1. #1846
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Napoli is geen stap hoger, zou ik niet doen als ik hem was
    Het is maar hoe je het bekijkt, Napoli doet wel ieder jaar mee voor de titel. Maar schijnt dat Arsenal ook interesse heeft, misschien past dit team beter bij hem aangezien ze meestal vol op de aanval spelen.

  2. #1847
    Worldfamous

    Reacties
    25.548
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Het is maar hoe je het bekijkt, Napoli doet wel ieder jaar mee voor de titel. Maar schijnt dat Arsenal ook interesse heeft, misschien past dit team beter bij hem aangezien ze meestal vol op de aanval spelen.
    Zowel Napoli als Arsenal is geen stap omhoog. Ajax speelt elk jaar tot na de winterstop in de CL.

  3. #1848
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Zowel Napoli als Arsenal is geen stap omhoog. Ajax speelt elk jaar tot na de winterstop in de CL.
    Nee klopt, in principe is Ajax de laatste 5 jaar Europese top. Maar het gaat ook om de kwaliteit van de competitie en salaris waarnaar voetballers kijken. Laatste nieuws is dat Real Madrid ook interesse heeft.

  4. #1849
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Zowel Napoli als Arsenal is geen stap omhoog. Ajax speelt elk jaar tot na de winterstop in de CL.
    Ik zie trouwens net dat dit weekend Liverpool-Arsenal en Inter Milan-Napoli op Ziggo Sport worden uitgezonden, ik ga wel even checken, ben benieuwd naar de kwaliteit van Napoli en Arsenal.

  5. #1850
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    De Engelse clubs staan in de rij om te profiteren van de aanstaande transfervrije status van Noussair Mazraoui. Leeds United, Arsenal, Brighton & Hove Albion én Manchester City hebben hun oog laten vallen op de rechtsback. Ajax is al geruime tijd bezig met het aflopende contract van Mazraoui, maar heeft vooralsnog geen resultaat geboekt. (Eurosport)

  6. #1851
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Als mazraoui naar city zou gaan en hij zou spelen pff dan heb je een zieke verdediging bij Marokko vooral als aguerd nog een transfer maakt.

    Engelse blok achterin met hakimi van PSG en Mazraoui bij city als de beste backs.

  7. #1852
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    mazraoui is geschikt bij een team die domineert , city is zo een club, want mazraoui kan niet verdedigen

  8. #1853
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    mazraoui is geschikt bij een team die domineert , city is zo een club, want mazraoui kan niet verdedigen
    Klopt, hij is geen echte verdediger. En ik heb goed nieuws, Ajax gaat waarschijnlijk toch geen Luuk de Jong halen, ik zit echt niet te wachten op een geflopte spits van Sevilla en Barca. Hij mag terug naar Pisvee LOL. En er gaan geruchten dat volgend seizoen Eriksen terugkeert bij Ajax. Ik vind het geen goed idee, is een te groot risico.

  9. #1854
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Ajax gaat proberen om Bergwijn te halen in de winterstop, maar Tottenham geeft hem nog 8 wedstrijden om zich te bewijzen. Ik moet eerlijk zeggen, ben nooit een fan geweest van Bergwijn. En Onana gaat bijna zeker naar Inter Milan, maar Barca gaat ook nog een poging wagen.

  10. #1855
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Volgens geruchten staat Ten Hag op de radar bij zowel Man United als Man City voor volgend seizoen. Maar ik denk niet dat ze het aandurven, hij blijft relatief onervaren.

  11. #1856
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    mazraoui is geschikt bij een team die domineert , city is zo een club, want mazraoui kan niet verdedigen
    Trouwens, Adam Maher heeft gezegd dat hij na 3 seizoenen FC Utrecht, klaar is voor een stap omhoog, denk je dat hij past bij Ajax? Hij zou graag willen naar een club als Ajax of PSV of naar het buitenland.

  12. #1857
    Worldfamous

    Reacties
    25.548
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Trouwens, Adam Maher heeft gezegd dat hij na 3 seizoenen FC Utrecht, klaar is voor een stap omhoog, denk je dat hij past bij Ajax? Hij zou graag willen naar een club als Ajax of PSV of naar het buitenland.
    Bij Feyenoord zou hij passen. Ajax is te hoog gegrepen denk ik

  13. #1858
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Trouwens, Adam Maher heeft gezegd dat hij na 3 seizoenen FC Utrecht, klaar is voor een stap omhoog, denk je dat hij past bij Ajax? Hij zou graag willen naar een club als Ajax of PSV of naar het buitenland.
    nee adam past niet bij ajax, die algerijn van twente zarouki als ik overmas was had ik hem gehaald hij past goed in de rol van alvarez als controleur

  14. #1859
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    dima dima ajax

  15. #1860
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Bij Feyenoord zou hij passen. Ajax is te hoog gegrepen denk ik
    Ja maar dat is geen stap omhoog. Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook niet zit te wachten op een terugkeer bij PSV. Zal wel het buitenland worden.

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    nee adam past niet bij ajax, die algerijn van twente zarouki als ik overmas was had ik hem gehaald hij past goed in de rol van alvarez als controleur
    Ik vind hem niet slechter dan een Gravenberch, en hij heeft inmiddels wel wat ervaring met z'n 28 jaar, van mij mag hij wel een kans krijgen bij Ajax.