1. #16
    Fi AmaniAllâh

    Reacties
    512
    13-12-2009

    Ik heb dan geen kind, maar heb me zusje en broertje meegemaakt sinds hun geboorte. Kinderen zijn echt een zegening. Als ik thuis kom van werk dan komen ze mij verwelkomen en willen ze hun dagje vertellen. Ik kan niet eens mijn schoenen uit doen. Dus blijven we even op de gang zitten. Ik stoei dan even met ze en gaan ze weer verder met waar ze bezig waren. Me moeder moet dan altijd lachen, omdat ik daar midden in de gang zit. Alhamdoelillah ze zijn hele rustige kinderen. Allaahuma baarik.

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Heb een baby'tje van 3 maanden. Als ik wakker word en hem weer zie die liefde die ik dan weer voel is onbeschrijfelijk.
    En dan heb ik het nog niet eens over als hij mij aan kijkt en tegen me brabbelt, aan zijn handjes sabbelt en de mooiste glimlach op zn gezichtje.
    Happiness is an inside job


  3. #18
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Ik heb geen idee. Lijkt me mooi en zwaar.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817