1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    670
    02-01-2016

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Oke, jouw punt over met een donkere bekeerling is duidelijk. En een Nederlandse?


    Dit is bullshit. Zat meiden die hartstikke goed in het geloof staan en met een bekeerling trouwen.
    Als dat gebeurt dan trouwen ze met een echte bekeerling die jaren geleden bekeerd is.

  2. #17
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Zwarte_doritos Bekijk reactie
    imaan is niet anders als je bekeerling bent, dat moet je ook weten.

    ze zijn gewoon precies als ons.
    schoonfamilie kan bij mgharba ook mkowed zijn dus ik vind niet dat dat een enorm probleem is.
    kan alleen soms awkward zijn denk ik.
    Nee klopt. Het valt me gewoon op bij de bekeerlingen die ik ken. That's it

    True. Eigenlijk allemaal 1 pot nat.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    405
    19-06-2013

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Oke, jouw punt over met een donkere bekeerling is duidelijk. En een Nederlandse?


    Dit is bullshit. Zat meiden die hartstikke goed in het geloof staan en met een bekeerling trouwen.
    het is wel zo dat "onkuise" dames vaker besluiten met een bekeerling te trouwen omdat die het wat makkelijker accepteert.

    zovan "ja maakt niet uit dat je geen maagd bent want is je verleden en ik ben het zelf ook niet etc"
    -

  4. #19
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Schobbejak Bekijk reactie
    Als dat gebeurt dan trouwen ze met een echte bekeerling die jaren geleden bekeerd is.
    Beide.

  5. #20

    Reacties
    4
    06-06-2016

    FransSprekende jij weet net zo goed als ik, dat een echte Maghrabi jou niet in zijn huis wilt hebben. Dus ik vind het een goede zaak dat je alvast fantaseert over Niet-Marokkanen.
    ℝєlєครєtђє๒єครt ƅєƈʌυƨє ƭɦɪƨ єʌɾƭɦ ɪƨ ƒɪʅƭɦɣ ®

  6. #21
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Zwarte_doritos Bekijk reactie
    het is wel zo dat "onkuise" dames vaker besluiten met een bekeerling te trouwen omdat die het wat makkelijker accepteert.

    zovan "ja maakt niet uit dat je geen maagd bent want is je verleden en ik ben het zelf ook niet etc"
    Nopes. Bullshit.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    405
    19-06-2013

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Nee klopt. Het valt me gewoon op bij de bekeerlingen die ik ken. That's it

    True. Eigenlijk allemaal 1 pot nat.
    ja weetje wat het is..

    ik lees vaak op m.nl dingen als "mensen van dat en dat gebied zijn koppig/slim/knap/gierig"

    b7el als je daar wordt geboren krijg je de genetica om gierig te zijn.
    ewa fhem die m.nl logica.

    we worden allemaal puur geboren allemaal helemaal schoon. de opvoeding en omgeving is de eerste invloed.
    voor de rest zijn wij mensen gewoon allemaal hetzelfde in de KERN.
    -

  8. #23
    Bad bitch.

    Reacties
    1.318
    28-06-2010

    Waw, wat een haat weer van Marokkaanse mannen naar Nederlandse mannen toe. Typisch!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    670
    02-01-2016

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Beide.
    Wat beide

  10. #25
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door ReleaseTheBeast Bekijk reactie
    FransSprekende jij weet net zo goed als ik, dat een echte Maghrabi ou niet in zijn huis wilt hebben. Dus ik vind het een goede zaak dat je alvast fantaseert over Niet-Marokkanen.
    Hello Master. Denk je? Een Marokkaanse man zou me wel in huis willen hebben, trust me.

    Helaas kunnen we ons toekomst niet voorspellen he.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.037
    30-03-2015

    Ik merk wel dat een bekeerling eerder geaccepteerd wordt dan iemand die als moslim is opgegroeid en een Islamitische familie heeft. Het is ook inderdaad meer iets van "wat zal die en die ervan denken?" wat hen tegenhoudt. Maar men moet zich niet erin vergissen dat in veel gevallen mannen van een andere afkomst misbruik maakt van de Marokkaanse vrouw. Dus ik kan enigszins wel begrijpen waarom die en die er wat van denkt. However, wanneer hij gewoon voor jouw deur is gekomen voor jouw hand is dat denken en zorgen maken over dat denken overbodig en onnodig. Mrjah.

  12. #27
    sans gêne

    Reacties
    1.512
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Oke, jouw punt over met een donkere bekeerling is duidelijk. En een Nederlandse?


    Dit is bullshit. Zat meiden die hartstikke goed in het geloof staan en met een bekeerling trouwen.
    Ik ben zelf half Portugees, dus ik heb niks te zeggen over een bekeerde Hollander.

    Maar ik vertrouw die ''bekeerde'' negers gewoon niet. Het feit dat ze zelf bijna allemaal geen pa hebben zegt genoeg.
    Ze bezwangeren naïeve meisjes en laten ze aan de kant, zodat een Bèta Monsif type eraan vast zit.

    Meestal bekeren ze ook alleen zodat ze de dochter van 3ellal hallal kunnen krikken.
    Of ze zijn zelf slachtoffer van die pussytrap.





  13. #28
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Zwarte_doritos Bekijk reactie
    ja weetje wat het is..

    ik lees vaak op m.nl dingen als "mensen van dat en dat gebied zijn koppig/slim/knap/gierig"

    b7el als je daar wordt geboren krijg je de genetica om gierig te zijn.
    ewa fhem die m.nl logica.

    we worden allemaal puur geboren allemaal helemaal schoon. de opvoeding en omgeving is de eerste invloed.
    voor de rest zijn wij mensen gewoon allemaal hetzelfde in de KERN.
    Dat is sowieso bullshit. Marokkanen kunnen elkaar snel afkraken, laat nog staan als het over een andere afkomst gaat. Zoals je zegt, we worden allemaal puur geboren.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    405
    19-06-2013

    Citaat Geplaatst door SirEatALot Bekijk reactie
    Ik merk wel dat een bekeerling eerder geaccepteerd wordt dan iemand die als moslim is opgegroeid en een Islamitische familie heeft. Het is ook inderdaad meer iets van "wat zal die en die ervan denken?" wat hen tegenhoudt. Maar men moet zich niet erin vergissen dat in veel gevallen mannen van een andere afkomst misbruik maakt van de Marokkaanse vrouw. Dus ik kan enigszins wel begrijpen waarom die en die er wat van denkt. However, wanneer hij gewoon voor jouw deur is gekomen voor jouw hand is dat denken en zorgen maken over dat denken overbodig en onnodig. Mrjah.
    heb dit ook gezien ja.
    daarom als een vrouw voor een bekeerling kiest kan het beter een zijn die bevriend is met haar broers of wat dan ook.
    dat lijkt mij veiliger..

    ik ken donkere broeders die bekeerd zijn en ma sha Allah echt awesome zijn.
    -

  15. #30
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Waw, wat een haat weer van Marokkaanse mannen naar Nederlandse mannen toe. Typisch!
    Like always. Je kan hier met enkelen normaal over praten. Echt jammer dit.
    Citaat Geplaatst door Schobbejak Bekijk reactie
    Wat beide
    Bekeerlingen die al jaren bekeerd zijn of pas.