1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Hoe is het om een baby of kind te hebben?

    ... Vertel

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    ... Vertel
    Ok denk SUPER. Als alles goed gaat met de baby is het geweldig.
    Gaat het slecht dan moet je veel veel saber hebben.
    Is fascinerend om elke stap mee te maken, de eerste glimlach, eerste x dat hij/zij papa mama zegt. Eerst x kruipen. Eerste x hardop lachen. Eerste x staan zonder te vallen. Kortom: DAT IS HET LEVEN.

  3. #3
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Druk, soms erg vermoeiend, soms erg veel geduld nodig hebben, slaapgebrek.. maar dat valt in het niet als je zo een prachtige glimlach krijgt Allaahuma bareek ameen. Oh en als je kinderen zeggen dat ze van je houden haha, gewoon die kusjes en knuffeltjes krijgen. Alleen soms wil je ze gewoon achter het behang plakken. Maar toch houd je van ze.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Is denk ik net als het verzorgen van een tamagotchi alleen heb je ook opslagruimte nodig voor z'n kleertjes wat het lastig maakt.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    422
    23-08-2015

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Is denk ik net als het verzorgen van een tamagotchi alleen heb je ook opslagruimte nodig voor z'n kleertjes wat het lastig maakt.
    [emoji38]

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    61
    02-04-2016

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Is denk ik net als het verzorgen van een tamagotchi alleen heb je ook opslagruimte nodig voor z'n kleertjes wat het lastig maakt.
    HAHA

  7. #7
    LifeLaughPray!

    Reacties
    1.679
    09-02-2010

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Is denk ik net als het verzorgen van een tamagotchi alleen heb je ook opslagruimte nodig voor z'n kleertjes wat het lastig maakt.
    Moe.

  8. #8
    Idgaf.

    Reacties
    1.329
    25-05-2012

    Mensen die geen geduld hebben moeten geen kinderen nemen.
    Kinderen zijn een zegening! -heart-
    Always mad, bro. Gtfo.

    I wanna start a fight


  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Babys zijn nog lief maar vanaf dat ze kinderen worden hhhhh hou je maar vast, toch zijn ze leuker dan volwassenen, ik haat volwassen mensen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.077
    19-02-2011

    Citaat Geplaatst door -BraHim- Bekijk reactie
    Ok denk SUPER. Als alles goed gaat met de baby is het geweldig.
    Gaat het slecht dan moet je veel veel saber hebben.
    Is fascinerend om elke stap mee te maken, de eerste glimlach, eerste x dat hij/zij papa mama zegt. Eerst x kruipen. Eerste x hardop lachen. Eerste x staan zonder te vallen. Kortom: DAT IS HET LEVEN.
    Totdat je in de nee fase komt en je helemaal gek wordt van hun driftbuien.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.077
    19-02-2011

    Maar het is het mooiste wat er is.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door -BraHim- Bekijk reactie
    Ok denk SUPER. Als alles goed gaat met de baby is het geweldig.
    Gaat het slecht dan moet je veel veel saber hebben.
    Is fascinerend om elke stap mee te maken, de eerste glimlach, eerste x dat hij/zij papa mama zegt. Eerst x kruipen. Eerste x hardop lachen. Eerste x staan zonder te vallen. Kortom: DAT IS HET LEVEN.
    Waarom?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Waarom?
    daarom

    waarom wat? waarom kiwi groen is? tja, omdat banen geel zijn, smoothie smoothie

  14. #14
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Druk, soms erg vermoeiend, soms erg veel geduld nodig hebben, slaapgebrek.. maar dat valt in het niet als je zo een prachtige glimlach krijgt Allaahuma bareek ameen. Oh en als je kinderen zeggen dat ze van je houden haha, gewoon die kusjes en knuffeltjes krijgen. Alleen soms wil je ze gewoon achter het behang plakken. Maar toch houd je van ze.
    Mee eens, ookal doe ik absoluut niets in vergelijking met me vrouw, wil ik ze soms inderdaad uit de raam werpen maar een glimlach of kusje of knuffel van hen doet me hart inderdaad smelten. Moge Allaah onze kinderen beschermen en hen op laten groeien op de Sunnah. Allaahoema amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Het mooiste wat er bestaat p
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡