kom je nog praten in MIJN topic.

  13. #1858
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    hahah je bent echt grappig serieus. Ga nou niet de rollen omdraaien he, jij komt hier op MIJ reageren en ik reageer terug met een vraag en dan beantwoord jij een vraag met een vraag??
    Sorry hoor maar dat bewijst weer eens hoe je aan het indoctrineren bent. Met jou valt echt niet serieus te praten dus aub niet meer op MIJ reageren oke
    Niet bijdehand doen over Islam als je er bijna niks van afweet troll.
    Heavy

  14. #1859
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Niet bijdehand doen over Islam als je er bijna niks van afweet troll.
    gooi jezelf maar van een flat als je er niet tegen kunt. Moeilijk he deze topic negeren. Maak lekker zelf een topic waar je de hele dag tegen jezelf aan kunt lullen

  15. #1860
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    gooi jezelf maar van een flat als je er niet tegen kunt. Moeilijk he deze topic negeren. Maak lekker zelf een topic waar je de hele dag tegen jezelf aan kunt lullen
    Is deze forum van je vader dat je zo dapper doet? Ga opzouten naar je Zion forum en blijf daar troll.
    Heavy