1. #1771
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    En trouwens, liep me weer dood te ergeren aan Antony, wat een miskoop, dit is het bewijs hoe slecht de scouting is van Ajax. Als je met hem speelt, speel je in principe met 10 man, geen enkele bruikbare assist en hij heeft geen goal scorend vermogen. Kishna was veel beter dan hem. En Neres heeft zich wel ontwikkeld maar is eigenlijk ook niet goed genoeg voor de echte top.
    wat ben je aan het liegen omar,

    antony scoorde 12 doelpunten voor ajax , voor een buitenspeler is dat goed aantal

    ter vergelijking, antony scoorde 8 doelpunten in de ere divisie heeft 21 wedstrijden voor nodig,

    mahrez scoorde 9 doelpunten in premier league had 30 wedstrijden voor nodig,

  2. #1772
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    wat ben je aan het liegen omar,

    antony scoorde 12 doelpunten voor ajax , voor een buitenspeler is dat goed aantal

    ter vergelijking, antony scoorde 8 doelpunten in de ere divisie heeft 21 wedstrijden voor nodig,

    mahrez scoorde 9 doelpunten in premier league had 30 wedstrijden voor nodig,
    Nee je begrijpt me niet, natuurlijk heeft Antony wel zijn bijdrage geleverd in de Eredivisie, maar in wedstrijden waar het echt om gaat zoals tegen Atalanta Bergamo en AS Roma valt hij door de mand. Dus in Europa heb je niet veel aan hem, hij durft geen acties te maken en gaat z'n man bijna nooit voorbij.

  3. #1773
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Museumplein?
    Of Leidseplein?

    Waar gaan we de 35e schaal vieren?

    35e schaal.
    36X de beste.
    Corona seizoen meegerekend.

  4. #1774
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Nee je begrijpt me niet, natuurlijk heeft Antony wel zijn bijdrage geleverd in de Eredivisie, maar in wedstrijden waar het echt om gaat zoals tegen Atalanta Bergamo en AS Roma valt hij door de mand. Dus in Europa heb je niet veel aan hem, hij durft geen acties te maken en gaat z'n man bijna nooit voorbij.
    nee dat zei je niet .antony begon goed, toen het koud werd was ie beetje uit vorm, hij heeft die blonde links back van psv zoek gespeeld in de arena,

    jij zei dat ie geen scorend vermogen heeft, dat klopt niet. vind hij samen met kudus de beste aankopen dit seizoen

  5. #1775
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    had gehoopt dat ajax gisteren rkc die 3 punten kado gaf zodat ze in de kuip kampioen worden

  6. #1776
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Museumplein?
    Of Leidseplein?

    Waar gaan we de 35e schaal vieren?

    35e schaal.
    36X de beste.
    Corona seizoen meegerekend.
    ik reken vorige ajax vorige seizoen als kampioen dus het wordt de 36e titel

  7. #1777
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik reken vorige ajax vorige seizoen als kampioen dus het wordt de 36e titel
    Zullen we afspreken dat we vanaf nu die 36e mee tellen?

    Net als Juve.

    Als je naar hun museum gaat dan zie je ook de kampioenschap wat hun is afgepakt.

    Die tellen ze gewoon mee.

  8. #1778
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    had gehoopt dat ajax gisteren rkc die 3 punten kado gaf zodat ze in de kuip kampioen worden
    Ajax is sportief bezig. Liever snel dan in de gezicht van een paar Rotterdam tokkies te wrijven. Er zijn toch geen fans die het kunnen zien dus ja...
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  9. #1779
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Museumplein?
    Of Leidseplein?

    Waar gaan we de 35e schaal vieren?

    35e schaal.
    36X de beste.
    Corona seizoen meegerekend.
    Thuis op de bank op Marokko.nl voor jullie

    Je mag niet naar buiten jonge, geen viering van de titel XD
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  10. #1780
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Ajax is sportief bezig. Liever snel dan in de gezicht van een paar Rotterdam tokkies te wrijven. Er zijn toch geen fans die het kunnen zien dus ja...
    dus zocht je naar dit argument, we dont give a shit , ajax moet kampioen worden fans of geen fans

    .

    en pisvee

  11. #1781
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    nee dat zei je niet .antony begon goed, toen het koud werd was ie beetje uit vorm, hij heeft die blonde links back van psv zoek gespeeld in de arena,

    jij zei dat ie geen scorend vermogen heeft, dat klopt niet. vind hij samen met kudus de beste aankopen dit seizoen
    Ik blijf hem een miskoop vinden, ik had hooguit 4 miljoen betaald voor zo'n speler. Veel schijnbewegingen, maar nauwelijks rendement in Europa. In de Eredivisie doet hij het best leuk, maar Idrissi is beter. Ik zou met hem spelen tegen AS Roma, hopelijk krijgt hij minimaal 45 minuten speeltijd.

  12. #1782
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Trouwens, volgens geruchten gaat Suarez terug naar Liverpool maar hij had ook geflirt met Ajax na z'n 500ste goal, dus je weet maar nooit.


  13. #1783
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    dus zocht je naar dit argument, we dont give a shit , ajax moet kampioen worden fans of geen fans

    .

    en pisvee
    Waarom argument zoeken? Boeit me echt niet of Neus FC in week 30 of 32 kampioen wordt. Als ze van Utrecht wint is de afstand 14 punten. Dat betekent kampioen worden in week 30. Feyenoord speelt in week 32 tegen jullie. Tenzij Ajax opeens in 3 wedstrijden punten verliest is een kampioenschap in de Kuip niet mogelijk.

    Wat ik ook niet zie gebeuren.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  14. #1784
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Als ze vandaag die KNVB beker niet winnen, dan moet Ten Hag ontslagen worden. Kom op man, AS Roma stelde niets voor.


  15. #1785
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Proficiat Ajax fans, verdiend gewonnen